X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בעולם שאפליקציות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, יש חברה שעומדת בחוד החנית של כלכלת האפליקציות, ומניעה חדשנות והעצמה עבור יוצרי תוכן סלולרי ברחבי העולם.
הכירו את ironSource - הכוח הדינמי מאחורי הפיכת אפליקציות לעסקים משגשגים. תארו לעצמכם פלטפורמה שלא רק עוזרת ליוצרים להתמקד ביצירת אפליקציות יוצאות דופן וחוויות משתמש בלתי נשכחות, אלא גם דוחפת את ההתרחבות העסקית שלהם בכלכלת האפליקציות התחרותית. אכן, זו המהות של ironSource - חברה שנולדה מתוך רצון לפתור אתגרים ולהעלות מפתחי אפליקציות לגבהים חדשים וחסרי תקדים.
אז מי היא בדיוק חברת ironSource?
חברת ironSource נוסדה בשנת 2010 על-ידי אנשים שהבינו את המורכבויות הרבות הטמונות בפיתוח אפליקציות, ובמרוצת השנים התפתחה לישות טרנספורמטיבית שמעצבת את נוף פיתוח האפליקציות הנוכחי. מייסדי החברה הבינו במהירות את המכשולים של הרחבת בסיסי המשתמשים והגדלת ההכנסות, ומתוך ניסיון זה, ironSource הופיע כמגדלור של חדשנות, המחויב לתמוך במפתחים ולהפוך את האפליקציות שלהם למוסדות מוצלחים ומשגשגים.
יתרה מכך, בנובמבר 2022, ironSource איחדה כוחות עם Unity, ובזאת חיזקה את מעמדה בתעשיית הדיגיטל, כפלטפורמה כוללת עבור יוצרי אפליקציות למכשירים ניידים. כך, עם מחויבות שאין שניה לה לשפר את מחזור חיי הפיתוח מראשיתו ועד תומו, משלב הרעיון עד לשלב הפקת הרווחים, ironSource ו-Unity הפכו לכוח המניע אשר עומד מאחורי משחקים סוחפים בזמן אמת וחוויות תלת מימד מפעימות.
עם 800 עובדים מסורים הפרוסים על פני 9 משרדים ברחבי הגלובוס, ההשפעה של ironSource משתרעת לכל עבר - היא חוצת לאומים ויבשות. ה-דנ"א של החברה מושרש ברעיון של משחק חופשי, שהוא לא רק מודל עסקי - זו תרבות של ממש אשר מולידה חדשנות, שיתוף פעולה ואף העצמה אישית וקבוצתית גם יחד. האתוס הזה מורגש בכל היבט של ironSource, גם מבפנים וגם מבחוץ.
מדוע לבחור ב-ironSource כצעד הקרייריסטי הבא שלך?
ב-ironSource, אתה לא רק מצטרף לחברה - אתה הופך להיות חלק מסיפור הצלחה מתמשך. לראיה, מסטארט אפ קטן ב-2010 הפכה ironSource לחברה ציבורית עם 2.3 מיליארד משתמשים פעילים ב-2021, וכעת היא מהווה שחקן מפתח בתעשיה. מעבר לכך, אין כל צל של ספק כי עבודה ב-ironSource פירושה לא רק תרומה להצלחת החברה אלא גם לחייהם של מיליוני משתמשים ברחבי העולם. הרי, כאשר אתה בונה אפליקציות ואת הקריירה שלך, אתה בונה בו-זמנית מורשת בתוך כלכלת האפליקציות. כמו-כן, על-ידי אימוץ התשוקה שלך ואספקת המיטב שלך מדי יום ביומו, אתה הופך לכוח מניע בעיצוב העתיד של פיתוח אפליקציות, ואין ספק כי העתיד של כולנו נמצא ממש שם.
ככל שאתם שוקלים לעבוד ב-ironSource, עליכם לדעת כי החברה מעריכה את האינדיבידואליות והפוטנציאל של כל עובד ועובד, ובכלל זאת מטפחת תרבות המעודדת יוזמה,
חיבור ולמידה. מעבר לקידום המקצועי, ironSource חותרת לקדם ערכים שהיא מוצאת אותם כמשמעותיים במיוחד, כגון חופש יצירתי, כבוד הדדי ואחווה, חתירה חסרת פחד להצלחה, הסתמכות על כישלון כמדרגה לקראת צמיחה וחדשנות, מימוש עצמי, גיוון תרבותי, טיפוח אותנטיות, תמיכה בשינוי, דינמיות וטרנספורמציה. רק כך, IronSource מבטיחה שכוח העבודה שלה לעולם ייוותר בחזית המומחיות הדיגיטלית ברמה הבין לאומית.
רוצים לעבוד ב-ironSource? הנה מספר איכויות שאנו מחפשים
ironSource careers מחפשת את העובדים הבאים שלה, אנשים אשר מגלמים ברוחם את רוח החדשנות, שיתוף הפעולה והסקרנות הבלתי נדלית. אם אתם מזהים את עצמכם כמי שמשגשגים תחת אתגרים, כמי שרק מחכים ללכוד תחת ידיכם הזדמנויות חדשות ולנצל אותן עד תום, כמי שנהנים לעבוד בתוך קהילה גלובלית של אנשים בעלי דעות מגוונות, וכמי שמוכנים לאתגר את הסטטוס-קוו על-מנת לחתור למציאות חדשה ומפעימה - אין לנו ספק כי ironSource תקבל אותך בזרועות פתוחות. ב-ironSource מעריכים יצירתיות, מסירות ורעב ללמידה, ומעל לכל מחפשים אנשים שמוכנים לעצב את העתיד של כלכלת האפליקציות יחד, תוך צמיחה אישית ומקצועית לאורך כל הדרך.
בין מגוון המשרות ש- ironSource מציעה, ניתן למנות את אלו הבאות - ניהול פרסומות, הנהלת חשבונות, עיצוב תלת מימד, עיצוב גרפי, הנדסת תוכנה, הובלת אוטומציה, אנליזת BI, פיתוח BI, ניתוח עסקי, פיתוח עסקי, ייעוץ אסטרטגי, כתיבת תוכן שיווקי והשורה עוד ארוכה.
המומחים של SeaData מספרים
המומחים של SeaData המספקת שרותי elasticsearch expert מבהירים כי ironSource היא יותר מסתם חברה - היא אינה אלא זרז משמעותי לשינוי מהותי בכלכלת האפליקציות. כך, עם היסטוריה של חדשנות, מחויבות לצמיחת עובדים ותשוקה בלתי מתפשרת לעצב את העתיד הדיגיטלי של כולנו, ironSource מציעה מסע מרגש עבור אלה המבקשים להשפיע באופן מתמשך בעולם האפליקציות. אז, אם אתה מוכן למצות את הפוטנציאל שלך ולהפוך לכוח מניע בכלכלת האפליקציות, ironSource מזמינה אותך להיכנס ל-ironSource careers ולצאת כבר היום להרפתקה המרגשת הזו.

תאריך:  01/10/2023   |   עודכן:  01/10/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il