X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

לא אחת אתם מוצאים את עצמכם מחפשים מתנה מוצלחת לעובדים? או אולי ללקוחות של העסק שלכם? אם כך, כדאי שתדעו: יש היום הרבה מאוד סוגים של מתנות ממותגות שיכולות להתאים לכם. לכן, אם תוכלו להשקיע כמה רגעים ולבחור מתנה עם מיתוג שכל מי שיקבל אותה מכם יתלהב ממנה מאוד, למה לחשוב פעמיים? זה לא במקרה שהרבה בעלי עסקים אחרים מזמינים מתנות ממותגות מידי פעם. מתנות כאלה יכולות להיות גם שימושיות וגם לעזור בפרסום העסק, כך שברור מדוע מדובר ע בחירה נהדרת.
איזה מתנות ממותגות יכולות להתאים לכם?
הקושי האמיתי הרבה פעמים הוא לבחור את המתנה הממותגת הנכונה. מתנה עם מיתוג זה מסוג אותם הדברים שיכולים להיות מגוונים ושונים. על-מנת שתוכלו לבחור מתנה עם מיתוג שתתאים לעסק שלכם, צריך להחליט תחילה כמה דברים. ראשית, האם אתם רוצים שזו תהיה מתנה שימושית או רק יפה? שימו לב, בהקשר הזה, שאנשים הרבה פעמים אוהבים לקבל מתנות ממותגות שהם יכולים גם לעשות בהן שימוש. יתרה מכך, אם זו תהיה מתנה שימושית, הלקוח או העובדה יעשו בה שימוש, ובכל מקום אנשים יוכלו לראות את אותו מוצר. אם המוצר יכלול את שם העסק ואת הלוגו, הרי שלמעשה הוא ימלא את הייעוד שלו ויקדם את העסק שלכם. לכן ברור מדוע מתנות ממותגות שהן גם שימושיות זו יכולה להיות אופציה שלא תתחרטו עלי. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון, זה את התקציב שלכם לעניין. לכל מתנה יש עלות אחרת ולכן ברור מדוע זו עוד נקודה שרצוי להתייחס אליה בכובד ראש.
למה חשוב להשקיע במתנות איכותיות?
אין ספק שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים, תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות ממותגות. חלק ממה שצריך לשים לב אליו, זה גם הנושא של איכות המתנה. האם אתם באמת רוצים לתת לעובדים שלכם, או ללקוחות שלכם, מתנות מאיכות ירודה? אל תשכחו שחלק מהעניין במתנות הממותגות הוא לקדם את העסק. לכן, אם תיתנו למישהו מתנה ממותגת מאיכות ירודה, עלול להיות שהיא תיהרס מאוד מהר והדבר האחרון שהיא תצליח לעשות זה לקדם את העסק שלכם. לכן חשוב להבין שעל איכות לא מתפשרים. איכות טובה יכולה לגרום לכך שהמתנה תהיה לא רק שימושית, אלא גם עמידה. בצורה כזאת כל מי שיקבל מכם את המתנה הממותגת יוכל לעשות בה שימוש למשך זמן רב, כך שבהחלט ניתן לומר שמדובר על השקעה משתלמת.
שימו לב איך אתם מעצבים את המתנות
לבסוף, כמובן שצריך גם לבדוק איך אנחנו מעצבים את המתנות הממותגות. מצד אחד הן צריכות להיות ממותגות, לכלול את שם העסק וגם את הלוגו, אך מצד שני, זה לא יכול להיות האלמנט היחיד שיש בהן. לכן חשוב מאוד להתייחס גם לעיצוב, ובהחלט כדאי לקבל עזרה מהמומחים בעניין הזה. בעזרת מי שחי ונושם את תחום העיצוב יהיה לכם יותר קל לעצב את מתנה ממותגת בדיוק כמו שאתם רוצים. יש לכם התלבטות איפה כדאי לקנות את המתנות הממותגות לעובדים וללקוחות שלכם? רוצים לבצע קניה חכמה שכוללת גם סיוע בעיצוב ושירות לקוחות ברמה גבוהה? אתם לגמרי צודקים. לכן כדאי שתכירו את חברת גיל ג'יפט. כאן תמצאו מגון רחב ביותר של מתנות ממותגות מכל הסוגים. זה יכול להות משטח טעינה, אוזניות, מתנות לחגים לעובדים ועוד אינספור אפשרויות אחרות. רוצים ליהנות מכל הטוב הזה עוד היום? להזמנות חייגו-077-805-0625 ותראו שלא תצטערו על כך בהמשך הדרך.

תאריך:  01/11/2023   |   עודכן:  01/11/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il