X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

נסקור עבורכם אסטרטגיות מתקדמות להגדלת מכירות באמצעות גוגל שופינג. אסטרטגיות אלו יסייעו לכם להציג את המוצרים שלכם בצורה יעילה יותר לקונים פוטנציאליים, ולשפר את המכירות שלכם.
יתרונות קמפיין שופינג:
לקמפיין פרסום בגוגל שופינג מגוון יתרונות חשובים ואיכותיים, והם:
  • חשיפה רחבה לקהל יעד רלוונטי - אנשים שהמודעה שלנו תוצג בפניהם אלו אנשים שחיפשו את המוצר שאנחנו משווקים.
  • משלמים רק כשגולש לוחץ על המודעה - אם גולש לא לוחץ על המודעה שלנו אנחנו לא משלמים עליה.
  • המודעות הן ויזואליות - המודעה כוללת תמונה של המוצר, ככה שהגולש יוכל לראות במה מדובר ומיד להבין אם זה רלוונטי אליו או לא. כמובן הוא גם יוכל לראות את מחיר המוצר, שם, תיאור ודירוג.
  • מופיע בראש דף התוצאות - מודעות של קמפיין גוגל שופינג מופיעות בראש הדף של תוצאות החיפוש, מעל מודעות החיפוש הממומנות ומעל התוצאות האורגניות.
השוואת מחירי המתחרים
לפעמים הכל יכול להיות מושלם. האתר שלנו, הגדרות הקמפיין שלנו, המוצרים שלנו, קהל יעד, ביטויים והכל.
ובכל זאת אנחנו לא נקבל מכירות.
אחת הסיבות שזה קורה, שהרבה בעלי עסקים לא טורחים לבדוק מראש - זה מחיר המוצרים אצל המתחרים.
אם המתחרים שלכם מוכרים את אותו המוצר או משהו שהוא מאוד דומה לו ומבצע את אותה מטרה, באותה נוחות שהמוצר שלכם מציע אבל במחיר זול יותר - הוא עלול לקחת לכם את הלקוחות.
לכן חשוב מאוד לבצע מחקר מקדים לפני שאנחנו מפעילים קמפיין כזה על מחירי המוצרים אצל המתחרים, כדי שנוכל להבין איפה אנחנו עומדים ואיך אנחנו יכולים להתחרות בהם.
הגדרת הקמפיין כמו שצריך עם אותות קהל
כדי שהקמפיין שלנו יצליח, מעבר למחירים טובים צריך גם להגדיר אותו כמו שצריך.
יש את ההגדרות הרגילות שמגיעות מוכנות ויש הגדרות ואפשרויות שצריך לשים עליהם דגש.
במאמר הזה אנחנו מדברים על אסטרטגיות מתקדמות ולא על מדריכים למתחילים, לכן נתייחס רק לדברים החשובים בהקמה.
הדבר הראשון שחשוב לנו לבחור בהקמת הקמפיין גוגל שופינג שלנו הוא באפשרות של Performance Max campaign. מה שמיוחד באפשרות הזאת זה שהמוצרים שלנו יופיעו בצורה חכמה במגוון רחב של מיקומים ברשת, למשל ביוטיוב, ג'ימייל, גוגל דיסקבר ואתרים שהם שותפים בתוכנית הפרסום של גוגל. הבחירה הזאת עוזרת לנו להופיע בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלנו בתוך אתרים נוספים ומיקומים שהם גולשים בהם.

[צילום: SFB Digital Marketing Ltd]

הדבר השני שחשוב שנגדיר בקמפיין שלנו הוא את סוג הביד שאנחנו רוצים, כלומר במה אנחנו רוצים להתמקד בפרסום של הקמפיין הזה.
אם אנחנו נרצה להגדיל את ערך ההמרה באתר כדי לקבל רכישות בסכומים גבוהים יותר, אנחנו נבחר בConversion value. נוכל להגדיר את יעד החזר ההשקעה שלנו.
אם אנחנו רוצים להתמקד בכמות המרות באתר בלי קשר לערך שלהם אנחנו נבחר בMaximum Conversions. נוכל להגדיר את יעד עלות ההמרה שלנו, על-מנת שנוכל להגביל את גוגל במחיר שאנחנו מוכנים לשלם עבור כל המרה.

[צילום: SFB Digital Marketing Ltd]

הדבר השלישי שחשוב מאוד להגדיר בקמפיין שלנו הוא מידע רלוונטי שיעזור לקמפיין החכם שלנו למצוא את הלקוחות האידיאליים שלנו. אנחנו עושים זאת ב2 דרכים:
  • מונחי חיפוש - אפשרות חדשה שגוגל השיקו, כרגע בגרסאת בטא, היא אות קהל בצורת מונחי חיפוש רלוונטים לעסק או למוצרים שלנו. בעצם אנחנו נזין מונחי חיפוש שגולשים שמחפשים את העסק שלנו או המוצרים שלנו כנראה מחפשים או יחפשו בגוגל. עד 25 מונחים.

