X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
שרון, ליפקין-שחק ואחרים הם בני מזל דגים שכיהנו בצמרת צה"ל. גם אשכנזי הוא בן המזל - מקריות? משבר מלחמתי או אסון טבע נוסף? כלכלה: האם ארה"ב תמציא את הגלגל מחדש? תמונת הכוכבים לשבוע 27.8.10-20.8.10
▪  ▪  ▪
דג בצמרת. הרמטכ"ל גבי אשכנזי [דו"צ]

חוקי הטבע משפיעים עלינו היום ברמה האישית. החושניות חזקה ומשיכה חזקה מאחדת את המינים, נשים וגברים, ושמחה רבה מתעוררת מרומנים חדשים, אולם, השילוב של הכוכבים במזל מאזניים, אינו מבטיח אינטימיות, ייתכן מאוד שמערכת היחסים נבנית קודם מתקשורת מנטאלית, תרבותית, וזו מביאה את הרצון להיות ביחד. מערכת היחסים שנבנתה לאחרונה או במהלך היום ומחר, צריכה לעבור קודם את מסננת המוח.
הירח המלא בתאריך 24.8, במעלה הראשונה במזל דגים, במנעד למארס ולוונוס, ידליק את האש, הוא גם עוזר לצד החושני בטבע לבטא את עצמו. החולשה של היום, היא ההיבט היצירתי בין כוכב מרקורי (תקשורת) ונפטון (השראה או אשליה). המילים צבועות בגוונים נפלאים, אך זיכרו שלמחמאות יש להתייחס כמו אל בושם - רק מריחים, לא שותים.
אלה שכבר מחויבים לזוגיות, ירגישו שהם "מתעוררים" ומתחדשים ביחסים; מערכות יחסים שכבר רעועות, עלולות להתפורר, בגלל דמות חדשה שנכנסת לתמונה ופותחת דלת חדשה לזוגיות אחרת.
השבוע יהיה נוח וקל יותר ביחס לשבועות האחרונים. אם יש צורך להתמודד עם רשויות, נסו לברר את הפרטים לפני שאתם מקבלים את המידע ושימרו על דיסקרטיות, כדי שהסודות לא יזלגו החוצה.
אלה ימים שהנושא הבריאותי עלול לעלות, בעיקר בגלל הצמידות של הירח המלא לכירון, המתקרב לנפטון. הקשיבו להודעות והישמרו.
מבנים נוספים המושפעים מכירון, עלולים לפתוח פצעים ישנים, לחדד את הראייה וההבנה על העולם הפרטי שלנו ולשנות את האירועים, כדי שגם המציאות תשתנה. ייתכן שאתם חשים יותר עייפות, אבל גם זו תתפוגג תוך יומיים-שלושה. בינתיים, האטו את הקצב. אלו ימים טובים לשחרר ולרפא את הכאב והפגיעות, לצאת לחופשי למקום חדש שלא הכרנו עד כה.
כוכב מרקורי נעצר היום (20.8.10) ומשנה את הכיוון עד לתאריך 12.9, אז נעצר וחוזר להילוך ישיר בגרירת רגליים, כך שתוסיפו כמה ימים עד לתאריך 17.9-18.8, כדי לצאת גם מהצל.
זו תקופה של תקשורת מטעה, דיסאינפורמציה, כשברקע יש עדיין מעורבות חזקה של הריבוע במזלות היוזמה. אפשר לצפות לחדשות מפתיעות מאוד. זו תקופה בה יש השתקפות ובחינה חוזרת של השאלה לאן אנחנו הולכים, היכן נמצאות מערכות היחסים שלנו ולאן אנחנו רוצים ללכת. במידה שיש אשליות, שנבנו בחסות כוכב נפטון, אלה יתמוססו בעזרת הכירון והתמונה מתבהרת, הערפל נמוג.
בתאריך 21.8 חוזר ההיבט המדויק בין סאטורן ופלוטו. זהו היבט שכבר חווינו כמה פעמים בשנה האחרונה. הוא מסמל משבר, מלחמה וטרור. אבל גם אסונות טבע, ולאחרונה ראינו איזה "רעיונות" הטבע יוצר, וכל פעם כשחשבנו שראינו הכל, הגיעה "מכה" חדשה. הירח במזל גדי מאפשר לתהליכים אמוציונאליים מהשבוע האחרון להשתחרר.

אצלנו: מבט צבאי

System.String[]

השבוע...

System.String[]

כלכלה ושווקים

System.String[]

תאריך:  20/08/2010   |   עודכן:  20/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
סאגה משפחתית לוהטת, במשחק כובש על נושא שבנפשנו    בתיאטרון בית לסין
אריאל שנבל
מינויה של השופטת היהודייה הליברלית אלנה קייגן לבית המשפט העליון בארה"ב הוא ייחודי לא רק בשל היותה האישה השופטת הרביעית בתולדות ביהמ"ש העליון האמריקני, אלא גם בשל העובדה שלא כיהנה כשופטת בערכאה נמוכה יותר. בעשורים האחרונים נמנעו הנשיאים מלמנות מועמדים שלא עסקו בשיפוט, והיו להם סיבות טובות לכך
אברהם בן-עזרא
העמדת נושאים שבמחלוקת בהנדסה אזרחית ובאדריכלות על דיוקם, לאור גישות מוטעות הפוגעות באיכות המגורים בישראל דרך פגיעתן הקשה באיכות התכנון
פזית רבינא
נאומו של חסן נסראללה היה מלא במלכודות עצמיות וכלל נתונים שחשיפתם אמורה להיות מביכה. למשל, סיפור על סוכן ישראלי שלגמרי במקרה גם שם משפחתו הוא נסראללה. כדי לדחוף את מנהיג חיזבאללה למופע אימים כזה דרוש איום ממשי ומיידי, שאולי מסתתר יחד איתו בבונקר
אסף גולן
בעוד במזרח אסיה גשמי מונסון עזים מוחקים כפרים שלמים, חצי הכדור הצפוני בוער: בפינלנד נמדדו 37 מעלות בצל, בגרינלנד ניתק ממקומו קרחון הגדול פי ארבעה ממנהטן, וברוסיה חיסלו השריפות שדות ויערות    פרופ' קולין פרייס: "אם האנושות לא תפסיק לשרוף דלקים, מה שקורה עכשיו הוא משחק ילדים לעומת מה שיקרה. צריך לעבור במהירות לאנרגיה ידידותית, לפני שהאקלים יגיע לנקודת האל-חזור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il