X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נורטל נטוורקס
▪  ▪  ▪

רשות שירותי הבריאות העירונית בברצלונה פורשת פתרונות רשת אחודה בטכנולוגיית IP מתוצרת נורטל נטוורקס
הפתרונות יקנו גישה מקוונת לתיקים ולצילומים הרפואיים ויסייעו להפחית עלויות ולהגביר את מהימנות רשת התקשורת.
הרשות העירונית לשירותי בריאות (IMAS), בברצלונה, פורשת פתרונות לרשת אחודה בטכנולוגיית IP מתוצרת נורטל נטוורקס אשר ישדרגו את רשת התקשורת בשני בתי חולים Hospital del Mar ו-Hospital de la Esperanza.
פתרונות אלו יאפשרו ל-IMAS להגביר את מהימנות רשת התקשורת ולהגדיל את רוחב הפס להעברת קול, נתונים ווידאו ליישומים רפואיים בשני בתי החולים, תוך הורדת עלויות התפעול. קבלנית הפרויקט, אשר זכתה בו במכרז ציבורי, להתקנה ותכנון היא חברת Landata Ingenieria.
הפתרונות מתוצרת נורטל נטוורקס יאחדו בין מספר רשתות אשר מופעלות בשני בתי החולים לרשת מבוססת-מיתוג אחת, אשר תגדיל את רוחב הפס ותמנע נפילות של המערכת בעת שימוש ביישומי תמונה ווידאו קריטיים, אשר חיוניים לטיפול הרפואי.
טכנולוגיות מיתוג כגון IP חוסכות בעלויות תשתית באמצעות
המרת קול, וידאו ונתונים למנות קטנות אשר יכולות להיות משודרות ביחד ברשת אחת במהירות גבוהה, ובכך לחסוך את הצורך ברשתות נפרדות.
איגנסי פלאנאס, מנהל תחום ה-IT של IMAS אמר: "פתרונות ה-IP של נורטל נטוורקס מאפשרים לנו להפעיל רשת מתקדמת אחת על מנת להפחית את עלויות התפעול ולתמוך בהעברת תשדורת קול, נתונים, וידאו ותמונות ביחד. בחרנו בפתרונות נורטל נטוורקס מכיוון שאמינות הרשת שלנו היא קריטית לאספקת קישוריות ורוחב פס גדול ליישומי הבריאות שלנו באופן רציף, בטוח ואמין ללא כל תקלות ברשת".
IMAS פורשת את מתג הניתוב Passport 8600 של נורטל נטוורקס, פתרון ניתוב חכם בעל רמת אמינות ואבטחה גבוהים ליישומים אחודים; את מתגי האתרנט BayStack 470 המקנה אפשרות גישה מהירה וזמינה לאפליקציות חדשות לשולחן העבודה של המחשב, כגון אספקת תיקים רפואיים דיגיטליים לדלפקי עבודה של אחיות.
ארטורו פראדנה, מנהל פיתוח עסקי ושיווקי של נורטל נטוורקס איבריה, אמר: "יחסינו ההדוקים עם לקוחות ואינטגרטורים, ביחד עם הניסיון שלנו בסקטור הרפואי עזרו לנו להבין טוב יותר את דרישותיה של IMAS ושל מומחי הרפואה שלה, ותמיכת הרשת לה הם זקוקים על מנת לספק טיפול רפואי באיכות הגבוהה ביותר. טכנולוגיית המידע היא כלי קריטי לסקטור הרפואי ולנורטל נטוורקס הפתרונות האיכותיים ביותר שיבטיחו את היתרונות הרפואיים שיופקו מן הטכנולוגיות המתקדמות".
הרשות העירונית לשירותי בריאות (IMAS) נוסדה בברצלונה בשנת 1983 ומשלבת שירותי בריאות עירוניים בסביבת העיר ברצלונה. רשות ה-IMAS כוללת מרכזים רפואיים כגון בתי החולים Hospital del Mar ו-Hospital de la Esperanza, המוסד הפסיכיאטרי, מרכז החירום Peracamps, המרכז הגריאטרי ומערך שלם של מרכזי רפואה ראשוניים ומרכזים לייעוץ ותכנון המשפחה. זאת בנוסף למרכזים ללימוד ומחקר כגון המרכז העירוני למחקר רפואי, יחידת הלימוד של IMAS ומכללת Bonanova להכשרה מקצועית. לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט www.ibasbcn.com.
נורטל נטוורקס, כמובילה חדשנית גלובלית, מעשירה את התקשורת ללקוחות פרטיים ועסקיים ברחבי העולם באמצעות רשתות מולטימדיה אחודות, אשר מסירות גבולות בין קול, נתונים ו-וידאו. הרשתות הללו משתמשות בטכנולוגיות חדשניות של נתונים, אלחוט, קול ואופטיקה הפועלות ברמה גבוהה של אבטחה ואמינות. הרשתות הללו מסייעות גם לספקיות תקשורת וגם לבתי עסק להגדיל את הרווחיות והפריון באמצעות הפחתת עלויות והצעת שירותים חדשים ללקוחות פרטיים ועסקיים. נורטל נטוורקס היא חברה בין-לאומית ועסקיה משתרעים על פני 150 ויותר מדינות. מידע נוסף על נורטל נטוורקס אפשר למצוא באתר האינטרנט www.nortelnetworks.com או www.nortelnetworks.com/media-center.
נורטל נטוורקס ישראל (שיווק ומכירות) בע"מ היא חברת בת של נורטל נטוורקס, הפועלת בישראל למעלה מ-25 שנים ומובילה בפתרונות תקשורת מתקדמים לשוק המקומי. חברת נורטל נטוורקס ישראל מעסיקה מאות מומחי תקשורת בתפקידי תמיכת לקוחות, הנדסה, מכירה ושיווק. מידע על נורטל נטוורקס ישראל ניתן למצוא באתר האינטרנט www.nortelnetworks/israel.
  • Nortel Networks, the Nortel Networks logo and the Globemark are trademarks of Nortel Networks.

תאריך:  26/09/2004   |   עודכן:  26/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il