X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

הבעת הערכה והכרת תודה הן פעולות שמספקות תועלת רבה, הן לצד המפרגן והן לצד המוחמא. כשאתם מכירים תודה, אתם מכירים בטוב שבחייכם וגם יודעים שיש מי שעוזר לכם להשיג את המטרות שלכם. מצד שני, האדם שראוי להערכה מתמלא בסיפוק וזוכה לתחושה נעימה במיוחד. הדרך המקובלת להעביר את המסר החיובי היא באמצעות מתנה, בכתבה הבאה תמצאו המלצות לבחירת המתנות המתאימות למטרה זו. הישארו איתנו!
מתנה עם ערך מוסף
כשהמתנה מיועדת בעיקר כדי להביע הכרת תודה, כדאי לבחור אותה כך שיהיה בה ערך מוסף. יש לא מעט אפשרויות ליצוק תוכן אמיתי למתנה. למשל, כרטיס כניסה זוגי לאחד מהמוזאונים הרבים הפזורים ברחבי הארץ, מן הסתם אחד כזה שלמקבל או מקבלת השי יהיה נוח להגיע אליו (או לחלופין גיפט קארד שמאפשר בחירה חופשית בין שלל מוזאונים). עוד דוגמה היא סדנת בישול בריא שמזינה גם את הנפש, ואופציה מכיוון אחר לגמרי למתנה עם ערך מוסף היא מארז שכולל מגש בצורת לב, שני נרות ריחניים בכלים מעוצבים, מעמד לקטורת שגם הוא בעל צורת לב וקטורת איכותית.
מתנה בהתאמה אישית מדויקת
דרך נוספת להעצים מתנה להכרת תודה היא להפוך אותה לאישית. כלומר, להתאים את המתנה למי שמקבל או מקבלת אותה, כך שיהיה ברור שהיא מיועדת אך ורק עבורם. גם במקרה הזה יש לא מעט אפשרויות. כך למשל תוכלו להעניק במתנה לצורך הבעת הערכה תכשיט בעיצוב אישי: שרשרת עם השם של האדם, טבעת עם חריטה מתאימה וכדומה. אם אתם רוצים לשמח חובבת ספורט ואתגרים, תוכלו לשלוח אותה לשיעור גלישת גלים במתנה, ואם זוהי מתנה למי שאוהב ליצור דברים בעצמו, סדנת נגרות ועיצוב בר קיימא יכולה להיות בחירה מעולה.
חוויות שמשאירות זיכרונות משמחים
מתנות להכרת תודה שהן חוויות משאירות זיכרונות משמחים ולכן זוהי קטגוריה פופולרית להפליא. המגוון כמובן רחב במיוחד: טיול טרקטורונים, סיור קולינרי בשווקים של אחת הערים הגדולות, צניחה חופשית, ביקור ביקב, אמבטיית קרח (מתנה שלא מתאימה לכל אחד ואחת, אבל אם אתם יודעים שבצד השני יש פתיחות ומוכנות לעבור גם חוויות לא שגרתיות - התועלת של הטבילה במים הקפואים עצומה, גם לגוף וגם לנפש), סדנת מיינדפולנס וזוהי רק רשימה חלקית מאוד.
מתנות לשדרוג הבית
עבור מרבית בני האדם, הבית הוא המקום שבו הם מבלים את פרקי הזמן המשמעותיים ביותר. מתנה שמשדרגת את מרחב המגורים מהווה גם היא דרך מוצלחת להביע הערכה ולהכיר תודה. אופציה אחת של מתנה בתחום הזה היא ערכה לחממה ביתית שתהפוך לגינה קטנה וקסומה, עוד אופציה היא גיפט קארד לחנות עם שפע פריטי נוי מסוגים שונים (פסלונים, הדפסים, כלי קרמיקה ועוד), ואפשר גם להיות פרקטיים ולהעניק כלי מטבח יוקרתיים (מתנה שתשמח מאוד את מי שאוהבים לבשל ולאפות).
והכי חשוב: ברכה מכל הלב
יש המאמינים כי הדגש העיקרי בבחירת מתנות להכרת תודה הוא התקציב. נכון, ככל שסכום הכסף שתקדישו למטרה ראויה זו גבוה יותר, כך ייפתחו בפניכם עוד אפשרויות של מתנות מרשימות, אבל יש מפתח משמעותי אפילו יותר למידת הנחת של מקבל או מקבלת המתנה: הברכה אשר מתלווה אליה.
המתנה עצמה מביעה הערכה ומכירה תודה, ומסר מדויק תורם המון. המסר יכול להיות במילים כתובות, בתמונה, בווידאו או בהקלטה, ובכל מקרה מומלץ להקדיש לו תשומת לב. כשאתם מפרטים על מה התודה, ההערכה והברכה, אתם מעצימים את היכולת שלהם לזהות את הטוב שבחיים שלכם, וגם את האדם שמקבל את המתנה.

תאריך:  20/06/2024   |   עודכן:  20/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il