השבוע הבגרות בלשון (25.6.2004) לקראת הבגרות בלשון: אינטרלקט יוצאת בקמפיין SMS לאלפי בני נוער לקידום קורס מקוון ומרתון הכנה לבגרות.
חברת אינטרלקט, המפתחת את מערכת אדיולקט (
www.edulect.co.il), יוצאת בקמפיין סלולרי עם משלוח הודעות SMS לאלפי בני נוער. קמפיין ה-SMS נועד לחשוף את בני הנוער לקורס מקוון בלשון של אדיולקט, כמו גם לאפשרות לרכוש מרתון הכנה ותרגול הכולל כ- 1,000 שאלות לקראת הבגרות בלשון בנושאים שונים. הקמפיין, אשר נשלח לרשומים בבסיס הנתונים של אינטרלקט, נערך באמצעות חברת "תטיס תקשורת", המתמחה בשיווק סלולרי.
במקביל לכך עלתה אדיולקט עם קמפיין פרסומי באתר נענע - ג'נענע הכולל באנרים המובילים לאתר אינפורמטיבי המפנה ישירות לאתר לכניסת אורחים.
מבחן הבגרות בלשון ייערך ב-25 ביוני.קורס המרתון מקיף את כל החומר למבחן, ובנוי בצורה של משחק אינטראקטיבי קליל המשלב אנימציה ואת תוכן הלימוד בצורה מעניינת ומאתגרת.
המשחק בנוי מחדרים כאשר כל חדר מוקדש לנושא אחר בבחינה. ניתן לגשת למרתון הלשון במחיר של 39.90 ₪ . במקביל לכך, ניתן לקבל את המרתון בלשון בחינם על ידי רכישת הקורס המקוון בלשון במחיר 69.90 שקל או רכישת "חופשי חודשי" - גישה פתוחה ללימוד כל המקצועות במחיר של 99 שקל.
אודות אדיולקט
אדיולקט הוא מיזם ישראלי העוסק בהפקה של תכנים לימודיים עשירים להדרכה באמצעות מחשב, הכולל כיום את המקצועות: אנגלית, מתימטיקה, לשון, פיזיקה-מכניקה, פיזיקה-אופטיקה ועוד. אתר אדיולקט כולל חבילות לימוד מלאות של מקצועות לבגרות, אשר נכתבו על ידי טובי המורים בישראל. אדיולקט מציעה גישה מלאה לאחד הקורסים באינטרנט במחירים שנעים בין 49.90 שקל לחודש ועד 69.90 שקל לתקופה של חודש. חברת אדיולקט נבחרה על-ידי משרד החינוך כאחת מקבוצה נבחרת של חברות, אשר יספקו את כל מגוון שירותי הלמידה מרחוק, כפי שאופיינו על-ידי משרד החינוך.