X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתוכנית יחידה מסוגה בארץ קיבלו הצעירים תואר ראשון במתמטיקה ומחשבים מאוניברסיטת בר-אילן; הצעירים נמנים בין מצטייני המחלקה למתמטיקה ומדעי המחשב; נשיא האוניברסיטה, פרופ' משה קוה: "מדובר במנהיגות המדעית הבאה של ישראל"
▪  ▪  ▪

38 צעירים סיימו השבוע את לימודיהם לתואר ראשון באוניברסיטת בר אילן, אשר אותו החלו בגיל 16. בין המסיימים, יוני צפיר, בנו של הבדרן טוביה צפיר.
במחזור הראשון מסיימים 38 צעירים בני 19 שהחלו את לימודי המתמטיקה והמחשבים לתואר ראשון לפני כשלוש שנים, במקביל ללימודיהם בשנתיים האחרונות בתיכון, ולאורך שנה נוספת, בה קיבלו אישור מצה"ל לדחות את גיוסם.
נשיא האוניברסיטה, פרופ' משה קוה אמר כי מדובר במנהיגות המדעית הבאה של ישראל. "התשתית המדעית של ישראל מתחילה כבר בבית ספר יסודי", אמר קוה, "את הצעדים הראשונים במסלולם של 1470 הדוקטורנטים שבאוניברסיטת בר אילן, עושים כבר היום מאות הנערים הלומדים בתוכניות השונות. הם הבייבי של האוניברסיטה".
מדובר בקבוצה איכותית של בני נוער שהשתלבו בכיתה ז' בתוכנית מצטיינים של המרכז לקידום מדעי המתמטיקה, בראשה עומדים פרופ' צבי ארד ופרופ' ברנרד פינצ'וק, המכשירה אותם לגשת לבגרות במתמטיקה כבר בכיתה י'.
בוגרי התוכנית שציונם בבגרות עמד על 90 ומעלה, השתלבו בתוכנית ההמשך לתואר ראשון. סטודנטים אלו נמנים כיום בין מצטייני המחלקה למתמטיקה ומדעי המחשב.
מייסדת התוכנית היא פרופ' מינה טייכר, סגנית נשיא למחקר באוניברסיטת בר אילן, וכיום עומדים בראשה פרופ' אליעזר רואן ופרופ' ג'רמי שיף מהמחלקה למתמטיקה.

תאריך:  20/06/2004   |   עודכן:  20/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ראש הממשלה הפלשתיני: "בקרוב יושג הסכם בין הרשות לפלגים הפלשתינים"; החמאס: "אנו מנהלים מגעים עם מצרים על שיחרורם של אסירי התנועה מבתי הכלא במדינה"; "התגובה על חיסול יאסין ורנטיסי - בלתי נמנעת"
עומר כרמון
שר הבריאות המצרי: "מובארק סובל מפריצת דיסק, הוא יעבור ניתוח פשוט שיארך כשעה - לאחר יממה הנשיא יוכל ללכת כרגיל"; הנשיא המצרי סירב עד כה למנות לעצמו סגן; בימים האחרונים מתרוצצות שמועות לפיהן מצבו הרפואי של מובארק בכי רע
עומר כרמון
מישל רוקאר: "מדינת ישראל נוסדה על בסיס גזעני - על סמך הבטחה, הצהרת בלפור, כי מיליוני יהודים ייאספו מכל רחבי העולם ויקימו יישות שמהווה איום על שכניה עד היום"
רועי כוכבי
חברי הכנסת יוסי שריד ואיתן כבל עתרו הבוקר לבג"צ נגד ההחלטה לסגור את תיק האי היווני; כבל טוען כי החלטת היועץ נוגדת את עיקרון השוויון, שריד טוען כי היא נגועה ב"שיקולים זרים"; יו"ר ועדת החוקה, ח"כ מיכאל איתן: לדכא ביד חזקה את המרד בפרקליטות
רועי כוכבי
לטענת הארגון, למעלה מ-100 עצי זית נעקרו בכפר סאוויה על כביש שכם-רמאללה, כדי להרחיב את התנחלות רחלים הסמוכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il