אסם מעלה קמפיין פרסומי חדש לסדרת השטרודלים הפריכים שהושקה לאחרונה תחת מותג "עוגות הבית". הקמפיין בהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום גיתם / BBDO, יעלה היום, יום ד', ה-28.7.04, ויכלול סרט פרסומת שישודר בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוצים הרוסיים. הסיסמה המלווה את הקמפיין הינה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו, מהבית".
סרט הפרסומת החדש עושה שימוש בדמות האופה המוכרת מקמפיין "עוגות הבית" של אסם, כאשר הפעם מצטרפת אליו אישה בדמות אמא, להדגשת אלמנט הביתיות של העוגות החדשות. לאורך כל סרט הפרסומת המסך חצוי לשניים, כאשר בצד אחד האמא ובצד השני האופה של עוגות הבית ושניהם אופים את השטרודלים בדיוק באותה הטכניקה ועם אותם הרכיבים.
סדרת העוגות החדשה כוללת: "שטרודל פריך תמרים" - שטרודל במילוי תמרים, עם שברי אגוזי מלך ואגוזי לוז.
"שטרודל פריך שזיפים" - שטרודל במילוי ריבת פובידל עם צימוקים.
ו"שטרודל פריך הדרים" - שטרודל במילוי ריבת תפוז עם חתיכות אשכוליות.
חברת אסם מובילה את קטגוריית עוגות המדף המוכנות עם נתח שוק של 52% (נילסן, יוני 04, במונחים כספיים). בעקבות ההשקה, צופה החברה גידול של 10% במכירות "עוגות הבית".
בחודש ההשקה תפסה סדרת השטרודלים 8% נתח שוק מכלל שוק העוגות המוכנות (נילסן, יוני 04, במונחים כספיים).
קרדיטים: אסם:
סמנכ"ל שיווק: איציק צאיג; מנהלת תחום מאפה: סתיו יואלי; מנהלת מותג: קרן זופניק.
גיתם /BBDO:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג; מנהלת לקוחות: עדי כהן; תקציבאית: מיכל רביב;
פלנר: ניר אפרימי; סמנכ"ל קרייאיטיב: אסי שביט; מנהל קרייאיטיב: זאב רביד; קופירייטר: לורה רוזנפלד; ארטדירקטור: יגאל חזן; מפיקה: ליאת משה; מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן.