X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

ניו-יורק היא עיר שאין עוד אחת כמוה. לא סתם מכנים אותה "התפוח הגדול", זו עיר ללא הפסקה עם עוצמות שאי אפשר לתאר במילים וכל כך הרבה דברים להספיק. היא הסמל ליצירתיות ולחופש ובשביל לגלות ולמצות אותה עד תום תצטרכו לא מעט זמן.
אנחנו רוצים להציע לכם להרגיש את ניו-יורק כאילו אתם גרים שם, לראות אותה ממבט קצת שונה, ולכן הכנו עבורכם רשימה של 5 מקומות מיוחדים ולא מוכרים לתיירים שאסור לכם לפספס, אנחנו אוהבים לקרוא לזה ניו-יורק למתקדמים.
Pergola
אם אתם רוצים להרגיש את חיי הלילה היוקרתיים של ניו-יורק, בר הפרגולה הוא המקום עבורכם. המוזיקה נהדרת, הקוקטיילים מעולים, האוכל יוצא מהכלל והדובדבן שבקצפת - יש נרגילות, והן באמת איכותיות. המנות במקום הן שילוב של מטבח ים תיכוני ומקומי עכשווי ולכן תמצאו גיוון רב, כאשר בתפריט יש בשרים על האש, פסטות, פיצות, סלטים וקינוחים מיוחדים מאוד, ביניהם עוגת גבינה בקלאווה. העיצוב של המקום משגע, המוזיקה היא מוזיקה חיה והאווירה תוססת - הערב מתחיל בארוחה ונגמר במסיבה.
מדובר במקום מאוד מבוקש ולכן מומלץ להזמין מקום מראש ולהגיע מוקדם. שימו לב כי במקום יש גם קוד לבוש קפדני ולא תתאפשר כניסה עם טרנינגים, כפכפים, מכנסיים קצרים וכו'. אגב, טעמי הנרגילה במקום פשוט משגעים ואם תרצו למצוא אחר כך כאלה בארץ, תחפשו בגוסטו נרגילות .
Museum of the moving Image
אם אתם מכורים לסרטי קולנוע אסור לכם בשום אופן לפספס את המוזאון הזה. אומנם הוא לא מאוד גדול אך האוספים והתערוכות בו פשוט נדירות וכוללות קלאסיקות קולנועיות שיעשו לכם נוסטלגיה.
חלק מהתערוכות במקום קבועות וחלקן מתחלפות כאשר האוסף כולל מעל ל-130,000 חפצים. במוזאון מתבצעות גם הקרנות של סרטים, שיחות עם אומנים ויוצרי קולנוע, ויש אפילו פעילויות מתאימות לילדים. שימו לב כי חלק מההקרנות הן מהדורות חדשות של סרטים מוכרים.
התחנות שכבר לא פעילות בסאבווי
אנחנו מציעים לכם לצאת להרפתקה. תעלו במרכז העיר על קו 6 של הסאבווי לכיוון ברוקלין וכשתגיעו לתחנה האחרונה (גשר ברוקלין) והכרוז יתבקש מכם לרדת, אל תעשו זאת. למה? כי אם תישארו תוכלו להמשיך אל התחנות שכבר אינן נמצאות בשימוש כאשר המרהיבה ביותר מבניהן היא גם העתיקה ביותר - סיטי הול. תחנה זאת נפתחה לראשונה בשנת 1904 והייתה חלק מקו רכבת התחתית הראשון של ני יורק. הארכיטקטורה עוצרת נשימה וכוללת אריחים שמכניסים אתכם לאווירה של המאה הקודמת, ואל דאגה, כאשר הרכבת מסיימת את הסיבוב היא חוזרת למסלולה הרגיל.
High Line
תשכחו מכל מה שחשבתם על פארקים בניו-יורק, כיוון שפארק היי ליין כלל לא דומה להם. הטיילת הארוכה של הפארק שימשה בעבר לניוד של סחורות בעזרת מסילת הרכבת שעדיין קיימת שם, למרות שאינה פעילה יותר, והמקום עבר שיפוץ. השילוב הזה של פסי הרכבת עם הצמחייה והפרחים יוצרת מראה אותנטי, ולאחר הטיול תוכלו לעצור לפיקניק באחת מפינות הישיבה. כמו-כן, הפארק משמש כנקודת תצפית נהדרת על נהר ההדסון.
Café Chelsea
ודאי שמעתם על מלון צ'לסי אך האם ידעתם שתוכלו לסעוד במסעדה שלו מבלי להיות אורחי המלון? קפה צ'לסי מתפרש על פני שני חדרים בעיצוב אלגנטי במיוחד הכולל נברשות גדולות ורצפת אריחים. ההמלצה שלנו היא להזמין מקום הרבה מראש למרות שבמלון מבטיחים שאם תגיעו ללא הזמנה ינסו למצוא לך מקום על הבר.
תפריט המקום הוא תפריד ביסטרו הכולל מנות כמו סטייק וצ'יפס, עוף צלוי ורביולי עליו אנחנו ממליצים במיוחד כי בוודאות לא טעמתם כזה בשום מקום אחר.

תאריך:  11/03/2024   |   עודכן:  11/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il