X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קומטאץ'
▪  ▪  ▪

קומטאץ' חתמה על חוזים חדשים עם מוסדות השכלה גבוהה ברחבי העולם
קומטאץ' תשתף פעולה עם מפיצים בהרחבת המכירות
לאוניברסיטאות ולמוסדות חינוך, מבית הספר היסודי עד התיכון
קומטאץ', מפתחת פתרונות אנטי-ספאם חדשניים הפועלים בטכנולוגיית זיהוי תבניות חוזרות (Recurrent Pattern Detection -RPD ), הכריזה כי חתמה על חוזים חדשים עם מוסדות השכלה גבוהה ברחבי העולם.
חוזים אלה, המוכיחים את ערכה של הטכנולוגיה למכללות ולאוניברסיטאות בצפון אמריקה, אירופה ואסיה, מאפשרים לקומטאץ' למנף את הצלחתה ולהעצים את המאמצים שתעשה הקיץ לקידום פעילותה במוסדות חינוך.
"מוסדות חינוך - מבתי ספר יסודיים ועד לבתי ספר תיכוניים ואוניברסיטאות, פתוחים יותר כיום מבחינת המדיניות לגבי שימוש בפרוטוקול הקבלה והשליחה של דוא"ל," אומר מנכ"ל קומטאץ', גדעון מנטל. "כתובות הדוא"ל של מוסדות חינוך מוצגות לראווה באתרי אינטרנט ומושכות 'מחוללי ספאם' המציפים אותן ב"זבל".
בנוסף, בהרבה סביבות אקדמיות אין פיקוח על הסטודנטים המשתמשים באינטרנט בזמן הגלישה, והם עשויים למסור את כתובות הדוא"ל לאתרים שונים או ליצור קשר עם משתמשים אחרים שהם פוגשים באינטרנט," אומר מנטל. "לכן, לארגונים שרוצים לבלום את הספאם ואינם יכולים להסתמך על פתרונות אנטי-ספאם מבוססי תוכן הסורקים את כותרת הודעת הדואר, בעוד שגוף ההודעה נותר חשוף לתעלולים שונים ויצירתיים של מחוללי הספאם, יש יתרון ברור בטכנולוגיה של קומטאץ' המזהה וחוסמת צורות ספאם הנשלחות במסות. היתרון של טכנולוגיית RPD הוא שהביא לקומטאץ' את העסקאות החדשות שחתמה לאחרונה".
מנטל מציין כי קומטאץ' נמצאת בתהליך עבודה אינטנסיבי עם מפיצים על תוכניות לביצוע מספר רב של התקנות בבתי ספר יסודיים, תיכוניים ואוניברסיטאות בחצי השנה הקרובה.
"ב-Southland Technology אנו משתמשים כבר חודשים רבים במוצר האנטי-ספאם של קומטאץ' עם תוצאות נהדרות הודות לטכנולוגיית RPD," אומר כריס סלמן, סגן נשיא ב-Southland Technology, המספקת פתרונות מחשוב לחברות פורצ'ן 1000 ולארגונים קטנים עד בינוניים וכן למוסדות החינוך והממשלה. "אנו מתמקדים במוסדות ההשכלה הגבוהה ועד כה נחלנו הצלחה מרובה במיצוב קומטאץ' אצל לקוחות אלה".
במקביל דיווחה קומטאץ' כי הארגונים הבאים בחרו בפתרון האנטי-ספאם שלה לאיתור ולחסימת ספאם: המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) בקיימברידג', מסצ'וסטס; אוניברסיטת סאות'ווסט בלוס אנג'לס, קליפורניה; אוניברסיטת דרום קליפורניה (USC) בלוס אנג'לס, קליפורניה; אוניברסיטת יוטה בסאלט לייק סיטי, יוטה; ואוניברסיטת ואנגרד בקוסטה מסה, קליפורניה.
"טכנולוגיית RPD של קומטאץ' הרשימה אותנו כאפקטיבית במיוחד בחסימת ספאם, "אומר דאגלס אולנדר, מנהל מחשוב במשרד הגזבר של MIT. "בכל המדובר באיתור ספאם, פתרונות סינון תוכן אחרים אינם מגיעים לרמתה של RPD מבחינת הביצועים והאמינות. היתרון הנוסף של קומטאץ' הינו בזיהוי בזמן אמת".
