X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מציאת אתר חדשות אמין ונאמן לאמת
/B>
אנחנו חיים בעולם שזז מהר, כל הזמן משהו קורה וכל הזמן מישהו מתעד את זה. ברגע שמישהו תיעד את זה ופרסם את זה, אם בעיתון ועם באחת הפלטפורמות באינטרנט - הרי שיש לנו חדשות! אנשים רבים בעולם חשים צורך להתעדכן כל הזמן במה שקורה ויש לא מעט אנשים שאף מתמכרים לחדשות בארץ ובעולם כולו. החדשות משנות את ראיית העולם שלנו ובין היתר גם מזהירות אותנו מהסכנות. החדשות נותנות לנו מבט סובייקטיבי למה שקורה סביבנו, החדשות מהנדסות את תודעת הציבור, בהתאם לדרישות של מי ששולט בגוף התקשורתי. צריכת החדשות גדלה מיום ליום ומשעה לשעה עם התפתכות הטכנולוגיה. זה כבר לא יותר שעה בערב מול הטלוויזיה או מאמר הבוקר בעיתון. אנחנו צורכים חדשות באינטרנט ואפליקציה בסמארטפון שלנו. העידכונים נותנת לנו את ההרגשה השגויה שאנו מבינים מה הולך בעולם ומה שאנו מרגישים כלפיו, החדשות "מחברות" אותנו לחברה מסביבנו, כולם דנים עם חדשות בכל מקום וכולם חיים את החדשות כמעט בכל רגע נתון. ואם כבר אנו מכורים לחדשות, כדאי מאוד שנצרוך חדשות אובייקטיביות ככל הניתן או לכל הפחות כאלה שהן לא פייק ניוז. לכן כדאי לכל אחד מאיתנו למצוא אתר חדשותי רציני ואמין על-מנת לא ליפול לתוכן שמטרתו להפחיד ולהטעות אותנו או לעוות את ראיית העולם שלנו.
איך פועל אתר חדשות אמין?
גוף תקשורת רציני המתכנן עבודה לאורך זמן, ירכוש דומיין ישראלי בסיומת co.il עבור האתר וכן ירכוש חבילת אחסון אתרים בחברה הממוקמת בישראל שכפופה לחוקים של מדינת ישראל. יעסיק כתבי שטח בפריסה רחבה ככל הניתן וכן כתבים המתמחים בתחומים שונים כגון כלכלה, תרבות, ספורט ובריאות על-מנת שיוכלו לדווח על האירועים בצורה מקצועית אחר ניתוח העובדות והאירועים. בנוסף, הגוף התקשורתי ישתף פעולה עם גופי ואנשי תקשורת אמינים ומקצועיים ברחבי הארץ והעולם על-מנת להתפרס על יותר שטח ולחסוך זמן כדי לספק את התוכן כמה שיותר מהר ובצורה מקצועית ורחבה לצרכני התוכן.
אובייקטיביות האתר:
אם אתם קוראים כתבה העוסקת באירועים פוליטיים למשל, השתדלו לשים לב לעובדות שלא ניתן לערער עליהן ונסו להבין האם כותב הידיעה אובייקטיבי או שמה הוא נוטה לנקודת מבט מסוימת בלבד.
חדשות אמיתיות או פייק ניוז?
נקודה נוספת שחשוב לשים לב אליה כאשר מחפשים אתר חדשות אמין, זה האם הידיעות שמופיעות באתר נמצאות גם באתרי חדשות נוספים. אם הסיפור חדשותי הזה נמצא רק באתר אחד ואין עוד מידע עליו במקורות נוספים באינטרנט, יש לשאול האם הסיפור אכן אמין. אירוע אמיתי חשוב תמיד יופיע תוך זמן קצר במקורות תקשורת נוספים וכך תוכלו להיחשף אליו מגורמים נוספים ורבות גם לקבל נקודת מבט נוספת על אותו האירוע. אחת הודגמות שניתן לחשוב עליה מהתקופה האחרונה זה הידיעה שכעט הישראלים יוכלו להגיע לארצות הברית ללא ויזת תייר, מה שלא נותן אגב לישראלים גרין קארד ואזרחות אמריקנית באופן אוטומטי.
קצב הידיעות ירמזו לכם על רצינות האתר!
כמובן שיש לשים לב לקצב העידכונים של אתר החדשות. אתר גדול ורציני המעסיק כאמור אנשי תקשורת רבים, יעלה ידיעות ועידכונים מספר פעמים ביום ובזמן אמת, כפוף לאירועים המתרחשים.
לסיכום: השתדלו לצרוך חדשות רק מגופים ותיקים, רציניים ואמינים ותנסו לא להתמכר לחדשות!

תאריך:  17/10/2023   |   עודכן:  17/10/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il