סמל"ת בקמפיין השקת פיאט פנדה:
1 מיליון דולר לעידוד נסיעת מבחן.
חברת סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל, יוצאת בקמפיין להשקת "פיאט - פנדה" החדשה בישראל. "מטרת הקמפיין, בתקציב של יותר מ-1 מיליון דולר, אומר יקי אנוך, מנכ"ל סמל"ת, לעודד לקוחות פוטנציאליים לבצע נסיעת מבחן במכונית החדשה לפני קבלת החלטת קניה מתוך אמונה שכל מי שיסע בפנדה החדשה יקנה אותה".
הקמפיין פונה לצעירים אשר זהו בדרך כלל רכבם הראשון. 500 הראשונים שיבצעו את נסיעות המבחן בפנדה החדשה יקבלו במתנה משקפי שמש יוקרתיים של bolle.
פיאט פנדה החדשה נמכרת בשני דגמים: גיר ידני, במחיר 74,990 שקל וגיר אוטומטי במחיר 79,990 שקל. היא נחשבת לאחת מהמכוניות הזולות בשוק הישראלי.
כדי לקיים את מבצע נסיעת המבחן רכשה סמל"ת 20 מכוניות מדגם פנדה בהיקף של יותר מ-1.5 מיליון שקל.
הקמפיין, בהפקת חברת הפרסום גלר - נסיס, כולל סרטוני טלוויזיה (15 ו-30 שניות), מודעות בעיתונות הארצית והמקומית ואינטרנט.
הקמפיין הפרסומי ילווה בפעילות קד"מ שתבצע חברת "כפיים" במהלך כל חודשי הקיץ במתחם הסינמה-סיטי. במסגרת פעילות זו יוקרנו סרטי הפרסום של הקמפיין בכל בתי הקולנוע במתחם, כמה מכוניות פנדה יוצגו במרחבי הסינמה-סיטי ודיילים/ות יחלקו לבאים גלויות הרשמה לנסיעות המבחן וקבלת משקפי bolle.
במסגרת המבצע לעידוד נסיעות המבחן תפעיל סמל"ת כמה מוסכים מורשים ברחבי הארץ שבהם יעמדו מכוניות הפנדה החדשות, לרשות לקוחות שיכניסו את רכבם לתיקון/טיפול ויוכלו (בתאום מראש) לבצע נסיעת מבחן.
מנכ"ל סמל"ת, יקי אנוך אמר כי הוא רואה חשיבות רבה בקמפיין הייחודי לעידוד נסיעת מבחן במכונית פיאט-פנדה. "המכונית שנבחרה למכונית השנה באירופה, זכתה בשבחים רבים מצד כתבי הרכב בארץ ובעולם שביצעו מבחנים לפנדה החדשה. המכונית זוכה להצלחה שיווקית אדירה באירופה ועכשיו, אם השקת המכונית בישראל אנו רוצים שגם לקוחותינו העומדים לפני החלטת קניה ייהנו מביצועי המכונית, עיצובה ונוחיותה." אמר אנוך.