X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרליין
▪  ▪  ▪

חברת "קרליין" ממתגת ומרחיבה את סדרת הבישום ME
בהשקעה כוללת של כ-2.5 מליון שקל.
לרגל תהליך המיתוג, יעלה קמפיין טלוויזיה בכיכובה של פרזנטורית "קרליין" הדוגמנית הבינלאומית: לירז מסילתי.
סדרת הבישום והטיפוח ME מבית "קרליין", יוצאת במיתוג מחודש, בהשקעה של כ-2.5 מליון שקל, ומרחיבה את הסדרה ב-3 ניחוחות חדשים.
לדברי איריס שטרסמן,סמנכ"ל לשיווק: "מדובר במהלך אסטרטגי, כאשר לראשונה אנו מחברים את סדרת הבישום ME למותג "קרליין", מתוך רצון להיזון הדדי, בין האפיל הסקסי והחושני של הבושם, ליתר מוצרי האיפור והטיפוח של "קרליין" - ומנגד לאפשר לבושם להנות מן המוכרות, העוצמה והתדמית הנשית, הצעירה, והאמינה של "קרליין" כמותג חזק בתחום הטיפוח והאיפור".
לדבריה: "סדרת הטיפוח לאישה ME, הפונה לקהל צרכני רחב, נותנת מענה מושלם לאישה,השואפת מחד להגדיר עצמה באמצעות מותגים מובילים ומאידך נדרשת לקניה איכותית - יוקרתית ולא יקרה".
מוסיפה שטרסמן: "הבשמים נבחרו מבין מאות ריחות שנבדקו, לאחר פאנלים מרובי משתמשות, אשר נתבקשו לדרג ניחוח מועדף ולבדוק כי הניחוח אינו חזק מדי מחד ומאידך נשאר לאורך זמן. הבשמים הנבחרים פונים לאישה העכשווית ככל מוצרי "קרליין", המאפשרים לאישה להרגיש ולהראות במיטבה ונועדו לענות על הגידול בביקוש ובצורך הנשי לגוון ולחדש, בתחום הנחשב לבעל זיקה חזקה לטרנדים ואופנות מתחלפות".
עוד מוסיפה שטרסמן: "מהלך הרחבת מגוון המוצרים המלווה בקמפיין רחב, בהשקעה כוללת של כ-2.5 מליון ש"ח, יביא לחשיפת המותג לקהל נאמן וקיים, כמו גם לקהל פוטנציאלי חדש, המחפש פתרונות איכותיים ועדכניים במחירי ביניים, בתחום הטיפוח והבישום הנשי, ש"קרליין" כמותג יופי עומדת מאחוריו ותורמת לעוצמתו".
המהלך ילווה במסע פרסום, הנערך על-ידי משרד הפרסום "אקספרט", ויכלול: סרטון פרסומת בהשתתפות הדוגמנית לירז מסילתי שנבחרה מתוך עשרות דוגמניות בינלאומיות, כפרזנטורית של "קרליין" המשקפת את הערכים האופנתיים של המותג "קרלין".
בסרטון, מנהלת מסילתי מונולוג מתגרה, ספק עם המתבוננים, ספק עם הגבר שלה, באווירה אביבית, על רקע מיטתה המעוטרת בפרחי אביב, תוך רמיזה ארוטית לדיאלוג עם הגבר שלה...
הסרטון ישודר בערוצים 2 ו-10 וילווה בפעילות קד"מ נרחבת הכוללת: נראות בולטת בנקודות המכירה - הצבת סטנדים מיוחדים וממותגים בשילוב דיול ברשתות השיווק והפארמים ויצירת התנסות וחוויה בנקודות המכירה.
הסדרה החדשה כוללת: א.ד. טואלט, קרם גוף ודאודורנט, המתחלקים ל- 3 אבי טיפוס נשיים, כאשר כל אחד מהם מייצג סגנון חיים שונה הבא לידי ביטוי באופי הניחוח וצבעוניות הסדרה:
סדרת DARE ME הורודה - מייצגת את האישה האקזוטית - חושנית.
סדרת SENSE ME התכלת - מייצגת את האישה האנרגטית והעדכנית.
סדרת TEMPT ME הסגולה - מייצגת את אישה הטבעית המשוחררת, החיה את הנאות הים יום של החיים.
שוק הבישום והטיפוח לאישה
שוק הבישום לנשים בארץ, עומד על 230 מליון שקל (מחיר לצרכן כולל מע"מ), המהווה כ-58% מכלל תחום הבישום. השוק מפותח ורב מותגי, ללא דומיננטיות למותגים מובילים עם נתח שוק של 5% - 6% למספר מועט של המובילים.
בעולם, מהווה שוק הפרימיום 64.5% והשוק העממי 35.5%, כאשר ההערכה היא שבישראל עומד שוק הפרימיום על כ-80% והשוק העממי על כ-20%.

תאריך:  01/07/2004   |   עודכן:  01/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il