X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כיום יותר ויותר אנשים מחפשים אחר פתרונות שיאפשרו להם לקבל עזרה נגישה אם יזדקקו לה. לא כל האנשים המבוגרים חיים עם מטפלת צמודה, ולא כולם חיים בקרבת מקום לבני המשפחה שלהם. ובכן, כאשר מחפשים אחר פתרונות שכאלו, הבחירה הטובה ביותר תהיה ברוב המקרים לעבוד עם לחצני מצוקה, כאלו אשר יסייעו ביצירת קשר במיידי עם חברת אבטחה שתענה על כל צורך. אז איך זה עובד, מדוע זה מומלץ וכיצד תוכלו לבחור נכון? בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת באשר לבחירת לחצני מצוקה ניידים עבור ביטחון אישי וכל היוצא בכך.
אז מהם לחצני מצוקה?
לחצני מצוקה נועדו לתת מענה במקרים של מצוקה רפואית או סכנה מכל סוג שהיא, כאשר הם בעצם משמשים בתור מעין מכשיר קשר כדי ליצור קשר עם חברת אבטחה שתסייע. לחצן המצוקה בנוי בתור מתג או כפתור, שלחיצה עליו מאפשרת ערוץ תקשורת ישיר עם מוקד החירום שזמין 24 שעות ביממה ומתפעל אירוע חירום במידת הצורך, או לפנות לאנשי קשר שהוגדרו מראש בחיוג המהיר.
סוגי לחצני מצוקה
כל לחצני המצוקה פועלים על אותו עקרון ומשרתים את אותה מטרה עקרית: שמירה על ביטחון אישי, עם זאת הם נחלקים לשני סוגים עקריים:
• לחצן מצוקה נייד - לחצן מצוקה מתקדם, מכשיר קטן עם יכולות גדולות.
- חיבור מיידי למוקד המבצעי 24/7
- איתור מיקום בזמן אמת
- תקשורת- ערוץ דיבור דו-כיווני מהמכשיר
- חיבור לאפליקציה במכשיר הנייד
- חיבור WI FI
כאשר היתרון המשמעותי ביותר שלו שהוא מגביר את תחושבת הביטחון בכל מקום ובכל זמן. הוא מגיע בגודל של שלט של רכב, וניתן לענוד אותו על הצוואר, לחבר למחזיק מפתחות או לשים בכיס.
לחצן מצוקה נייח - דור קודם של לחצני מצוקה .לחצן מצוקה מסוג זה בדרך כלל צריך להיות מותקן במקומות ייעודים בבית או בעסק, דורש התקנה במקום קבוע וחיבור לקו טלפון.
לחצני המצוקה מכל סוג שהוא, מסייעים לשמור על תחושת הביטחון, זאת בעיקר הודות לכך שהם מחוברים למוקד החירום שפעיל 7\24. לצערנו, סכנה או מצוקה יכולה להתרחש ללא התחשבות בזמן, לרבות בלילות ובסופי שבוע ולכן טוב לדעת שגם בזמנים אלה יש לאן לפנות.
מוקד אמון - כשזה נוגע לביטחון האישי שלכם, אין מקום לפשרות
כאשר אתם מחפשים אחר חברת אבטחה אמינה שתוכלו ליצור איתה קשר דרך לחצני מצוקה, אין ספק כי חשוב לבחור חברה שנותנת פתרון מלא ומקיף, הכולל מוקד זמין, שרותי סיור ועוד...לדוגמה, מוקד אמון בהחלט יכולים לתת את המענה הטוב ביותר עבורכם. קבוצת מוקד אמון הוקמה במהלך שנת 1981, ומאז ועד היום יודעה בתור היותה הקבוצה המובילה בישראל במתן שירותי מוקד, סיור ואבטחה לכל הדורש. כמו-כן, קבוצה זו מתמחה במתן שירותי מוקד וסיור, התקנת מערכות מיגון חכמות ומתקדמות, אבטחה ושמירה וכן גם שירותי ניקיון. המטרה העיקרית של חברת מוקד אמון היא לספק לכל לקוחותיה ביטחון ושקט נפשי, תוך
שמירה על מצוינות בשירות, טכנולוגיה ובכח האדם וחרטה את המצוינות הזו על דגלה בכל תחומי פעילותה השונים לאורך השנים. על כן, אם אתם צריכים לחצני מצוקה - מוקד אמון זו הבחירה שלכם.

[צילום: יח"צ]
תאריך:  29/10/2023   |   עודכן:  30/10/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il