X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קומטאץ'
▪  ▪  ▪

איאן בונר מצטרף לקומטאץ' כיושב ראש מועצת המנהלים
מי שכיהן בהנהלת IBM העולמית ולאחרונה שימש כנשיא
וכמנכ"ל חברת Sistina Software שנרכשה על ידי Red Hat, מביא
עמו לקומטאץ' רקורד מוכח של הצמחת חברות והפיכתן למובילות בענף.
קומטאץ', מפתחת פתרונות אנטי-ספאם חדשניים הפועלים בטכנולוגיית זיהוי תבניות חוזרות (Recurrent Pattern Detection -RPD ), הכריזה היום על הצטרפותו לחברה של איאן בונר, שיכהן כנשיא מועצת המנהלים של קומטאץ'. בונר מביא עמו לתפקידו החדש 27 שנות ניסיון במנהיגות טכנולוגית, ובכלל זה כעשור בשורותיה של IBM. כמו כן, הוביל בונר לצמיחתה המוצלחת של Sistina Software ולרכישתה לאחר מכן על ידי RedHat (Nasdaq: RHAT) בשנת 2003, כמו גם לרכישתה המוצלחת של Terraspring על-ידי Sun Microsystems (Nasdaq: SUNW) ב-2002.
בנוסף לתחומי אחריותו כנשיא מועצת המנהלים, עתיד בונר לייעץ לחברה בנושאים הנוגעים באופן ספציפי לפיתוח עסקים וליוזמות האסטרטגיות של החברה. בונר מחליף את קרולין צ'ין שכיהנה כיושבת ראש מועצת המנהלים של קומטאץ'. צ'ין תוסיף לכהן כחברה במועצת המנהלים.
לדברי בונר, "טכנולוגית ה-RPD של קומטאץ' היא הגישה המובילה בשוק למאבק ב'דואר זבל' ברמת הארגון וספק שירותי האינטרנט. אני מצטרף לחברה בתקופה מרתקת ומקווה שאוכל להמשיך את הצמיחה המהירה, הן בתחום השגת לקוחות והן בתחום ההכנסות. בכוונתי להתמקד במינוף ערכה של טכנולוגית ה-RPD עם ספקי ציוד מקורי לאבטחה ולהעברת הודעות אלקטרוניות, תוך שיפור הקשרים העסקיים הקיימים עם המפיצים המצליחים ביותר כיום בעולם, עם VARs (Value Added Resellers - מוכרי ערך מוסף) ועם Sis (System Integrators - משלבי מערכות)".
מנכ"ל קומטאץ' גדעון מנטל הודה לקרולין צ'ין, שהצטרפה למועצת המנהלים של קומטאץ' בשנת 2000 ומונתה ליושבת ראש מועצת המנהלים במאי 2001, וקידם בברכה את הצטרפותו של בונר כיושב ראש מועצת המנהלים החדש של קומטאץ'. "קרולין, שגם לה שורשים ב-IBM, העניקה לקומטאץ' שירות יוצא מן הכלל ותמשיך לשרת את החברה כחברת מועצת המנהלים," אומר מנטל. "הרקורד של איאן מדבר בעד עצמו ביכולתו לשלב טקטיקות אסטרטגיות עם חזון מלכד, להצמיח חברות ולהוביל אותן לעמדות גבוהות יותר בענף שבו הן פועלות. ברור כי לאיאן יש את היכולת, הניסיון והנחישות להעלות את קומטאץ' לרמה הבאה."
מינויו של בונר למועצת המנהלים יובא לאישורם של בעלי המניות.
אודות קומטאץ'
קומטאץ' (®Commtouch) תוכנה בע"מ הנה יצרנית ומפתחת של טכנולוגיות ויישומי דוא"ל משנת 1991. החברה נסחרת בנאסד"ק (CTCH) משנת 1999.
כספקית שירות דואר מנוהל לעשרות מיליוני לקוחות, פיתחה קומטאץ' מערכת חדשנית ויעילה לטיפול במיליוני הודעות הדואר היומיות ה"לא מבוקשות" (unsolicited): "דואר זבל".
טכנולוגיית הליבה של החברה אפשרה פיתוח המתגבר על המתקפות העדכניות והמתוחכמות ביותר של דואר זבל, תוך שילוב של טכנולוגיות וניסיון מצטבר עם פטנטים טכנולוגיים רשומים. מערכת חדשנית זו מעמידה את קומטאץ' כמובילה עולמית בטכנולוגיית סינון דוא"ל.
בניגוד לרוב פתרונות הסינון, הטכנולוגיה של קומטאץ' אינה תלויה בטקסט או בניתוח כלשהו של תוכן, אלא מזהה ומפרידה בזמן אמת, תוך שימוש באלגוריתמים מתמטיים מתקדמים, בין "זבל" לדואר רצוי.
קומטאץ' מפעילה בארצות הברית מרכז ניטור ושירות המזהה בזמן אמת, מנתח וממיין פרמטרים שונים לאיתור חזרתיות בהתפרצויות ספאם. ניתוחים אלו נחתמים דיגיטלית ונשמרים בבסיס הנתונים המרכזי של המרכז. מרכז ניטור זה מנתח מידע הזורם אליו מעשרות מיליוני הודעות דואר ביום ומזהה כ-350,000 התפרצויות חדשות מדי יום.
הפתרון של קומטאץ' בולט ביעילותו האחידה בטיפול בדואר בכל שפה ובכל פורמט. שיעור ההצלחה בזיהוי מגיע לכ-98%, כשמנגד שיעור החסימה השגויה (False Positive) שואף לאפס.

תאריך:  16/06/2004   |   עודכן:  16/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il