רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין חורף 2005 בהשקעה כספית של 5 מיליון ש"ח
רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין וקטלוג לחורף 2005 בהשקעה כספית כוללת של 5 מיליון שקלים. את הקמפיין מובילים הדוגמנית והשחקנית, גלית גוטמן, בעונה רביעית ברציפות, והדוגמן רז מאירמן, בעונה שלישית ברציפות, תחת הסיסמא: "H&O - זה רק נראה יקר".
סרטוני הפרסומת והקטלוג לחורף 2005 מציגים מסר משולב: רשת האופנה H&O מציעה פריטי אופנה מעודכנים ואיכותיים וביחד עם זאת שומרת על מחירים הוגנים - Value For Money. לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר הדירקטוריון של רשת האופנה H&O, קמפייין החורף מחזק את תדמיתה ומיצובה של רשת H&O כרשת אופנתית המציעה פרטי לבוש לכל שעות היממה, המתאימים לכל המשפחה. לדבריו "הקטלוג והקמפיין מציגים קולקציה אופנתית ועכשווית, ולראשונה הרשת מנכסת לעצמה את סימן הברקוד כשפה המוכרת לכל אחד כביטוי לכסף. במקרה של H&O - תמורה הוגנת לכסף".
כל הפעילויות המוצגות בסרטון ובקטלוג צולמו כשברקע מופיע ברקוד כ"סימן" (אייקון) מוביל של הקמפיין. הדוגמנית שחקנית, גלית גוטמן, מציגה בקטלוג מערכות לבוש שונות, המתאימות לסיטואציות שונות במהלך היום. בסרטון הפרסומת מציגים הדוגמנים את אופנת חורף 2005 החל מלבוש קז'ואל במעבר חציה, דרך לבוש לאשת עסקים ועד לאופנתיות מובהקת במסלול תצוגת אופנה והכל בסיטואציות מחוייכות.
לדברי פלג, H&O ממשיכה בתהליך מיצובה כרשת אופנתית וחדשנית המציעה ללקוחותיה פריטי אופנה יחודיים במחירים אטרקטיביים. לדבריו, הרשת ממצבת עצמה כחלופה המועדפת למשפחות צעירות ובכך מבדלת את עצמה מהרשתות המתחרות.
קולקציית חורף 2005 של רשת האופנה H&O כוללת כ-1.6 מליון פריטים. בקטלוג מוצגים כ-180 פריטים מתחום ההלבשה לכל המשפחה, ההנעלה ואביזרי האופנה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל פרסום בטלוויזיה, מודעות עיתונות, מודעות בנקודות המכירה וקטלוג שיופץ במיליון עותקים.
רשימת קרדיטים
מנהל קריאטיב: יאיר זיסר, צוות קריאייטיב : אורן עמירן , ניב חורש, מנהלת מח' פלנינג: יעל ברזם, פלנרית: ליבי כץ, מנהלת קבוצת לקוחות: שרון חן - קונופני, סופרוויזר: עינת יונגר. תקציבאית : מירב בן תורה , מנהלת מחלקת הפקה: דורית גווילי, מפיקה: נטלי שזר. יחסי ציבור: ארד תקשורת. מנהלת תקשורת שיווקית H&O: אלית בן בסט.