אלקטרה ממזגת את הקיץ במגזר הרוסי
משיקה קמפיין תחת הסיסמא: "מומחי המיזוג ממליצים אלקטרה"
היקף הקמפיין: כחצי מיליון שקלים.
ל-66% מהצרכנים במגזר הרוסי יש מזגן. 30% התקינו מזגן מיני מרכזי בביתם.
חברת אלקטרה מוצרי צריכה יצאה בקמפיין למזגני אלקטרה במגזר הרוסי. הקמפיין בהיקף של 450 אלף שקל כולל טלוויזיה, עיתונות, רדיו, נקודות מכירה וקידום מכירות במגזר הרוסי. הקונספט של הקמפיין נלקח מתוך שיר רוסי מפורסם "לטבע אין מזג אוויר רע ... כשיש לכם בבית מזגן אלקטרה". הקמפיין באמצעות משרד הפרסום לאה גרינשפן.
הקמפיין תוכנן לאחר סדרת מחקרים מעמיקה שערכה אלקטרה עם מכוני המחקר מותגים ושילוב בקרב המגזר הרוסי ומומחי המיזוג בישראל. התברר כי למעלה מ-70% ממומחי המיזוג בישראל ממליצים על מזגני אלקטרה ול-54% מהם יש מזגן אלקטרה בבית.
פרדי אבוקרט, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, אומר ש"אלקטרה רואה פוטנציאל גדול בפעילות במגזר הרוסי, ומבינה כי גם ברכישת מזגן הצרכן מחפש מידע ומצפה לגורם מקצועי ומוסמך שייעץ לו. תוצאות הסקר מוכיחות כי ההשקעה של אלקטרה בסקטור המקצועי נכונה ומראות את הערכת אנשי המקצוע לאיכות, שירות ואמינות החברה".
קרדיטים
סופרוויזר: אורית פרלמן, קופירייטינג : אנה אירוביץ' ולריסה בויקו, ארט : אילנה ז'ורבין, מנהלת מדיה : ויקטוריה גוגיטידזה
על אלקטרה מוצרי צריכה
אלקטרה מוצרי צריכה היא חברה בת של אלקו החזקות בע"מ. החברה מייצרת, מייבאת ומשווקת מערכות מיזוג אוויר ומוצרי צריכה ביתיים. מגוון המוצרים כולל מוצרים לשימוש ביתי (לבנים) כגון: מקררים, מכונות כביסה ותנורי בישול ומוצרי אלקטרוניקה בידורית (חומים) כגון: טלוויזיות ומכשירי וידאו ועוד.