X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

פרצה שריפה בבית? הביטוח יכול לעזור לכם
שריפות יכולות להיגרם לא רק ממזג אוויר חם אלא מתאונות קטנות שקורות בבית, רגעים קטנים של חוסר תשומת לב: משאירים את הגז דולק, יושבים עם השמיכה קרוב מדי למפזר חום בחורף. כך או כך, שריפה יכולה לגרום נזק בלתי הפיך לדירה ולרכוש שלכם, איך תדאגו לפיצויים? הנה כל הפרטים.
שמש יוקדת היא לא הגורם הבלעדי לשריפות בבית. יצאתם ועזבתם את הסיר על הגז, ישבתם קרוב מדי למפזר חום בחורף, חיברתם את הטוסטר לחשמל כדי להכין ארוחת בוקר והיה קצר, יצאתם לעשן במרפסת וגיץ טועה נפל על כיסא העץ שלכם? רגע אחד קטן של חוסר תשומת לב יכול להסתיים באסון. תוך שניות בודדות, האש מתפשטת לכל עבר ומכלה את קירות דירתכם והרכוש שלכם. איך מתמודדים? הנה כל מה שצריך לדעת על ביטוח דירה.
האם ביטוח דירה מכסה נזקי שריפה?
ביטוח דירה מורכב מ-2 כיסויים שניתן לרכוש יחד או לחוד, ביטוח מבנה וביטוח תכולה. ביטוח מבנה מגן על תשתיות הבניין, הבניין עצמו ורכוש משותף שחולקים עם השכנים. הפוליסה הבסיסית מכסה נזקי אש, פיצוץ, עשן, פריצה, התנגשות כלי רכב בדירה, התרסקות כלי טיס בדירה, נפילת חפצים מתוכו ועוד. ניתן לומר שהפוליסה תכסה נזקים ששריפה תגרום לקירות הבית, למערכות החשמל, המים והגז, או לחדר המדרגות של הבניין. בנוסף יש הרחבות שמכסות נזקי אש, פיצוץ והתלקחות לאלמנטים ספציפיים בבניין כמו למשל צמחיית גינת קרקע בבית פרטי. ביטוח תכולה גם הוא מבטח אתכם מפני נזקי אש לרכוש הפרטי שנמצא בין כותלי ביתכם ואינו מהווה חלק ממבנה הבניין עצמו, הרהיטים, התכשיטים, מכשירי החשמל הביתיים, מכונת הכביסה, כלי המטבח. בנוסף הביטוח מכסה גם נזקים שנגרמו בזדון, נזקי מים, נזקי טבע ומזג אוויר קיצוני, פגיעת כלי רכב בדירה, ביטוח צד ג' מורחב. בשורה התחתונה, גם ביטוח תכולה מכסה נזקי שריפה שנגרמו לרכוש. אתם יכולים להעמיק את מעטפת ההגנה הביטוחית עם הרחבות מיוחדות לנזקי אש, התלקחות ופיצוץ לאלמנטים נוספים בדירתכם כמו ריהוט גן.
איך פונים לחברת הביטוח בבקשה לפיצוי על נזקי שריפה לדירה?
במקרה של נזקי אש לתכולת הדירה או למבנה עצמו, ניתן לפנות לחברת הביטוח דרך האזור האישי בבקשה לפיצויים. תוכלו להגיש את תביעתכם באתר החברה, לשלוח מייל לכתובת הרלוונטית, לשלוח פקס או לבצע שיחת טלפון. לפנייתכם תצטרכו לצרף מספר מסמכים, ביניהם: פרטי חשבון בנק, תמונות המציגות את הנזק שהשריפה גרמה לביתכם, קבלות, הצעות מחירי תיקונים לפריטים שניזוקו בשריפה וכמובן אישור מכבי אש.
ברגע שהתביעה שלכם תתקבל במערכת, חברת הביטוח תמנה שמאי או מומחה אחר מטעמה שיערוך בקרת נזקים בדירתכם, במקרים מסוימים תצטרכו להעביר מסמכים ופרטים נוספים דרך השמאי ואם תימצאו זכאים לפיצוי כספי,
סכום הפיצויים יישלח לחשבונכם דרך העברה בנקאית או באמצעות שיטה אחרת שהסכמתם עליה מראש עם חברת הביטוח שלכם.
הצעות ביטוח דירה בהתאמה אישית
שריפה בדירה היא מצב לא נעים כלל אך כשיש לכם ביטוח דירה מקיף ורחב אתם יכולים לאסוף את השברים ולהשתקם מהצרה ביעילות רבה. ביטוח דירה ניתן לרכוש היום במגוון אפיקים דיגיטליים, באתרי החברות עצמן וגם באתרי השוואות הביטוחים השונים ולגלות אילו הצעות מתאימות לנכס ולרכוש הפרטי שלכם.
האתר הגדול ביותר בנוף השוואות הביטוחים הוא בסטי, ובו תוכלו למצוא הצעות ביטוח דירה (תכולה, מבנה, שניהם יחד) מבית חברות הביטוח הגדולות ביותר - הפניקס, איילון, כלל ותעשו זאת ב-2 דקות בלבד. עוברים בין הצעות ביטוח מותאמות לנכס שלכם (סוג הנכס - בית פרטי או בית משותף, גילו ואפילו קומת המגורים שלכם).
מסמנים הצעות נבחרות ובסטי משווה אותן בשבילכם באופן אוטומטי. הוא מניח אותן זו לצד זו ומדגיש בפניכם את ההבדלים בין הסעיפים, הניסוחים, גובה הפיצויים ואלמנטים נוספים הנלקחים בחשבון בגיבוש ההחלטה. ב-2 דקות או פחות בוחרים את הצעת ביטוח הדירה הנכונה והמדויקת ביותר עבורכם, זו שתספק לכם כיסוי הולם למקרי שריפה ונזקים רבים נוספים.

תאריך:  18/03/2024   |   עודכן:  18/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il