פרוקטר אנד גמבל משיקה סדרת חיתולים חדשה:
"פמפרס sunrise"
חיתול עם "מגן ירכיים" כפול וקרם הגנה, למניעת דליפה ולשמירה על עור התינוק.
תשקיע במהלך ההשקה 2 מליון שקל.
חברת פרוקטר אנד גמבל משיקה בימים אלה סדרה חדשה של חיתולים חד פעמיים - פמפרס SUNRISE, עם מגני ירכיים כפולים וקרם הגנה ייחודי, למניעת דליפות נוזלים וגרויי עור.
ההשקה תכלול קמפיין טלוויזיוני, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ופעילות מיתוג וקד"מ רחבה בחנויות, בסך כולל של 2 מליון ש"ח.
"הסדרה החדשה פותחה על מנת לאפשר לתינוק לישון שנת לילה שלווה יותר - שינה, שעל-פי מחקרים רבים בארץ ובעולם של רופאים ופסיכולוגים התפתחותיים, מסייעת להתפתחות טובה יותר של התינוק", מציין דניאל שבתאי, מנהל השיווק של פמפרס בישראל, "לשם כך, הוכפלו "מגני הירכיים" והורחבו מדבקות הסגירה על מנת למנוע דליפת נוזלים. בנוסף, פמפרס sunrise, מצויד בקרם הגנה, שתפקידו לשמור על עור התינוק מפני גירויים".
"פמפרס מתאפיינת בכל העולם, בדאגה להתפתחות בריאה ותקינה של התינוקות" מסביר שבתאי. "בחרנו הפעם להתמקד בשנת הלילה, שבה על פי המחקרים, חוויות היום עוברות הטמעה ובה מוח התינוק, מתפתח בצורה הטובה ביותר. לכן פמפרס sunrise החדש, מצויד במיטב הטכנולוגיה למניעת נזילות וגירויים, העלולים להפריע את שנת התינוק. תינוקות שיחותלו בפמפרס sunrise ישנו שינה רגועה יותר ויקומו עם חיוך בבוקר ומכאן גם נובעת סיסמת קמפיין ההשקה: "פמפרס - בוקר טוב עולם".
שוק החיתולים החד פעמיים, בישראל, מגלגל 500 מליון שקל בשנה. בחצי השנה האחרונה, הגדיל מותג פמפרס את נתח השוק שלו בלמעלה מ-6%, ל-29.4%, בין היתר, בזכות השקת אריזות הג'מבו הבלעדיות בישראל. למעשה אריזות הג'מבו החסכוניות של פמפרס, המכילות עד 15 חיתולים חינם, גרמו למהפך בתמהיל הקנייה של הצרכנים והם מהוות, כבר כעת, כ- 60% מכלל מכירות המותג.
מתחרים נוספים בשוק: האגיס פרידום - 33.4%, טיטולים פרימיום 18.6%, האגיס סופרים 8.3% ואחרים 10.3% (נילסן, נתח שוק כספי,אפריל 2004).