בלו סנטר בקמפיין ללקוחות עיסקיים ובמבצעי יולי לפרטיים
בלו סנטר, הרשת לקניות מזון מהבית של הריבוע הכחול באמצעות האינטרנט, הפקס' והטלפון, יוצאת החודש בקמפיין שיווקי לגיוס לקוחות עסקיים לקניות באתר.
הקמפיין ילווה בקידום מכירות על ידי דיילים לבושים במדי בלו סנטר שיגישו מארז ממותג "בלו סנטר" ובו מוצרים המתאימים לבית העסק כמו עוגיות, חטיפים מלוחים, קפה, תה, סוכר, סוכרזית, שתייה קלה וכו'.
המארז מכיל את קטלוג המוצרים של בלו סנטר וכן אינסרט מיוחד על "מבצע נאמנות" ללקוחות חדשים וקיימים.
במבצע יוכל כל בית עסק שיזמין בסכומי קנייה מסוימים ליהנות ממתנות ומאחוזי הנחה. בין המתנות יינתנו ספלי שתייה, קרם גוף, טוסטר, יינות, קומקום נירוסטה, מיקרוגל וכו'.
החודש יוצאת בלו סנטר במבצעים ייחודים ללקוחותיה הפרטיים ובהם מוצע:
1. קונים 10 בקבוקי קוקה קולה וקולה דיאט (1.5 ליטר)-מקבלים כרטיס כניסה לכפר המוסיקה.
2. קונים 3 מוצרי קנור-מקבלים 2 בקבוקי שמן סויה (1 ליטר) ב- 4.99 שקל.
3. קונים 6 יחידות של יוגורט ביו פירות (0% ו-3%) של טרה ומקבלים 2 יחידות של יוגורט במתנה.
4. קונים 2 יחידות חומוס אחלה (500 גרם) של שטראוס ומקבלים גבינת סקי (250 גרם)-מתנה.
5. קונים 3 בקבוקי ספרינג (1.5 ליטר)-ומקבלים מתנה-תיק קש.
6. קונים 2 יחידות ממגוון הירקות והלקטים של סנפרוסט ומקבלים מתנה-מלווח מעדנות (700 גרם).