רשת האופנה H&O תשקיע כמיליון וחצי שקלים בהשקת המותג Liz Claiborne בישראל
רשת האופנה H&O תייבא את מותג ההלבשה הבינלאומי Claiborne Liz , הקולקציה הראשונה תושק בחנויות הרשת החל מחודש ספטמבר בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים.
ליז קלייבורן הוא מותג מוביל באופנת נשים בארה"ב, כל פריטי האופנה של ליז קלייבורן מעוצבים לפי מיפרטים אמריקנים ומשווקים בארה"ב, אירופה ובכל העולם, בבתי כל-בו מובילים (מייסיס, לורד אנד טיילור, בלומינגדיילס וכו'), בכ-26,000 נקודות מכירה ברחבי תבל.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר רשת האופנה H&O הרשת עתידה להשקיע בהשקת המותג בישראל כמיליון וחצי שקלים, ההשקה תכלול שיתופי פעולה עם חברות וגופים מובילים, פרסום בטלוויזיה ובעיתונות ואירוע השקה יוקרתי התואם את מידות המותג.
לדברי פלג אופנת Liz Claiborne פונה לפלח אוכלוסיה שלא זכה לתשומת הלב הראויה בשנים האחרונות, שכן לקהל הנשים העובדות, נשות קריירה במקצועות חופשיים, לא נמצא עד כה היצע של ביגוד במראה אופנתי ומוקפד במחיר הוגן. לדבריו, בעוד רשתות האופנה בארץ הולכות ו"מצעירות" את הקולקציה ופונות לקהלי יעד בהתאם, עונה H&O לצורך של נשים רבות בגילאי 45-28 הזקוקות למלתחה אופנתית ומעודכנת ועם זאת מכובדת ומוקפדת ופונה, באמצעות Liz Claiborne לאישה העובדת, הסבורה שעל הופעתה האופנתית להלום את עיסוקה בשעות היום.
רשת H&O תשווק את מוצרי האופנה לנשים של Liz Claiborne ובכלל זה גם אביזרי אופנה (תיקים וכיוב'), במתכונת של חנות בתוך חנות ((Shop in Shop מראשית ספטמבר 2004. על פי ההסכם בין החברות H&O תהיה הרשת הבלעדית לשיווק Liz Claiborne בישראל. ההסכם הוא לחמש שנים עם אופציה להארכה.
רשת האופנה H&O כוללת 24 חנויות ברחבי הארץ, בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של מוצרי אופנה, הלבשה, ואביזרים. הרשת בבעלות גאון אחזקות ומשפחת לבנת.