לדברי ריצ'רד ווטרס, מהנדס מערכות מחשבים באוניברסיטת יוטה: "פתרון האנטי-ספאם של קומטאץ' מניב תוצאות מצוינות בזיהוי ובחסימת הספאם לצורותיו השונות, ומקל על מנהל הרשת להתקין ולהפעיל את הפתרון בזמן קצר מבלי לבזבז הון אנושי וללא צורך בתשתית טכנולוגית נוספת. משתמשי הדוא"ל אינם נדרשים לשנות את התהגותם כדי ליהנות מתיבת דוא"ל נקייה מספאם באופן שוטף".
השבחים שלהם זוכה קומטאץ' ממוסדות השכלה גבוהה באים בעקבות White Paper שפרסמה חברת IDC לאחרונה על מגמות טכנולוגיות בשוק הספאם כגון חתימות "Honey pot", ניתוח תוכן יוריסטי ולקסיקלי, סינון Bayesian ואימות זהות השולח. ה-White Paper של IDC מייעץ לארגונים העומדים בפני בחירת טכנולוגיית אנטי-ספאם לשקול גישות חדשניות כגון RPD הסורקות את האינטרנט באופן יזום כדי לאתר ספאם על סמך מאפיינים אשר מחוללי הספאם אינם יכולים לשנות בקלות.
"פתרונות אנטי-ספאם המציעים שיעור זיהוי נמוך מ-95 אחוזים אינם מספיקים לסביבות עסקיות ולמוסדות חינוך והשכלה גבוהה," אומר גדעון מנטל, מנכ"ל קומטאץ'. "אנו חשים סיפוק רב מכך שטכנולוגיית זיהוי התבניות החוזרות של קומטאץ' זוכה להכרה ממוסדות ההשכלה הגבוהה כגישה מחוכמת ומוצלחת למלחמה בספאם".
אודות קומטאץ'
קומטאץ' (®Commtouch) תוכנה בע"מ הנה יצרנית ומפתחת של טכנולוגיות ויישומי דוא"ל משנת 1991. החברה נסחרת בנאסד"ק (CTCH) משנת 1999.
כספקית שירות דואר מנוהל לעשרות מיליוני לקוחות, פיתחה קומטאץ' מערכת חדשנית ויעילה לטיפול במיליוני הודעות הדואר היומיות ה"לא מבוקשות" (unsolicited): "דואר זבל".
טכנולוגיית הליבה של החברה אפשרה פיתוח המתגבר על המתקפות העדכניות והמתוחכמות ביותר של דואר זבל, תוך שילוב של טכנולוגיות וניסיון מצטבר עם פטנטים טכנולוגיים רשומים. מערכת חדשנית זו מעמידה את קומטאץ' כמובילה עולמית בטכנולוגיית סינון דוא"ל.
בניגוד לרוב פתרונות הסינון, הטכנולוגיה של קומטאץ' אינה תלויה בטקסט או בניתוח כלשהו של תוכן, אלא מזהה ומפרידה בזמן אמת, תוך שימוש באלגוריתמים מתמטיים מתקדמים, בין "זבל" לדואר רצוי.
קומטאץ' מפעילה בארצות הברית מרכז ניטור ושירות המזהה בזמן אמת, מנתח וממיין פרמטרים שונים לאיתור חזרתיות בהתפרצויות ספאם. ניתוחים אלו נחתמים דיגיטלית ונשמרים בבסיס הנתונים המרכזי של המרכז. מרכז ניטור זה מנתח מידע הזורם אליו מעשרות מיליוני הודעות דואר ביום ומזהה כ-350,000 התפרצויות חדשות מדי יום.
הפתרון של קומטאץ' בולט ביעילותו האחידה בטיפול בדואר בכל שפה ובכל פורמט. שיעור ההצלחה בזיהוי מגיע לכ-98%, כשמנגד שיעור החסימה השגויה (False Positive) שואף לאפס.

תאריך:  27/06/2004   |   עודכן:  27/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il