X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
קבלת דין הדמוקרטיה - מאמרו של אליקים העצני
▪  ▪  ▪

כתבתי כבר את ביקורתי על מאמרך הקודם, ועל יחסך האוהד למעשה הנפשע והבלתי אחראי של רציחת השייח' אחמד יאסין בצאתו מן התפילה. על אנשים כמוך, בנו שרון מופז ואיתם כאשר קידמו את ביצוע הרצח השפל.
כמה אזרחים פלשתינים תמימים נהרגו ונפצעו בעת הפגיעה בשייח' אחמד יאסין. הרי לגביהם זו אפילו לא ענישה קולקטיבית. זה פשוט מעשה של השמדת עם.
כמו כל גורם שנשען על כוחניות בלבד, אתה וחבריך, אליקים, "טומנים ראשיכם בחול", מתעלמים מן העובדה שאסור!! למדינה ריבונית לענוש בצורה קולקטיבית - בוודאי אסור הדבר מבחינה ערכית ומוסרית, לאומה כמו שלנו, שעוד בדור האחרון, עשרות אלפים מאיתנו הוצאו מבתיהם על-ידי האינזצ-גרופן (קבוצות ההרג הנאציות), יימח שמם, כדי ליהרג במקום ובלא משפט, בענישה קולקטיבית בעבור "פשעים" של אחינו, יהודים אחרים שלחמו לשרידתם.
ואל תגיד לי "לא יפה להשוות", כי אתה הוא שהזכרת את היטלר במאמרך. ציינת את התרופפות הדמוקטיה הגרמנית ששרפה את עצמה, ומאוחר יותר חוללה ממש את שריפת הרייכסטג - אכן צדקת בעניין הזה, ועמנו האומלל שילם מחיר יקר בשל השריפה הזו, שם, בשריפת הרייכסטג הבליחה הגחלת שהציתה את משרפות התופת ששרפו את עמנו.
אבל איך הדמוקרטיה אצלנו באמת? האם היא מייצגת את העם? האם יש כאן בחירות הוגנות? צודקות? חוקיות? תסתכל על כל חברי מרכז הליכוד איך הם עטים על הכנסת: להיטיב עם עמם תוך שיבוש כל סדר שלטוני.
לו היו שואלים במשאל עם אמיתי ופומבי, לא את העשירים החולים מרוב שובע, אלא את עניי עמנו הרעבים ללחם, כמה זמן הם מוכנים עוד להחזיק את ילדיהם בעוני וניוון רוחני וגשמי כדי שאתם באיזור "הבניה הכפרית" כביכול, תוכלו להמשיך לסייע למנהלה מקרקעי ישראל ולקבלנים, למכור, ליזום ולקדם יזומות בניה רחבות ידיים? הכל על אדמות לא לנו???
בחשבון סופי, לא יהיו אדמות כה יקרות כמו ששילם העם היהודים עבור האדמות השדודות הללו והלוואי ואתבדה.
יקח עוד כמה שנים, אליקים העצני, ואז כל הציבור הישראלי יבין, שהתדרדרות ישראל, התקרבותה המסוכנת אלי תהום נגרמה על ידיכם, אתם שהצגתם עצמכם בקמפיינים מטעים ומתעתעים כ"ידידי העם" "כחלוצים" "כראשונים" באיזורי מלחמה וספר.
לו הייתם מתיישבים בסודן, ולו היה אריק שרון מאשר לך לצרף אליך כמה אוגדות טנקים להגיע לשם ולהגן גם שם, התקשורת העויינת היתה מכנה זאת "איזור ספר".
הרשה נא לי להעיר לך, שאתם "החלוצים" השתחלתם לכם יפה לנישה הנוחה של הימביוזה הפלילית שנוצרה בין האינטרס האימפריאליסטי האנגלי וזה האמריקני, שניהם מודאגים מדלדול מקורות הנפט בארצותיהם. הם היו רוצים להלאים את אוצרות הטבע של העולם. כמה מעטים בעולם יודעים שהכל הכל, כל הטרו העולמי מסתובב סביב ההתנחלות בישראל.
ההסתה הישראלית שמחרחרת מדון ומלחמה בין הנוצרים ובין המוסלמים, היא עוד מולד של החשיבה "הליכודניקית" קצרת המועד ורדודת העומק.
