X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

סלון הבית הוא המקום שבו נחים ומתרווחים בדרך כלל, כך שחשוב מאוד לדעת כיצד בוחרים נכון כורסאות עבור הסלון. תמיד תרצו לבחור כורסאות נוחות שכיף לשבת עליהן, אך עם זאת, חשוב מאוד גם לבחור כורסאות איכותיות שתוכלו להשתמש בהן לאורך תקופת זמן ממושכת, כאשר גם ההיבט העיצובי של בחירת כורסאות הוא חלק בלתי נפרד מהעניין. אולם, לא תמיד ברור כיצד ניתן לבחור נכון כורסאות בימינו שכן, קיים מגוון רחב מאוד של אפשרויות שונות. אז איך בכל זאת תוכלו לבחור כורסאות חדשות עבור הסלון שלכם ומה חשוב שתדעו לפני כן? בכתבה זו, צוות המומחים שלנו החליט לרכז עבורכם מספר עצות מפתח שיעזרו לכם לבחור נכון כורסאות לסלון.
נוחות מעל הכל
אחד הפרמטרים החשובים ביותר באשר לבחירה נכונה של כורסאות הוא כמובן, העניין של הנוחות. הרי מה הטעם לבחור כורסא איכותית ויפה, שמשתלבת היטב עם הנימה העיצובית בסלון הביתי שלכם - אך אינה נוחה לישיבה ובעקבות כך, סביר להניח כי לא תשבו עליה בכלל? אין זה משנה אם הכורסא החדשה שתרכשו אמורה לשמש בעיקר אתכם לצרכי קריאה או צפייה בטלוויזיה, או לסירוגין, מדובר על כורסא שבדרך כלל תושיבו עליה אורחים - תמיד תרצו לקחת בחשבון את נושא הנוחות ולבחור אך ורק כורסאות נוחות שכיף לשבת עליהן.
כורסאות מבד - שווה לשקול
בעוד כי קיים מגוון רחב מאוד של סוגי כורסאות שונים, ראוי לציין כי אחת הבחירות המומלצות ביותר תהיה לבחור דווקא כורסאות מבד. למעשה, כורסאות אלו מגיעות במספר צבעים ססגוניים שיוכלו להשתלב נהדר עם עיצוב הסלון שלכם ולהעשיר את הצבעוניות שלו. אולם, חשוב לציין כי כורסת בד עלולה להגיע לשחיקה בשלב מסוים, כך שחשוב מאוד שתבחרו כורסה שעשויה מבד איכותי ועמיד ככל הניתן, כך שתוכלו לערוך שימוש בכורסה שלכם לאורך תקופה ארוכה בלי כל חשש.
משענת ראש
מומלץ מאוד לבחור כורסאות שכוללות משענת ראש מתכווננת, בייחוד בעת בה אנו מדברים על כורסאות גדולות שכן, כורסאות אלו מגיעות הרבה מאוד פעמים עם משענת שאינה נוחה עבור ישיבה ממושכת ואף גם עלולה להביא לכאבי צוואר במקרים אלו. לכן, חשוב מאוד לבחור כורסה שתגיע עם משענת ראש מתכווננת, כך שתוכלו לבחור בעצמכם באיזה מנח תשבו ובכך לספק לעצמכם את חווית הנוחות האולטימטיבית עבור ישיבה ממושכת של מספר שעות.
זרימת דם לרגליים
חשוב לוודא כי מתאפשרת זרימת דם תקנית לרגליים כאשר תשבו על הכורסא החדשה שלכם שכן, מדובר על תנאי בריאותי חשוב ואפילו מחייב. על-מנת לוודא כי מדובר על ספה איכותית מהבחינה הזו, כדאי לבדוק האם מנח הברכיים שלכם גבוה יותר מהאגן בעת בה אתם יושבים עליה שכן, כך זרימת הדם נשארת תקנית.

תאריך:  19/11/2023   |   עודכן:  19/11/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il