X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האוניברסיטה העברית
▪  ▪  ▪

כפר סטודנטים ראשון מסוגו בארץ בשיטת DBOT הושק השבוע בהר הצופים
בנייתו תחל בתוך כמה שבועות.
טקס ההשקה של כפר הסטודנטים בקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בירושלים התקיים השבוע במסגרת המושב ה-67 של חבר הנאמנים של האוניברסיטה. זהו פרויקט הבנייה הראשון מסוגו של מעונות שייבנה בישראל בשיטת DBOT. תהליך קבלת היתרי הבנייה עומד לקראת סיום והבנייה צפויה להתחיל בתוך כמה שבועות ולהסתיים בתוך שנתיים-שלוש.
סגן נשיא לקשרי חוץ אבי ערמוני אמר כי האוניברסיטה העברית מתכוונת לגייס 350 מיליון $ בקמפיין לגיוס כספים למען הסטודנט שיתלווה לפרויקט כפר הסטודנטים. סִסמת הקמפיין היא "הטביעו חותמכם על עתיד ישראל".
כביטוי מוחשי לסִסמת הקמפיין ולציון השקת כפר הסטודנטים, הותירו המשתתפים בטקס את טביעות כפות ידיהם בבלוקים (של מלט) אשר ישולבו לאחר מכן במבני המעונות, וביניהם: יו"ר חבר הנאמנים של האוניברסיטה עו"ד יגאל ארנון; גב' ברברה מנדל, יו"ר משותף לקמפיין גיוס הכספים של האוניברסיטה; נשיא האוניברסיטה העברית פרופ' מנחם מגידור; סגן נשיא ומנכ"ל האוניברסיטה משה ויגדור וסגן נשיא לקשרי חוץ אבי ערמוני.
תכנון כפר הסטודנטים נעשה בידי האדריכלים ספקטור-עמישר. לביצוע הפרויקט בשיטת DBOT נבחרו החֲברות אפריקה ישראל ומנרב. שיטת DBOT מבוססת על השקעה של יזם המתכנן, בונה ומפעיל את האתר עבור המזמין. היזם נושא בעלות התכנון וההקמה והמזמין משלם דמי שימוש בעת ההפעלה. בתום תקופת ההפעלה (העומדת לרוב על 25 שנה) חוזר האתר הבנוי כולו, בלא תמורה, למזמין.
בכפר הסטודנטים יוקמו תשעה בניינים שיתנשאו לגובה של שבע עד עשר קומות ויכללו סה"כ 400 דירות של שניים, שלושה וחמישה חדרים. כל סטודנט יוכל לקבל חדר פרטי. סטודנט נשוי יקבל שני חדרים. בכל דירה יהיו: מטבח, פינת אוכל, חדר סלון, שני חדרי שירותים וחדר אמבטיה, נוסף על חדרי השינה. המעונות יהיו מרוהטים במלואם ויכללו מערכת מיזוג אוויר, מערכות מחשב מתקדמות וחיבור לאינטרנט, למרכז המחשבים של האוניברסיטה ולמאגרי מידע.
"את הרעיון לכפר הסטודנטים הגה לפני שבע שנים מר פרד וורמס, תורם וחבר ותיק בחבר הנאמנים של האוניברסיטה", כך אמר בטקס ההשקה נשיא האוניברסיטה העברית פרופ' מנחם מגידור. הנשיא הדגיש את חשיבותו של כפר הסטודנטים החדש לאוניברסיטה אשר 70% מתלמידיה מגיעים מחוץ למרחב ירושלים.
לדברי סגן נשיא ומנכ"ל האוניברסיטה העברית משה ויגדור, "החתימה על הסכם זה מקדמת את האוניברסיטה העברית צעד נוסף לקראת עידן חדש של מיזמים עתידיים שיעשו שימוש בשיטת DBOT".

תאריך:  09/06/2004   |   עודכן:  09/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il