האמריקנים כבר החלו לבוסס ב"רספוטטיצ'ה" (הבוץ) העירקית, הענק העירקי מתעורר. בעבור סדאם חוסיין, העם העירקי לא רצה להילחם, אבל בעבור עירק ובעבור סילוק הכבושים? הוא יקום וימגר את כוחות הכיבוש. וזה עניין של זמן קצר שהם יצאו משם בבושת פנים.
אל תשלה את עצמך, אליקים, והעבר נא לחבריך מה שאתה אל-נכון יודע בעצמך - האמריקנים ינטשו אותנו עם התגלות הקושי הרציני הראשון.
המותג העיקרי של ישראל, היא משקיעה משאבים ומאמצים בהפיכת מאבקו של העם הפלשתיני לעצמאות לסיפור של טרור ותו לא.
היא מייחסת מסגרת פעילות אוניברסאלית, כביכול, למאבקם של קומץ מיואשים פלשתינים שבאים ליהרג עימנו. אל-קאעידה לא היתה ולא נבראה, היא כמו כת משולם היהודית, שלא היתה ולא נבראה אך שימשה בידי השלטון המושחת לדכא ביד קשה את המשפחות גזולות הילדים, שעמדו להכריז על כולם כ"כת טרור" על כל המשתמע מכך.
אין ספק בלבי שבכל העולם פוקחים עיניים, בקרוב יוגשו תלונות פליליות ואזרחיות לבתי הדין הבינלאומיים הגבוהים לצדק, והם יחלו בקרוב להתמודד עם השאלה האם מותר למדינת ישראל לשלוח טילים ומטוסים המיועדים להגנת ערים כדי לחסל מנהיג פוליטי ורוחני בעת שהוא מתפלל את תפילת הבוקר? בתי הדין הבינלאומיים ידונו את ישראל ומנהיגיה בפניהם ובהעדרם, בגין ביצוע עבירות ופשעים חמורים נגד המין האנושי. שהרי אם העולם ירשה את הנורמות הללו ויעבור עליהן לסדר היום, מי יהיה עוד בטוח בחייו?
כאשר "הדוד סאם" יידע שמאגרי הנפט העירקיים הם משאב אבוד עבור העם המריקני, ויאבד את הסנטים, הוא מיד ישכח את הסנטימנטים אלינו, האמריקנים יינטשו אותנו וידברו בקולו אחרים בתוך יום אחד או יומיים ומאז, לא יפסיקו עוד לבקש אותנו וללחוץ עלינו.
או אז נעמוד עם כלכלה הרוסה - אנחנו הרסנו אותה - עם מדינה בלא מוטיבציה, כמעט בלא חיילים, כי ביבי נתניהו מחסל עתה בשיטתיות את מטה לחמם חינוכם ובריאותם של מאות אלפי ילדי ישראל, ומשם בטח לא ידיעו אוגדות לוחמות כמו אלו שהיו עד היום.
שחקניות בשכר כמו ויקי קנפו כבר לא יועילו. יגיע שלב שבו גם התקשורת הכזבנית תאבד את כוחה וראשיה יעמדו לדין העם, ויקי קנפו תוכל לשחק רבע שעה כעובדת בבית חרושת של נרות, הציבור פותח עיניים והוא בוחל בתקשורת שלו שבוגדת בו בעצם ומקבלת נתחים מפרות הבאושים.
בעבור הריגתו של השייח' אחמד יאסין, יגבו הפלשתינים, החמאס והחיזבאללה, מחיר דמים כבד, ורוב החללים יבואו כרגיל משכבות העניים מכל אותם האנשים ביננו - בדרך כלל בעשירונים הנמוכים - אשר אינם מאורגנים באג'נדות של שמירה צמודה, מכוניות משוריינות, והגנה הדדית, והם נאלצים לנסוע באוטובוסים.
כתגובה להריגת אזרחינו ישלחו מנהיגנו את הטנקים עוד יותר עמוק, ועם פקודות התפרעות יותר גדולות, מסוקים יקחו סיכונים נרחבים יותר, ינחיתו טילים כבדים יותר, יהרסו שכונה שלימה כדי לחסל עוד מנהיג פלשתיני או חשוד אחד.
