X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית הרצליה
▪  ▪  ▪

ביוזמתה של ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן מועצת הנשים של הרצליה התכנסה לישיבתה הראשונה
בישיבה החגיגית השתתפו ח"כ גילה גמליאל - יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת, ח"כ אתי ליבני, ויהודית פלוטקין - מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה.
בשבוע האחרון התכנסה מועצת הנשים של הרצליה לישיבתה הראשונה.
בישיבה החגיגית נטלו חלק ח"כ גילה גמליאל - יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת, ח"כ אתי ליבני, ויהודית פלוטקין - מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה.
הישיבה נפתחה בהצהרה חגיגית של ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן, שהיא גם זו שיזמה את הקמת מועצת הנשים הראשונה מסוגה בארץ:
לדברי גרמן, "המאבק לשויון בין המינים במדינת ישראל נמצא עדיין בראשית דרכו. טרם השגנו אפילו את החלק המזערי של המטרות שהצבנו לעצמנו בקידום מעמד האישה והדרך עוד ארוכה.
ככל שתגבר המודעות של נשים באשר למעמדן בחברה ויהיה ברשותן מידע על האפשרויות העומדות בפניהן להתפתח, להתקדם ולעמוד על זכויותיהן, כך יגברו השיוויון והצדק החברתי במדינה.
שיתוף פעולה של מועצת הנשים העירונית בהרצליה עם הועדה לקידום מעמד האישה בכנסת יכול להביא לשינוי ולכך שנצעד קדימה. מועצת הנשים העירונית היא מסגרת אידיאלית לחיזוק וקידום מעמד האישה, אנו זקוקים לכח הנשי לאמונה וללהט של כל אחת בתחומה, ואני מאמינה כי אנו נהיה ספינת הדגל של מדינת ישראל".
הגב' מאשה לובלסקי, יושבת ראש מועצת הנשים של הרצליה פתחה ואמרה: "מה יכולה מועצת הנשים לעשות? כל עוד בעולמנו גברים ונשים, נצטרך לפעול תמיד לשיוויון זכויות של נשים". מאשה לובלסקי ציטטה את הילארי קלינטון ואמרה כי "מטרתנו שכל אישה תעשה את מה שהיא רוצה".
בישיבה נידונו והועלו סוגיות רבות ומגוונות לגבי מעמד האישה בארץ, אפלית נשים ועוד. חה"כ גילה גמליאל פרטה את מגוון הפעילויות הנעשות בכנסת למען קידום ודאגה לנשים ובין השאר ציינה את הפעילות למען מניעת אפלית נשים בהיריון שמטרתה להביא לכך שפיטורי נשים בהיריון תיחשב בגדר עבירה פלילית.
בין המטרות ששמה לעצמה מועצת הנשים העירונית: בניית תוכניות הסברה, הקניית מודעות וידע לצורכי הנשים ופעילות עם נשים בקהילה. בישיבה הראשונה נכחו עשרות נשים מתחומים שונים וביניהן יו"ר ועדת הרווחה העירונית, רות רזניק, השחקנית ליאורה ריבלין, חברות מועצה, נשים פעילות למען קידום מעמד האישה, שחקנים, נשות עסקים, נשות אקדמיה ועוד.
הוגדר כי כל אחת מחברות המועצה תרתם, כל אחת בתחומה, לפעילות לקידום נשים בתחומים השונים כגון: תעסוקת נשים ויזמות נשים, קידום נשים עולות, חד הוריות, ארגון אירועים ועוד.
עיריית הרצליה פועלת רבות למען קידום מעמד האישה, ביוזמת ראש עיריית הרצליה ,יעל גרמן הוקמה יחידת מנהל הנשים, בראשותה של עו"ד דנה סבוראי, הפועלת בשלושה מישורים: יעוץ משפטי חינם לכל אישה בנושאים של זכויות משפחה ועבודה, קיום קורסים וסדנאות לקידום נשים בתחום הכלכלי (יזמות עיסקית, קורסים להכשרת נשים) והפצת מידע לנשים לגבי זכויותיהן בעבודה.

תאריך:  22/06/2004   |   עודכן:  22/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il