X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ממשלת ישראל תיכנס בקרוב לתקופת מבחן הישרדותה וגם: הרחבה בנושא - אנה הולכת ארה"ב? תמונת הכוכבים ל-26.11.10-19.11.10
▪  ▪  ▪
מבחן מהותי בדרך [צילום: פלאש 90]

הירח מלא בתאריך 21.11 בסוף מזל שור. שימרו על ערנות, יש סכנה לשריפות ומכיוון שהנפטון משתתף, אז גז או כל נוזל מסוכן אחר שיש לו פוטנציאל להתלהט, יכול להיות הסיבה לכך, כך שתדאגו להישמר ולהרחיק סכנות מסוג זה.
הירח המלא מכיל עומס רגשי, המעורר את הרצון לעשות דברים שאופיים רגשני ומאפשר לנו לראות את מה שלא ראינו קודם. נסו להיזכר, ההתרחשות ממולד הירח במאי 2009 היא הבסיס למה שמתרחש עכשיו. ההחלטות שעשיתם אז, עברו מאז את המבחנים ובהווה אתם רואים את המציאות בצורה נקייה, בהירה וחדשה. תנו לעצמכם לחוות את החוויות לעומק, הרגישו והתנסו באמת ללא חשש.
יהיה זה שבוע מלא פעילות; המטלות שנוחתות עליכם, אם מבחירה אם מאילוץ, יעצימו את התחושה שהיום קצר והמלאכה מרובה, אולי כדאי לתכנן את סדר היום, כדי לא לפספס את לוח הזמנים. היוזמות החדשות שהיו תקועות בגלל נסיגתם של הוונוס והיופיטר, משתחררות. היצירתיות במיטבה אבל ניתן גם לצפות שאתם מאבדים שליטה על התיאבון שלכם, חוסר גבולות עלול להביא אתכם להתפרע עם הנאות החיים השונות ללא בקרה ובנוסף, הניסיון לרסן את ההוצאות עלול להיות משימה לא פשוטה ולא קלה בימים אלה.
הוונוס, שסיימה את מסעה בדרך האש, מתנערת עתה, משתחרת רעבה, רוצה להתחדש ובאופן טבעי, יחד עם כוכב יופיטר, תיקח אתכם למסע בחנויות, כדי לחדש את ארון הבגדים. הוונוס חוזרת לצעוד קדימה, מוציאה את רגשותיה מהמקרר בו שהתה לאורך זמן, והנה אתם שוב מתאהבים ומתרגשים.
לתשומת ליבכם: בימים אלה, אחרי שבוע לא רגוע, בו המרקורי רדף אחרי המארס, הם נפגשים בשישי ובשבת והאלימות המילולית עלולה להגיע למקומות קשים. הקשת, ידוע בלשונו המשוחררת חסרת הטקט, לטענתו הוא אומר רק את האמת ובכנות רבה. הבעיה, שבמציאות הזו, עלולה הצמידות של כוכב מרקורי עם מארס במזל קשת להפוך את הלשון לחרב חדה. אנא חישבו פעמיים לפני שאתם יוצאים באמירה שלא ניתן לתקן אותה, מילה היוצאת מהפה לא יכולה לחזור לכור מחצבתה...
בהמשך, מגיעים ימים נחמדים למפגשים חברתיים. מי מכם שאוהב עיצוב, ימצא את עצמו עכשיו יותר בתוך העניין, מלבישים מחדש את הבית, מעצבים בנוחות ובחדשנות את הטריטוריה האישית. גם אתלטיקה אמנותית תמשוך יותר את העין ויש כאלה שאוהבים להתבונן באתלטים היצירתיים, ויש כאלה שירגישו שהגיע הזמן להשתלב באמנות הזו, הבעיה היא שהרצון העז דוחף אתכם להיכנס לעשייה אגרסיבית מדי, או להשקיע אנרגיה גבוהה מדי. תנו לעצמכם להתנסות אחרי תקופה ארוכה כל-כך של שעמום ונסו לשמור גם על שיקול הדעת.
בתאריך 25 בחודש, ווסטה במנעד עם נפטון, כך ששוב נשמע על פנסיות והשקעות. ייתכן שנשמע על עוד הונאה שנחשפת בחברה ציבורית פיננסית.

אצלנו

System.String[]

השבוע...

System.String[]

כלכלה ושווקים

System.String[]

מחשבות אסטרולוגיות

System.String[]

תאריך:  19/11/2010   |   עודכן:  19/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
במלאת 69 שנה למלחמת יפן-ארה"ב    צוללות יפניות פשטו על חופי ארה"ב, קנדה ואוסטרליה, ואפילו שיגרו מטוס ימי שהפציץ הר באורגון    היפנים שיגרו כ-9,000 בלוני נייר נושאי פצצות להפציץ את ארה"ב ואת קנדה    שישה אנשים נהרגו בהפצצות, שהוסתרו מהציבור ע"י צנזורה קשה    היפנים לא יכלו לדעת מה השיגו הפצצות הבלונים שלהם
יואב חיים
ככל שעולים גבוה יותר בפירמידת התעסוקה, כך קשה יותר למצוא עבודה. זה נובע מהניסיון, זה נובע מדרישות השכר של עובדים וותיקים, אבל זה נובע גם מהחשש של הארגון מפני יותר מדי ידע, בעיות היררכיה, אי-הלימה חברתית או חוסר היכרות עם טכנולוגיות חדישות    למרות שנדמה שהכל כ"כ שלילי, מסתבר שלעובדים ותיקים יש הרבה יותר יתרונות מחסרונות    הכתבה הבאה תפתח צוהר לשינוי חשיבה מעמיק, והיא מומלצת בחום לכל העוסקים בגיוס!
גיא קוסובסקי
אם את/ה מסתובב בבית בבגדים קצרים, כנראה שאת/ה מבזבז כסף על חימום יתר    בקרת אקלים מסייעת בשליטה נוחה של חימום חדרים ספציפיים ולא של כל הבית
לימור בן-חיים
לבירה לבנה השפעה מגינה של כ-30% במניעת מחלת הסוכרת    שתיית בירה לבנה מורידה את ערכי ההמוגלובין המסוכרר
טל קון-שדה
איך מתמודדים עם פעוט מפונק מבחינה קולינארית?    עשרת הדיברות להאכלה נכונה של הילד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il