אבל אתה, אליקים, בתור איש דתי או מסורתי הרי - דווקא בימים הללו - יודע אתה מה אנו אומרים בפסח ומה כתוב בהגדה: "וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ". האם טחו עיניכם מראות את התופעה הזאת בארץ שכיננו, האם אנו מכירים היום עד עם, שהוא מאוגד כמו או יותר, מלוכד כמו או יותר יותר, תומך הדדית כמו או יותר, מאשר אנשי העם הפלשתיני? האם ראינו בעשרים השנים האחרונות - חוץ מהלוויות האפיפיור - יבדלא"א, הלוויות שמשתתפים בהם מאות אלפי בני אדם? זאת, כאשר רובם צועדים בחולשה הנובעת מן הרעב הכבד הפוקד אותם, כי לרובם אין כבר הרבה זמן, מה לאכול בבית.
מנהגינו חסרי בושה לחלוטין. הם לא מתכוונים להגיע לשלום אמת, לאיזה פתרון. הם אומרים: "עראפת הוא שצריך לחסל את הטרור". רבותי: איפוא ההגיון? הרי ערפאת כלוא בפקודת שרון במוקטעה, הוא לא יחיה דקה אחת יותר מהרגע שהאמריקנים יתירו למופז ודומיו להקיז את דמו.
ואם ירצחו גם אותו? מה יהיה? אתה מאמין שמיליוני פלשתינים יצעדו מכאן בטוב, יעזבו בשבילנו את בתיהם? יצעדו לעבר המדבר? יפילו את עצמם מהצוקים? יטביעו את עצמם בים? איך מעלימים עם???
הנאצים ניסו לעשות זאת. הם קראו לזה "הפתרון הסופי של בעיית היהודים". ומה הפרתון שלכם יהודים?
מנהיג חכם - ואין לנו שמץ מזה - לא היה מביא את מיליוני הפלשתינים לרעב, לעוני, לייאוש, למצוקה, אלא אם כן הוא מתכוון לשסות אותם נגד עניי ישראל, כדי שעניי פלשתין יהרגו את עניי ישראל, ונתניהו יצטרך לדאוג פחות ולהזיע פחות בשביל לספק את הסחורה של אדוניו הסמויים.
מספרים על האוניה טיטאניק - סיפור נכון - שבשלבי הטביעה מתקדמים שלה, היה אדם שלא הפסיק להתקשר לחדר האוכל ולשאול אם תוגש הארוחה הקרובה במועד. מאמרך החיה בזכרוני את הסיפור הזה.
ואתה, על מה אתה מדבר אליקים העצני? על השאלה איך ומתי יסולקו הפולשים הקרויים מתנחלים? האם נצטרך את הגדר, אם יסתלקו המתנחלים? האם חשבת כמה בתי ספר, כמה מפעלים, כמה יוזמות להגדלת המוטיבציה לחינוך, כמה בריאות, כמה סעד לקשישים ששירתו את המדינה כל חייהם, כמה דברים טובים למדינה, ניתן היה לעשות בכספים שמזרימים אליכם, או בכספים שיבנו את הגדר המטופשת, או בעלות "ההינתקות" או בעלות המלחמה הגדולה עם כל ארצות ערב, הממשמשת ובאה.
מתנחלי ישראל לסוגיהם: עשו לנו טובה, אל תגאלו את הארץ שלנו בארצות נכר, עלו ארצה, ישבו את הנגב ואת הגליל.
אם טובת הארץ בעניכם, א'. הפסיקו להציג את עצמכם כנציגי אלקים עלי אדמות, שדידת העמים הכנענים במועדו, היתה אולי דבר שיכול היה להתקבל במועדו, היום חברים, התנאים הם אחרים, כי אם אתה בא ואומר "ה' נתן לנו את הארץ", "רוח מן הון" אז שכיננו הערבים בדלית ברירה אומרים, "דין מוחמד בסייף" "משפט מוחמד יוכרע בחרב" אבל רבים מהם עדיים אומרים "אל יהאהוד מן אל כותוב", "היהודים מסונפים אל עמי התורה הנצחית".
תפסיקו להגיד: "תנו לצה"ל לנצח", כי אתם מתכוונים בעצם: "תנו לצה"ל להגדיל לרצוח". כאשר צה"ל הטוב שלנו מקיים פקודה ומשמיד, אז הם מגיבים ואזרחים נטבחים במרכז ערינו.
היה זה היהודי קארל מארקס שאצר הפרולטריון והמהפכה מתעוררות, כאשר אין לאדם מה להפסיד זולתי את כבליו.
