X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הלשכה המשפטית הכריזה כי "מתחברים לחברון" היא סיסמה עם מסר פוליטי. התשדיר שונה ל"חוברים לחברון".
▪  ▪  ▪

מנכ"ל רשות השידור אישר לשידור את התשדיר לחגיגות חול המועד בחברון. זאת לאחר שבשבוע שעבר פסל המנכ"ל, יוסף בראל, את התשדיר. היום (יום א') התכנסה וועדת הערר לדון בערעור על הפסילה, אולם המנכ"ל חזר בו מהפסילה לאחר הכנסת שינוי בסיסמת התשדיר והדיון בוועדה הסתיים.
המנכ"ל שינה עמדתו לאחר שינוי הסיסמה: "בסוכות מתחברים לחברון"; ל - "בסוכות חוברים לחברון". וועדת הערר המליצה על שינוי זה, שלדבריה, הוא נכון יותר תחבירית.
דובר מוסדות רשות השידור, אורן הלמן, מסר כי הלשכה המשפטית היא שפסלה את האמירה "מתחברים לחברון", מאחר ויש בו "אמירה המרמזת להינתקות והנושא שנוי במחלוקת פוליטית ואידיאולוגית".
עו"ד נפתלי ורצברגר, בא כוחם של מארגני האירוע בחברון, מסר בסוף שבוע שעבר כי אם וועדת הערר לא תאשר את התשדיר, תוגש עתירה מיידית לבג"צ. לאור השינוי, מסר ורצברגר כי הוא אינו מרוצה מהחלטה אך הוא מקבל אותה ולא יעתור לבג"צ. "מדובר בשיקולים פרקטיים, כדי לא להטריד את בג"צ בשיקולי ניסוח", מסר.
בחברון זעמו על הפסילה בשבוע שעבר, ומסרו כי מדובר בתשדיר המעביר מידע על אירוע תיירותי ותרבותי, על-רקע החג והאירועים בחברון סביב קברי אבות האומה. "לא ניתן לעקר את לב הקמפיין, את המסר של מטרת המבצע שלנו, שהוא לחבר כפשוטו את עם ישראל לאבותיו ושורשיו. בשבוע שעבר הגיעו אלפי אנשים לתפילת 'סליחות' במערת המכפלה עם הרב אליהו. אנחנו כל הזמן מחברים אבות לבנים, וזה מהות השם 'חברון' – מלשון חיבור והתחברות מסר משה בן זמרה (צ'יקו)", מסרו מארגני האירוע.
גורמים הקשורים לאירועים מסרו, כי הם יבצעו מעקב צמוד לבדוק אם רשות השידור תדקדק במידה כזו גם בתשדירים שישדרו מטעם ארגונים מהצד השני של המפה הפוליטית. יצויין, כי גם לפני אירועי פסח אשתקד נאלצו אנשי חברון לפנות לבג"צ לאחר פסילת התשדיר ורק בעקבות העתירה שודרו התשדירים בקול-ישראל.

תאריך:  26/09/2004   |   עודכן:  26/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
רשות השידור הודיעה היום כי סיכמה על רכישת הזכויות למשחקי החוץ של הנבחרת מול קפריסין, שוייץ, אירלנד ואיי פארו תמורת כ-2 מיליון ש"ח, משחקים שנערכים במסגרת מוקדמות המונדיאל
יפעת גדות
הילדה ניצלה מהפצצה של בריטניה וארצות הברית בחודש מרס 2003 שגרמה למותה של אמה, שני אחיה ו-14 קרובי משפחה נוספים; "אני רוצה שהם ישחררו אותו כדי שיוכל לחזור למשפחתו בדיוק כפי שרציתי שחבריי יוכלו לחזור למשפחתם"
גלית יצחק
חוקרי הטכניון הצליחו לבנות קוצב לב מתאי גזע עובריים; חוקרים מציעים להשתמש בריפוי תאי כגורם מסייע לקוצבי הלב האלקטרוניים הקיימים כיום; הניסויים נערכו בגופו של חזיר
גלית יצחק
הצנתור ייערך ב-28.9.04; השידור יכלול ארבעה מקרים מורכבים, ביניהם לראשונה יועבר בארה"ב בשידור חי צנתור בעזרת רובוט שהינו מיזם משותף למרכז הרפואי רמב"ם ולמרכז הרפואי שערי צדק
רנית נחום-הלוי
בכך ביטלה הממשלה את החלטת ועדת השרים לחקיקה, בראשות שר המשפטים, יוסף לפיד; השר אורלב שערער על החלטת הוועדה הציג נתונים מוועדה מקצועית במשרד הפנים הסותרים את הסברי השר פורז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il