X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

תלמה מרחיבה את המותג המצליח "כריות" ומשיקה חטיפי כריות TO GO בשקית אישית
תלמה הגדילה את נתח השוק שלה בחודש אפריל הן כספית והן כמותית מנתח שוק בממוצע שנתי של 64% לנתח שוק של 66.5%
(נילסן, כספי).
ההשקה תלווה בקמפיין בהשקעה של 3 מיליון שקל.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל: "תלמה מחזקת את המובילות שלה בתחום חטיפי הדגנים, ומשיקה מוצר חדשני כריות TO GO."
לראשונה, מותחת "תלמה" את מותג הדגנים המצליח "כריות תלמה", לתחום החטיפים האישיים, ומשיקה את כריות TO GO חטיפי כריות ממולאים קרם נוגט.
חטיפי כריות TO GO כפולות באורכן מדגני כריות, בעלות מרקם קראנצ'י ונמכרות בשקית אישית. עיצוב האריזה שם דגש על הקראנצ'יות ו"החטיפיות" של המוצר.
לרגל השקת כריות TO GO יוצאת "תלמה" בפעילות שיווקית ענפה הכוללת קמפיין טלויזייה, קולנוע, עיתונות ושילוט חוצות, בהשקעה של 3 מיליון ₪ באמצעות באומן בר ריבנאי.
בנוסף, תתקיים פעילות קד"מ בנקודות המכירה באמצעות אביזרי תצוגה מרהיבים.
במרכז הקמפיין הטלויזיוני הבדרנים יוסי וטיראן, כוכבי האקדמיה לצחוק.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל: "כמובילת שוק הדגנים בישראל, עם נתח שוק העומד על 67%, רואה תלמה בהרחבת המותג המוביל "כריות תלמה", דרך להרחבת הזדמנויות הצריכה באמצעות חדשנות מוצרית, והמשך הובלת הקטגוריה."
הרציונל השיווקי:
בשנים האחרונות השתנתה התפיסה של אכילת דגנים לארוחת בוקר בלבד, וכיום, נוהגים לאכול ולנשנש דגנים במהלך כל היום, עם חלב או בלעדיו.
תחום חטיפי הדגנים BARS התפתח מאד בשנים האחרונות כיוון שהצרכנים מחפשים פתרונות אלטרנטיביים לממתקים ושוקולד. תלמה השיקה בהצלחה את חטיפי הדגנים לילדים עוגי GO, שוגי GO וקוקו GO ומובילה את התחום לצד השקת חטיפי המבוגרים פינוקי בריאות.
כריות TO GO מציעות לצרכנים נישנוש מתוק. במבחני טעימה שערכה "תלמה" קיבלו כריות TO GO ציונים גבוהים מאוד בקרב קהל היעד: בני נוער וילדים. המוצר נתפס כאטרקטיבי וחדשני, ואף קיבל ציון גבוה מחטיפי שוקולד על הפרמטר" מתאים כשבא לי לנשנש משהו מתוק".
חטיפי כריות TO GO מספקים אלטרנטיבה נוחה ומזינה יותר להזדמנויות צריכה מחוץ לזמן הארוחות ומחוץ לבית: בבית הספר , בדרך או כשמתחשק לנשנש.
החטיפים על בסיס דגנים מועשרים בסיבים תזונתיים, בויטמינים מקבוצה B ובמינרלים.
דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994 והפכו להצלחה גדולה. כיום "כריות תלמה" הוא מותג הדגנים המוביל בישראל, המגלגל כ-80 מיליון ₪ בשנה עם נתח שוק של 17% מכלל שוק הדגנים (לפי נתוני נילסן, ערכים כספיים, אפריל 2004)
החטיפים ישווקו בשקיות אישיות של 35 גרם (מחיר מומלץ 3 שקל) ובמאגדת משפחתית המכילה 6 יחידות (מחיר מומלץ 15 שקל), בכל רשתות השיווק, החנויות הפרטיות ובקיוסקים נבחרים.
תוצאות חודש אפריל 2004
תלמה הגדילה את נתח השוק שלה הן כספית והן כמותית, וגדלה מנתח שוק בממוצע שנתי של 64% לנתח שוק של 66.5% בחודש אפריל (נילסן, כספי).
המתחרים: אנרג'י הגדילה את נתח השוק שלה, מממוצע שנתי של 2.7% ל-4.7% מהשוק-כספית. (כמותית נתח השוק של אנרג'י עומד על 3.6% בלבד). נסטלה נחלשה באפריל, הן כספית והן כמותית ביחס לממוצע השנתי, וירדה ממוצע שנתי של 13.7% ל-12.3% בלבד-כספי.
בתחום הדגנים המשפחתיים: כריות תלמה הגדילו את נתח השוק שלהם בסגמנט ועלו ל-62% מהתחום לעומת 55.4% בממוצע שנתי. "אנרגי' חלומות" השיגו 8% בלבד מתחום הדגנים המשפחתיים. נסטלה, עם ציריוס וקראנץ חוותה ירידות קשות בנתחי השוק וירדה מממוצע שנתי של 28.7% ל-19.6% בלבד באפריל.
בתחום דגני המבוגרים: תלמה מתחזקת ומגדילה את נתח השוק שלה, מממוצע שנתי של 64.5% כספי, ל-72.5%.
אנרג'י בירידות: המוצר החדש-מיקס דגנים וגרנולה שהושק בחודש ינואר ואף הגיע ל-12% בחודש פברואר, צונח ל-3.1% בלבד באפריל. ומוצרי הפלקים שהושקו עוד קודם לכן, תורמים עוד 1% בלבד לנתח השוק.

תאריך:  08/06/2004   |   עודכן:  08/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il