לדברי צבי גלייטמן, סמנכ"ל שירות לקוחות של חברת "ויזה כ.א.ל". ייחודו של הפרוייקט בחשיבה מוחלטת על צרכי הלקוח ועצמאות מלאה מול מערכת השירות. הוא ציין כי המערכת החדשה בנויה על תשתיות טכנולוגיות מתקדמות וממשק ידידותי וזמין לכל לקוח. לקוחות "חברת כ.א.ל" יענו במספר חלופות על פי רצונם האישי המיידי ולפי אופי המידע או הבקשה העומדת במרכז הטיפול הפרטני בכל אחד ואחד. לפיכך, היערכותם של נציגי השירות תתבצע בהתאם לאופן ניתוב שיחות במערכת מתקדמת בתחומה. התוכנות האינטראקטיביות של המערכת, מחוברות למערכת המחשב המרכזי של החברה המאפשרות קשר רצוף ועיקבי אחרי פניית לקוחות , המענה שקיבלו ותגובותיהם למידע ולשירות.
גלייטמן הוסיף כי בתוך 6 חודשים תוכל החברה לספק ללקוחותיה שירות מלא ויעיל בגישת ONE STOP SERVICE , בה הלקוח מקבל שירות כולל ומלא בשיחת טלפון אחת.
לדברי ברוך אברבוך, מנהל חטיבת CRM בקבוצת Ness-BSG, שוק ה - CRM נמצא בהאצה בישראל. "הבחירה של ויזה כ.א.ל במערכות שלנו, התבססה על הנסיון של נס בהובלת פרוייקטי אינטגרציה מורכבים ושילוב CRM במערכות הארגון".
פרוייקט ה- CRM של "חברת כ.א.ל" הוא הראשון מסוגו בתחום חברות כרטיסי האשראי והבנקאות בישראל והחדשני ביותר. הפרוייקט רחב ההיקף, מבוסס על מערכת של חברת סיבל, המובילה בעולם בתחום ה-CRM, ויעמיד את ויזה כ.א.ל בשורה אחת עם האירגונים הגדולים והמובילים, המעניקים ללקוחותיהם את השירות העומד בסטנדרטים בינלאומיים.
ויזה כ.א.ל הגדירה את שירות הלקוחות והעסקים ככלי אסטרטגי בתחרות מול מתחריה.
נס טכנולוגיות, החברה הגדולה לשירותי טכנולוגיית מידע (IT) בישראל, מעסיקה כיום למעלה מ- 2,000 עובדים (כולל כ- 120 עובדים בחברות בנות באירופה), המתמחים בתחומי הפיתוח, הייעוץ, האינטגרציה והשיווק. היקף המכירות השנתי שלה הוא כ- 170 מיליון דולר. בראשה עומדים ירון פולק, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות , ואהרון פוגל, המכהן כיו"ר.