X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

גאורגיה היא יעד כה מגוון שאין ספק כי הוא יתאים לכולם. אוהבי ההיסטוריה ימצאו אתרים רבים ומסקרנים, אוהבי הטבע ייהנו מנופים עוצרי נשימה ומי שבקטע של אוכל, בוודאות יצא מרוצה. אבל אם כבר סגרתם טיול לגאורגיה אתם וודאי כבר יודעים את כל זה ומה שחסר לכם הם מקומות הבילוי השונים והמיוחדים, כאלה שלא מופיעים במדריכים סטנדרטיים. ובכן, מעבר לכפרים הציוריים שבטח כבר סגרתם טיולים אליהן, יש שתי ערים שחשוב להכיר את מקומות הבילוי בהן - עיר הבירה המודרנית ומלאת החיים טביליסי ועיר הקיט בטומי שידועה בחיי הלילה התוססים שלה(ובאוכל הטעים). קיבצנו עבורכם את המקומות הכי שווים משתי הערים הללו.

[צילום: יח"צ]

Sakhachapure №1
נפתח את הרשימה דווקא עם מה שאנחנו הכי אוהבים - אוכל. מסעדה, אבל לא סתם מסעדה - כזו שבעיניי רבים נחשבת למקום בו מוגש החצ'פורי הטעים ביותר (ולמי שלא יודע, חצ'פורי זו המנה הגאורגית המפורסמת שמורכבת מבצק וגבינה). מסעדה זו ממוקמת בטביליסי, ומדובר במקום מפואר עם אווירה אינטימית ומחירי מנות שאנחנו הישראלים נשמח לשלם (בין 1$ - 11$)
קיימים סוגים שונים של חצ'פורי המגיעים בכל מיני צורות, עם גבינות שונות ותוספות מגוונות ואת כולם תמצאו כאן. מעבר לכך, התפריט מציע גם מנות כמו מרקים ופיצות, קינוחים שונים, בירות מקומיות ושתייה קלה מרעננת.
Hookah Home
ונישאר בטביליסי בשביל להכיר לכם גם בר נרגילה מעולה. זה לא סוד שברי נרגילה הפכו למקום בילוי אהוב במיוחד על הישראלים בשנים האחרונות ואנחנו יודעים שלא תמיד פשוט למצוא כאלה בחו"ל. Hookah Home הוא לא רק אחד המקומות הכי נחשבים בכל מה שקשור לנרגילות, אלא גם כזה שמגישים בו אלכוהול ואוכל מעולה - פסטות, המבורגרים, קינוחים ועוד.
הבר עצמו נראה כמו מרתף והאווירה בו אפלולית ואינטימית, ובהתאם לכך גם ראשי הנרגילה המיוחדים, בסגנון עיצוב MARVEL ונום למשל. סיבה נוספת בגללה בר זה הפך לכה פופולרי היא כמובן מגוון הטעמים העצום שיש להם להציע. אגב, חלק מהמוצרים שתמצאו שם קיימים גם אצלנו בארץ בחנות של גוסטו בתל אביב.
Lucy Tattoo Studio
כעת נעשה קפיצה קטנה לבטומי, למקום שנקרא סטודיו לקעקועים של לוסי. בעצם מדובר בסטודיו בו אפשר להתקעקע (אצל מקעקעת שנחשבת לאחת הטובות בתחומה) והוא משלב בתוכו גם בר מודרני עם אווירה צעירה במיוחד - קונספט ייחודי שאסור בשום אופן לוותר על הבילוי בו.
הכניסה למקום הינה בתשלום סמלי ובתפריט תמצאו סוגים שונים של אלכוהול, וביניהם בירות וקוקטיילים. אגב, בסופי השבוע תוכלו ליהנות מהופעות חיות בסגנונות מוזיקליים שונים.
Bassiani
ובחזרה לטביליסי. אוהבי הטכנו יאהבו במיוחד את המקום הזה בו המבלים נשארים לרקוד בדרך כלל עד האור הבוקר. Bassiani נחשב לאחד המועדונים הטובים ביותר במדינה ואפילו מחוצה לה.
הוא ממוקם בברכת שחייה שאינה נמצאת בשימוש יותר, מתחת לאצטדיון העירוני, ואין ספק שזה תורם לאווירה המיוחדת ששוררת במקום. המקום מציע בילוי אינטנסיבי ויוצא דופן, ללא ספק שונה מכל מסיבה שהייתם בה עד עכשיו. בימי שבת הם מפיקים מסיבות עבור קהילת הלהט"ב שגם הן נחשבות למצוינות.
360 Sky Bar
המקום האחרון בהמלצות שלנו ממוקם בבאטומי, ואם הגעתם לעיר, אתם חייבים לבקר בבר מסעדה זה, רק שימו לב שמזג האוויר מתאים כי הוא ממוקם על גג של בניין גבוה כן כן. המקום היוקרתי מציע נוף עירוני פנורמי כאשר המאה של הנמל משם פשוט מדהים. מאוד מזכיר את האווירה במיאמי (מי היה מאמין הא? ועוד בשליש מחיר)
360 Sky Bar נחשב לאחד המקומות הטעימים ביותר בבטומי. הם מגישים אוכל איכותי, יין גרוזיני פרמיום, קוקטיילים מיוחדים ועוד מגוון רחב של אפשרויות שתייה. מעבר לכך, האווירה מאוד יוקרתית והמחירים בהחלט סבירים.

תאריך:  14/02/2024   |   עודכן:  14/02/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il