X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אנרג'י
▪  ▪  ▪

אנרג'י יוצאת בקמפיין לחטיפי DREAMS ENERGY
תחת הסיסמה: ENERGY תעשו לעצמכם משהו טוב
עלות הקמפיין כ- 2 מיליון שקל.
מוטי כהן, מנכ"ל חברת אנרג'י מקבוצת שטראוס-עלית, אמר היום כי, מסוף חודש אפריל, בו הושק ENERGY DREAMAS, תפס המוצר נתח שוק של 25% משוק הדגנים עם המילוי וכ-20% מסך שוק הדגנים המשפחתיים.
כהן ציין כי הגיע העת לעבור לשלב השני בהשקה ולעלות למדיה הטלויזיונית.
מנכ"ל אנרג'י הוסיף ואמר כי הוא מאמין ש-ENERGY DREAMS יעמוד ביעד שהוצב לו ויגיע תוך פחות משנתיים ל-30% נתח שוק משוק דגני הבוקר המשפחתיים.
מיכל לוי, מנהלת השיווק של חברת אנרג'י מקבוצת שטראוס-עלית, הודיעה היום על השקת קמפיין טלויזיוני חדש למוצר ENERGY DREAMS באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי.
הקמפיין יעלה ביום רביעי ה-30/06/04 הקרוב, בערוצים 2, 10 ו-24 ויימשך כשלושה שבועות.
ENERGY DREAMS - דגנים פריכים מחיטה מלאה וסובין עם מילוי קרם פירות חלומיים, בתוספת 6 ויטמינים וברזל. היחיד מחיטה מלאה, היחיד עם מילוי פירות, היחיד במנות אישיות.
על תוכן הסרט ENERGY:
הסרט הוא סרט המשך לקמפיין MIX
תוכן הסרט: בסרט רואים בחורה שמתחילה את הבוקר עם הדגנים "הרגילים" שלה כלפתע מופיע בחור ולוקח את הצנצנת, הבחור מופתע וכאשר הוא מרים את בראש הוא רואה רקדנים "מעופפים" אשר מעבירים בינם את מרכיבי המוצר (מצד אחד זורקים בננות ופירות אדומים, ומצד שני דגנים, כל אלה משתלבים ונכנסים לקופסת ENERGY DREAMS.
מי עומד מאחורי הקמפיין ?
משרד הפרסום: אדלר-חומסקי
מנהל קריאטיב: אורח לברון
מנהל קבוצת קריאייטיב: יונתן סטירין
סופרוויזר: יפעת שפרינגר
תקציבאית: יעל קנדר
ארטדירקטור: דרור יעקובוביץ
קופירייטר: דני יגיל
מנהלת מותג ENERGY: רונית משה

תאריך:  29/06/2004   |   עודכן:  29/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il