X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם RiT
▪  ▪  ▪

הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עולמי ל-RiT מקבוצת רד ו-Krone
בשנה האחרונה חתמה החברה גם הסכם אסטרטגי עם חברת הכבלים NORDX הקנדית מהמובילות בעולם.
חברת Krone, העולמית וחברת RiT טכנולוגיות, מקבוצת רד, הודיעו היום על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עולמי בין שתי החברות לפיתוח משותף של מערכת המבוססת על הטכנולוגיות של שתי החברות. RiT Technologies הנסחרת בנאסד"ק, היא חלוצה עולמית בתחום של ניהול מערכות כבילה בזמן אמת. עם לקוחות החברה נימנות חברות וארגונים עולמיים כמו בורסת ניו יורק, הבנק המרכזי של רוסיה, חברת הביטוח אי.אן.ג'י, אינבסקו, מוטורולה, רוייטרס, דויטצ'ה טלקום, טלנור, אלקטל, צבא ארה"ב ועוד.
הפתרון המשותף של שתי החברות יאפשר לארגונים גדולים ובינוניים להפחית ולמקסם את הוצאות התפעול של הרשת המקומית במסגרת תקציבי התפעול המוגבלים של הארגונים, וזאת על ידי מיפוי, בזמן אמת, של הקישורים ברשת. הפתרון מאפשר תכנון יעיל, הטמעה ותיעוד של הרשת הארגונית, ברמה היומית, והוא יעניק למנהלי ה-IT בארגונים שליטה יעילה יותר וניצול טוב יותר של מקורות הרשת.
"אנו גאים על כך שחברת Krone התווספה למספר ההולך וגדל של יצרניות מובילות אשר השכילו לזהות את ערכו של הפתרון הטכנולוגי שלנו ואת ניסיוננו בתחום זה" אומר ליעם גלין, נשיא ומנכ"ל RiT .Krone ו - RiT הן שותפות טבעיות משום ששתיהן זיהו את חשיבותה של שכבת הכבילה הפיזית במכלול רשת התקשורת הארגונית. פתרונות הניהול החכמים של השכבה הפיזית, הופכים יותר ויותר למגמה שלטת בעולם ה - IT .Krone הינה ספקית עולמית מובילה של מערכות כבילה ואנו מצפים לעבודה משותפת איתה ולמתן שירות עבור לקוחותיה".
אודות Krone
עם בסיס התקנה של יותר מ-10 מיליארד חיבורים הפרוסים בעולם כולו, Krone הנה מובילה עולמית של פתרונות חיבורים ותשתית כבלים עבור רשתות Telecom ו - Datacom.
מראשית דרכה בברלין בשנת 1928, Krone התרחבה והפכה לחברה עולמית עם 11 אתרי ייצור, 23 חברות בת, 36 יחידות עסקיות בינלאומיות ו-80 מפיצים, אשר מתמחים ומספקים את פתרונותיה של Krone ב-175 מדינות, מכל ספק טלפוניה עיקרי, דרך הפנטגון, בתי הפרלמנט של בריטניה, שדות תעופה כמו הית'רו והונג קונג ואלפי אתרים אחרים נוספים.
ב-25 במרס 2004, נחתם הסכם בין Gentek לבין ADC Telecommunications לרכישת קבוצת Krone. הרכישה הינה צעד חשוב בהפיכתה החברה למוביל עולמי המספק פתרונות מובנים לתשתיות.
אודות RiT טכנולוגיות
RIT Technologies , מקבוצת רד בינת, אשר נוסדה בשנת 1989 ונסחרת בנאסד"ק בניו יורק, היא חלוצה בתחום של פתרונות ניהול מערכות כבילה (כבלים) בזמן אמת. המערכת שפותחה בחברה מספקת מיפוי עדכני של תשתית הכבילה הפיסית של הרשת הארגונית, מהמחשב האישי של כל עובד בארגון ועד לציוד הכבילה הפיסי.
בדרך זו מקבל מנהל ה-IT בארגון תיעוד מדוייק ואמין של מערך התקשורת וציוד הקצה בחברה, מה שמאפשר לו איתור מהיר של תקלות וניהול יעיל של תשתית התקשורת הפיסית בארגון. לחברה משרד ראשי ממוקם בת"א, חברה בת בארה"ב ומשרדים מקומיים בגרמניה, אטליה, רוסיה ואנגליה. עם לקוחות החברה נמנים חברות וארגונים עולמיים כמו בורסת ניו יורק, הבנק המרכזי של רוסיה, חברת הביטוח אי.אן.ג'י, אינבסקו בנק, מוטורולה, רוייטרס, דויטצ'ה טלקום, טלנור, אלקטל , צבא ארה"ב ועוד.

תאריך:  08/06/2004   |   עודכן:  08/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il