X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הקופון של המדינה
▪  ▪  ▪

הקופון של המדינה משיקה אתר אינטרנט חדש
www.hacoupon.co.il שיהיה אתר הקופונים הגדול בישראל
בנוסף, מכריזה החברה על פתיחת ההרשמה למועדון הלקוחות של הקופון וצופה להרשמה של רבע מיליון משפחות תוך שנה.
בסוף השבוע תופץ חוברת הקופונים השביעית של החברה ולראשונה תשולם פריסה ארצית מלאה מאילת ועד מטולה, בכ-1.2 מיליון עותקים בכ-6 חוברות מפולחות לאזורים ולמגזרים.
חברת הקופון של המדינה ממשיכה לחדש ובסוף השבוע (3.9.04) תשיק אתר אינטרנט חדש בכתובת www.hacoupon.co.il שיהיה אתר הקופונים הגדול והחזק במדינה. האתר החדש, שהוקם באמצעות חברת דורנט, יציע אפשרות להדפסת קופונים למימושים ברשתות המובילות, בבתי עסקי פרטים, במסעדות לצד קהילת צרכנות נבונה, חדשות בנושא צרכנות ועוד. במסגרת השקת האתר תפתח הקופון של המדינה את ההרשמה למועדון הלקוחות של החברה שיעניק במהלך החודשים הקרובים מבצעיים ייחודיים, הטבות ומתנות לחברים.
השקת אתר האינטרנט של הקופון של המדינה תלווה בהפצת חוברת קופונים שביעית במספר, שתצורף לעיתוני סוף השבוע. חוברת זו המציעה חיסכון של 181,720 שקל באמצעות שימוש יעיל בקופונים ותופץ לראשונה בפריסה ארצית מלאה - מאילת ועד מטולה בתפוצה של כ-1.2 מיליון עותקים ב-6 מהדורות מפולחות לפי אזורים ומגזרים.
יובל טל, מנכ"ל הקופון של המדינה: "האתר החדש יהווה כלי נוסף לצרכנות נבונה ויאפשר לגולשים להדפיס קופונים ולקחת חלק פעיל בקהילת הצרכנות. האתר החדש מהווה אפיק התפתחות נוסף לחברה ששמה לעצמה מטרה להוביל תרבות חדשה של צרכנות נבונה בישראל".
ארי כהן, יו"ר הקופון של המדינה: "מועדון הלקוחות של הקופון של המדינה יהיה הגודל ביותר בישראל תוך שלוש שנים אנו צופים על כ-1.5-2 מיליון משפחות החברות במועדון זה. תוך שנה אנו צופים להרשמה של כרבע מיליון משפחות. אנו מתחייבים להוביל באמצעות הקופון של המדינה את מהפיכה הצרכנות הנבונה בישראל שהמודל שלנו הוא ארה"ב וחברי המעדון יקבלו הטבות, הנחות ענק ויעניק ללקוחות שלנו כוח צרכני מדהים".
בין החברות החדשות שהצטרפו למעגל המפרסמים של הקופון של המדינה ניתן למצוא את רשת הום סנטר, ברק 013, חברת הדקה ה-90, מלך הצעצועים ואופטיקה הלפרין שהצטרפו לרשתות וותיקות בקופון כגון שקם אלקטריק, מחסני להב, בסט ביי, סנסור, מחסני חשמל, DMO, בסט רהיט, רוזט, בליסימה, נאטורפיל ועוד.
בין הקופונים האטרקטיביים בחוברת השביעית של הקופון של המדינה: טלוויזיה 34 אינץ' המילטון ב-1880 שקל בשקם אלקטריק, יין תירוש כרמל מזרחי ב-9.95 שקל ונוזל כלים פרי ב-4.95 שקל במחסני להב, מגהץ אדים ב-49.99 שקל בהום סנטר, מערכת קולנוע ביתית ב-499 שקל בבסט ביי, מחשב נייד ב-3,790 שקל בשקם אלקטריק, מכונת כביסה אלקטרה ב-1490 שקל במחסני חשמל, גלישה באינטרנט + עכבר אופטי מתנה ב-35 שקל לחודש בברק 013, סופשבוע במלון קיסר ים המלח ב-649 שקל, בובה מדברת עברית ב-9.90 שקל במלך הצעצועים, מגוון ארוחות זוגיות במסעדות מובילות ועוד מאות קופונים אטרקטיביים.
הקופון של המדינה הינו מיזם מבית חברת "הקופון של ישראל" בע"מ. החברה נוסדה בתחילת 2003 וחזונה להוביל בתחום חידושי הקנייה בישראל. צוות החברה עמל רבות בגיבוש תוכנית אסטרטגית ובלמידת תחום הצריכה והמדיה בארץ. מנכ"ל החברה, יובל טל, איש עסקים יוצא צבא, בעל תואר שני במנהל עסקים. יו"ר החברה הוא ארי כהן, פרסומאי ומנהל שיווק ברדיו 91FM.

תאריך:  01/09/2004   |   עודכן:  01/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il