מעבר לדברים הללו כמובן חשוב להגדיר מיקומים, שפות וכל מה שהקמפיין צריך, ברמה הגבוהה ביותר.
ניתוח נתונים חלק מההצלחה היא ניתוח הנתונים בקמפיינים ובאתר שלנו. כשגולשים מתחילים להיכנס אלינו לאתר אנחנו חייבים לבדוק באיזה מוצר או דף יש את הזמני שהייה הכי ארוכים, את המעורבות הכי גבוהה, איזה מוצר מוסיפים הכי הרבה לעגלה, איזה מוצר רוכשים הכי הרבה ואיזה מוצר נותן לנו את החזר ההשקעה הכי גדול.
נוכל ללמוד גם דברים על-אודות הקהל שלנו, למשל מאיזה אזור גאוגרפי, גילאים ומגדר מגיעים רוב הגולשים, מי מהם רוכש הכי הרבה ועוד. כל המידע הזה יעזור לנו לבצע אופטימיזציה יסודית ומדויקת.
אופטימיזציה בכל הרמות השלב הסופי באסטרטגיות מתקדמות להגדלת המכירות באמצעות גוגל שופינג זה אופטימיזציה יסודית מא' ועד ת'.
אחרי שחקרנו וגילינו כל כך הרבה מידע חשוב הגיע הזמן להשתמש בו כדי למקסם ולייעל את הקמפיין שלנו.
אחרי שבדקנו מה קורה ברמת המוצרים בקמפיין ובאתר, עלינו לכבות את המוצרים שמוציאים המון כסף שגם אם יביאו המרה או 2 כבר לא יהיו רווחיים לנו.
זה דבר כל כך חשוב שאם לא עושים אותו ברמה החודשית או הדו חודשית(תלוי בתקציב היומי של הקמפיין) אתם פשוט תשרפו כסף שיכל להביא המרות ממוצרים אחרים.
חשוב שנבדוק שהמוצרים שנותנים את החזר ההשקעה הגבוה ביותר מנצלים את רוב התקציב ולא ההפך.
הגיע הזמן לכבות מיקומים גאוגרפיים שמבזבזים כסף ולא מביאים המרות, לעומת שאר המיקומים.
וכמובן אם אנחנו מקבלים המון המרות אבל בערך המרה נמוך, אפשר לנסות להחליף את שיטת הביד וערך המרה.
לסיכום על-מנת להצליח להגדיל את כמות המכירות חשוב להיעזר במומחים שמנהלים קמפיינים מהסוג הזה כל יום כמו
SFB Digital Marketing, צריך להכיר את כלל האפשרויות של הקמפיין, צריך להכיר את כל הדאטה שאנחנו מקבלים מהקמפיין לאתר שלנו, לנתח הכל ולייעל את הקמפיינים באמצעות המידע הזה. ככה נוכל כל הזמן לייעל ולשפר את ביצועי הקמפיין וליהנות מביצועים ורווחים גבוהים.
בהצלחה!