"הקפיצה"-קמפיין פירסום לספארק ימית-פארק מגלשות אקסטרים חדשני בחולון בהיקף חצי מיליון דולר, יעלה לאויר בימים הקרובים בכל המדיות ואף בפרסום אוירי בחופי הים.
ספארק ימית- פארק מגלשות אקסטרים חדשני, יוצא בימים אלה בקמפיין רחב בכל אמצעי התקשורת בהיקף של כחצי מיליון דולר. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "אשכנזי זלצמן" שזהו עבורו הקמפיין הראשון עבור ימית.
הקמפיין החדש יכלול סרטון טלויזיה באורך 30 שניות וכן גרסאות מקוצרות, פרסום בעיתונות ארצית ומקומית, שילוט חוצות, רדיו ארצי, ופרסום אוירי בחופי הים בארץ.
סרטון הפרסומת לטלויזיה ידגיש את חווית האקסטרים בפארק המלווה בפחד ויחד עם זאת בחווית גלישה מדהימה ויוצאת דופן, וזאת במטרה להדגיש כי מי שלא חווה את גלישת האקסטרים- הפסיד חוויה יוצאת דופן.
התסריט מספר על נער שמגיע לספארק ימית עם ביטחון של "אריה", אך מקבל פיק ברכיים למראה מגלשות האקסטרים המפחידות. בעודו עומד לפני נקודת הקפיצה במגלשה הענקית, סוחבת אותו יד נעלמה לגלישת אקסטרים יוצאת דופן...
קרדיטים: קופירייטר- ירון קורן, מנהל קריאטיב- ערן זלצמן, ארט דירקטור- אורלי אליאס, תקציבאית- כרמיתי דורי.