X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בעלי ומנהלי בתי עסק תמיד מחפשים אחר דרכים נוספות לייעל את פעילותו של העסק, כך שיוכלו לייצר יותר באמצעות המשאבים הנוכחיים המושקעים בו, וזאת במטרה להרחיב את הפעילות ולהגדיל את הרווחיות. כאשר מדובר בבתי עסק יצרניים, אשר מייצרים בפועל מוצרים "מוחשיים", אורזים ומשווקים אותם (בניגוד לבתי עסק המתמחים בשירותים, למשל), ישנן נקודות מסוימות לאורך תהליך הייצור בהן ניתן בדרך כלל להכניס ייעול נוסף.

[צילום: ירדן 345]

מערך האריזה של בית העסק הוא אחד המקומות בהם מתבקש ביותר לייעל את הפעילות, לצמצם זמנים של תהליכים ולמנוע היווצרותם של צווארי בקבוק אשר מאטים בסופו של דבר את קצב הייצור.
לכן מומלץ מאוד לבחון את מערך האריזה הנוכחי הפועל בעסק שלכם, ולנסות להבין היכן ניתן להכניס בו שיפורים ספציפיים וייעול באופן כללי. להלן כמה הצעות למכונות אריזה מתקדמות אשר אם אינכם מחזיקים בהן, עשויות להכניס ייעול מיידי ומשמעותי בפעילות השוטפת:
מכונת וואקום
מוצרים רבים נארזים כיום באריזות ואקום, במיוחד בתעשיות המזון אך גם בענפים נוספים (דוגמת תרופות, קוסמטיקה, אלקטרוניקה ועוד). מכונת ואקום טובה אשר מתאימה לסוג והיקף המוצרים שאתם מייצרים, עשויה בהחלט להכניס ייעול מידי בקצב האריזה שלכם ולהביא לעליית מדרגה מבחינת איכות המוצר שאתם משווקים לעולם.
ניתן למצוא כיום מכונת וואקום ידנית, אוטומטית או חצי אוטומטית, וכמה סוגים שונים של מכונות כאלו, כך שכל בית עסק יכול בהחלט למצוא בקלות את סוג מכונת הוואקום המתאימה ביותר לצרכיו.
מכונות שקילה
במקרים רבים נדרשת שקילה מדויקת ומהירה של המוצרים על-מנת שניתן יהיה לחלקם למנות מדודות ואחידות ולארוז אותן בצורה יעילה. מכונת שקילה מאפשרת לעשות זאת באופן מקצועי ויעיל ביותר, כאשר דוגמה טובה לכך היא מוצרים הנמכרים בתפזורת או בחלקים קטנים רבים. חשבו למשל על תבלינים, חטיפים, ממתקים, תרופות (כדורים או קפסולות) ועוד – מכונות שקילה טובה תאפשר לתהליך הייצור להמשיך במלוא ההספק והמהירות, בלי שהחלוקה למנות ואריזתן תעכב את התהליך כולו. רק כך ניתן לעמוד בהיקפי ייצור גבוהים באופן מתמיד ואף לנוע אל עבר הגדלה שיטתית של היקף הייצור במטרה להרחיב את פעילותו הכללית של העסק.
מערכות הדבקת תוויות
על כל מוצר שמשווקים כיום לחנויות וללקוחות ישנה לפחות תווית אחת, עם השם של המוצר והלוגו של בית העסק, רכיבים, תאריכי ייצור ותפוגה וכיוצ"ב.
גם הדבקה של תוויות על כל מוצר ומוצר היא פעולה שעשויה לקחת זמן ולהתאפיין בעיכובים אלו ואחרים, כך שמכונת הדבקת תוויות יכולה בהחלט לייעל את השלב הזה של תהליך האריזה. כך ניתן גם להיות בטוחים כי כל פריט ופריט שיוצא מהמפעל אכן זוכה לתווית המתאימה לו, וכי זו מודבקת בצורה חזקה ואחידה אשר תחזיק מעמד לאורך זמן.
אלו הן רק שלוש דוגמאות למכונות אריזה מתקדמות שיכולות לייעל בין לילה את פעילות בית העסק שלכם. בתחום של מכונות אריזה וייצור תוכלו למצוא כיום הזדמנויות רבות שכאלו, של מכונות המבצעות פונקציות מרכזיות נוספות בתהליכי האריזה הנדרשים.

תאריך:  30/06/2024   |   עודכן:  30/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il