[צילום: SFB Digital Marketing Ltd]

  • אותות קהל - אם יש לנו קבצי לקוחות שיצרנו או קהלים רלוונטים שביקרו אצלנו באתר שיצרנו בגוגל אנליטיקס 4 או בגוגל אדס, נוכל לבקש מגוגל להשתמש בהם כדוגמה לסוג הגולשים שיכולים להתאים. ככל שיש לנו מידע מדויק יותר ובכמות גדולה על סוג הגולשים שרלוונטים לקמפיין שלנו, כך הקמפיין יופיע בפני האנשים הרלוונטים ביותר. למשל, אם יש לכם רשימה של 2000 לקוחות שרכשו מכם, מומלץ להשתמש בה במקרה הזה. דוגמה נוספת, קהל של רוכשים ב30 ימים אחרונים באתר.

[צילום: SFB Digital Marketing Ltd]

מעבר לדברים הללו כמובן חשוב להגדיר מיקומים, שפות וכל מה שהקמפיין צריך, ברמה הגבוהה ביותר.
ניתוח נתונים
חלק מההצלחה היא ניתוח הנתונים בקמפיינים ובאתר שלנו. כשגולשים מתחילים להיכנס אלינו לאתר אנחנו חייבים לבדוק באיזה מוצר או דף יש את הזמני שהייה הכי ארוכים, את המעורבות הכי גבוהה, איזה מוצר מוסיפים הכי הרבה לעגלה, איזה מוצר רוכשים הכי הרבה ואיזה מוצר נותן לנו את החזר ההשקעה הכי גדול.
נוכל ללמוד גם דברים על-אודות הקהל שלנו, למשל מאיזה אזור גאוגרפי, גילאים ומגדר מגיעים רוב הגולשים, מי מהם רוכש הכי הרבה ועוד. כל המידע הזה יעזור לנו לבצע אופטימיזציה יסודית ומדויקת.
אופטימיזציה בכל הרמות
השלב הסופי באסטרטגיות מתקדמות להגדלת המכירות באמצעות גוגל שופינג זה אופטימיזציה יסודית מא' ועד ת'.
אחרי שחקרנו וגילינו כל כך הרבה מידע חשוב הגיע הזמן להשתמש בו כדי למקסם ולייעל את הקמפיין שלנו.
אחרי שבדקנו מה קורה ברמת המוצרים בקמפיין ובאתר, עלינו לכבות את המוצרים שמוציאים המון כסף שגם אם יביאו המרה או 2 כבר לא יהיו רווחיים לנו.
זה דבר כל כך חשוב שאם לא עושים אותו ברמה החודשית או הדו חודשית(תלוי בתקציב היומי של הקמפיין) אתם פשוט תשרפו כסף שיכל להביא המרות ממוצרים אחרים.
חשוב שנבדוק שהמוצרים שנותנים את החזר ההשקעה הגבוה ביותר מנצלים את רוב התקציב ולא ההפך.
הגיע הזמן לכבות מיקומים גאוגרפיים שמבזבזים כסף ולא מביאים המרות, לעומת שאר המיקומים.
וכמובן אם אנחנו מקבלים המון המרות אבל בערך המרה נמוך, אפשר לנסות להחליף את שיטת הביד וערך המרה.
לסיכום
על-מנת להצליח להגדיל את כמות המכירות חשוב להיעזר במומחים שמנהלים קמפיינים מהסוג הזה כל יום כמו SFB Digital Marketing, צריך להכיר את כלל האפשרויות של הקמפיין, צריך להכיר את כל הדאטה שאנחנו מקבלים מהקמפיין לאתר שלנו, לנתח הכל ולייעל את הקמפיינים באמצעות המידע הזה. ככה נוכל כל הזמן לייעל ולשפר את ביצועי הקמפיין וליהנות מביצועים ורווחים גבוהים.
בהצלחה!

תאריך:  04/02/2024   |   עודכן:  04/02/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קבוצת ירדן
כתיבת המומחים
קבוצת ירדן
קבוצת ירדן
יפעת גדות
לרתם שר 15 שנות ניסיון בתחום ההיי-טק, מתוכן 12 שנים בתפקידי ניהול המתמקדים בהגדלת יעילות תפעולית בארגונים בינלאומיים, הובלת יחידות עסקיות, בניית חברות צומחות, וניהול פרויקטים גלובליים בהיקף של מיליוני דולרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il