שטראוס מחלבות משיקה את הקמפיין ה-16 למילקי על קיר "ההלכה"... סנדי בר נערת המילקי חוזרת לקיר "ההלכה" והפעם עם קמפיין מילקי.
שטראוס מחלבות מעלה קמפיין פרסומי למילקי שטראוס על גבי קיר "ההלכה" עם מובילת הקמפיין החדש- סנדי בר.
סנדי בר חוזרת לככב על הקיר המפורסם ביותר במדינה:
לראשונה עלה קמפיין הפרסום על קיר ההלכה עם קמפיין קסטרו ב-1999 ומאז נשאר בלעדי לרשת. קיר זה הינו שלט הפרסום הקבוע, הגדול ביותר במזרח התיכון וגודלו כ- 630 מ"ר. הקיר נחשף לכחצי מיליון איש ביום ונהפך לאייקון בנוף העירוני של ת"א- ניתן להבחין בו בקליפים שצולמו בארץ (כגון רוני סופרסטאר), תוכניות טלוויזיה ועוד.
סנדי בר שככבה על קיר זה כמובילת קמפיין קסטרו, לאחר שהייתה בעבר נערת המילקי, חוזרת היום לקיר ההלכה המפורסם עם חזרתה להוביל את קמפיין מילקי ה-16.
קרדיטים:
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG
קמפיין: מילקי זורו
מפרסם: שטראוס
במאי: ליאור הרלב
חברת הפקה: אוג
סטילס: רון קדמי
מנכ"ל קריאייטיב: גיא גורן
ראש צוות קריאיטיב: יריב רטנר
קופירייטר: אורי סניור
ארט דיירקטור: אדי פוקס
מנהלת מחלקת הפקה: איריס ישראלי
מפיקה: אוסנת בן משה
סמנכ"ל לקוחות: מירי סיני
סופרוויזר: אפרת ארליך
תקציבאית: דפנה עגן
סמנכ"ל מח' פלניג: רונית זוהר
פלנר: סיגל דרדיקמן
שטראוס מחלבות:
רני ישראלי מנהל תחום מעדנים
יפעת יפה מנהלת מותג מילקי
שילוט קיר ההלכה-ברעם פרסום מקורי.