X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תוכנית הלימודים תכלול התמחות בפלנינג, קופי, ארט ותקציבאות כיחידת פרסום אחת; הלימודים יתקיימו במסגרת של יום בשבוע בשעות אחה"צ
▪  ▪  ▪

המכללה האקדמית "עמק יזרעאל", במסגרת חטיבת לימודי ההמשך של המכללה, פותחת תוכנית חדשה ללימודי פרסום מתקדמים המיועדת לסטודנטים בוגרי תואר ראשון הרוצים לעבוד בעולם הפרסום. תוכנית הלימודים תכלול התמחות בפלנינג, קופי, ארט ותקציבאות כיחידת פרסום אחת.
בין המרצים הפעילים בתוכנית פיגורות ידועות בעולם הפרסום הישראלי. בראש החוג תעמוד אסתי סגל, פרסומאית בעלת חברת הפרסום "קונספטים", אשכול נבו - סופר וקופירייטר, וערן אביב - פלנר ומרצה לפילוסופיה ולתקשורת.
ממרכז גורן מציינים, כי "עד היום בבתי הספר הקיימים בשוק הכשירו סטודנטים לעסוק בעולם הפרסום בתחום התמחות צר ולא מתוך ההתנהלות כפי שהיא במציאות, בה על כל אחד מבעלי התפקידים להכיר את המערכת כולה והגבולות בין התחומים חופפים ולא רק משיקים זה לזה.
בבסיס הלימודים בקורס החדש קיימת המודעות לכך שבניית מותג ומכירתו אינם נובעים מהברקה קופירייטרית או מהלך שיווקי מתוחכם אלא פרי מחקרים מעמיקים ופלנינג אסטרטגי מדוייק.
היום כל המבין פרסום יודע שפרסומת מנצחת היא תוצר של עבודת מחקר מעמיקה, וקריאטיב מבריק הינו יציר כפיו של בריף תקציבאי מבריק המגיע לידיו של צוות מיומן העובד בשיתוף פעולה סינרגי".
תוכנית לימודי הפרסום תורכב מלימודים וסדנאות אשר יצרו בכיתות הלימוד אווירה של משרד פרסום פעיל, וזאת על-מנת להקנות לסטודנטים ניסיון מעשי שיקל עליהם בעת הקבלה לעבודה וההשתלבות במשרד אמיתי. בנוסף לכך יקבלו המשתתפים גם השכלה תיאורטית בתחום הפרסום אשר תפתח חשיבה וידע מעמיקים ההכרחיים למקצוע זה.
הלימודים יחלו ב-19.10.04 ויתקיימו במסגרת לימודים של יום בשבוע בשעות אחה"צ. קהל היעד: בוגרי תואר ראשון בתקשורת/מדעי החברה/ סוציולוגיה ובעלי תואר או דיפלומה בלימודי עיצוב גרפי.

תאריך:  08/07/2004   |   עודכן:  08/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחליפתו, סופי בלום, תתמנה לתפקיד המנכ"ל בתחילת חודש אוגוסט; לדבריו: "זוהי הוכחה חותכת לכך שישראל הינה בהחלט מדינה המאפשרת צמיחה וגידול הן מהבחינה העסקית והן מהבחינה המקצועית ..."
עומר כרמון
בתגובה להחלטה מסרה המסעדנית לעיתון בהודו: "זה כמו חלום שהתגשם"; "דור שלם של ישראלים יגדלו על העוף טיקה שלי"; "היה לי קשה מאוד בישראל בהתחלה"
יפעת גדות
להקות מחול, הרכבים מוסיקליים והקרנת טרום בכורה בגן הפעמון; הכניסה חינם
מירב לוי
בביה"ס התקיימה פעילות בנושא בטיחות בדרכים לקראת יציאת התלמידים לחופשה
גל ברגר
הסיבה: ההסלמה הישראלית בבית חנון; מדיווחים ערביים עולה, כי כבר מהשבוע שעבר נמצאת ברצועה משלחת מצומצמת של יועצי ביטחון מצרים; שליח של ג'ון קרי נועד עם בכירים באזור; קהיר מוחאת: ערפאת מעביר לנו מסרים סותרים ומתחמק מהיוזמה המצרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il