האין זה מה שאתם עושים??
אנו חייבים לתת לדרך השלום לנצח, הדרך הזאת היא רק בהחזרת השטחים ושיבה לקווים הראויים.
אתם המתנחלים על כל מחנותיכם, צריכים להיות הגדוד שיצעד בראש המחנה. אנא אל תכבידו על המדינה עוד, אל תקפדו חיי חיילים צעירים, אל תהרגו ילדים בשביל חשובונות הבנק של קבלנים.
אתם חייבים לארוז את ה"פקלך", ולהסתלק מייד!!! מכל השטחים הכבושים, לא "עזה תחילה" לא "גדר" לא סיפורים על "הינתקות חד צדדית". צריכים ללמוד את הלקחים של ימית, אסור להשאיר אדמה חרוכה, אנחנו חוללנו מספיק בעוולות כלפי העם הזה. אפשר להשאיר להם את הבתים, תמורת סליחה ומחילה ההדית עולמית סופית.
כל המזרח התיכון ישגשג במצב כזה, אבל מנהיגי הליכוד ישתנקו אם יהיה יותר טוב, כי אז העם שלנו יתעורר וישאל איפוא הייתם ומה עשיתם?
הברווזים תקשורתיים שאתם מפריחים ביחד עם הממשלה, הסחות הדעת וההטעיות שאתם רגילים להרעיף על הציבור כדי להרחיק את שימת הלב מהאמת הפשוטה. הכל כדי שתוכלו להמשיך ולהרחיב נחלותיכם על חשבון השכן הערבי. כאשר עשו את זה ליהודים, בארצות אירופה, לפני חמישים שנה, זה נקרא "אריזציה" וגונב הקרקע נקרא "אריזטור". איך אתם קוראים לעצמכם?
[ושוב: אתה הזכרת את היטלר. ובכן מי שנושא פח חמאה על ראשו, מוטב לו כי לא יצעד בשמש הקופחת].
בזכות הבלגן העולמי שמעוררים הסכסוכים הישראליים, והשימוש הכוזב במוטיב הטרור, אתם המתנחלים יכולים להמשיך ולדוג את הרכוש "שלכם" במים העכורים, שבהן אתם פועלים, המים עכורים מדם חיילנו הצעירים, ומדם ילדים יהודים ופלשתינים, שחלב אימם עדיין על שפתותם:
1. חיילים צעירים שלנו, בני 19 ומעלה, ילדים!!, נהרגים ונפצעים כדי להגן על חמדנות הקרקעות שלכם. זו חמדנות פשוטה, שנחבאת מאחורי סיסמאות נבובות חסרות תוכן. אתם אומרים ה' נתן את האדמה", ומנופפים בגווילי הנייר הנושאים את הפרקים שכל אדם עם ידיים נקיות היה מחביא אותם בבית;
2. בזכות זאת אנו רשאים לעקור ולגזור את מטע הזיתים של משפחת מוחמד שגרה שם ארבע וחמש דורות;
3. אתם אומרים ה' נתן לנו את הארץ הזאת. "בזכות המפוקפקת הזאת" אתם נכנסים לשם בכוח, וחורשים ארץ שכנה בשרשראות טנקים כבדים;
4. אבל את הסיפור הזה כבר טענו פעם, כאשר גירשנו את הערבים מכאן - בפעולה מאורגנת ומתוכננת - בפעם הראשונה, באותו זמן שכנופיית השלטון שלנו רצחה מתנגדים פוליטיים, גנבנו ומכרנו את ילדי תימן, הבאנו לכאן בתרמית את עליית יהודי תימן שנועדה לייבא לכאן כוח עבודה שחור וזול שיחליף את העובדים הערבים. בן-גוריון הגדיר זאת "כפועל טבעי";
5. ונהנה עתה כולנו, שרידי תלאות ומלחמות, נכספים למרגוע, יהודים וערבים, הצלחנו להתעשת, חזרנו לעצמנו, חצבנו הסדרי והסכמי שלום, ומה קרה?, הקומוניקציה סיגלה למילה אוסלו קונוטציה כאילו מדובר ברפלקס פאבלובי. חוללו את התיאטרון של הרצח שביצע כביכול ברוך גולדשטיין, רצחו את רוה"מ המנוח יצחק רבין. משפחתו עצמה אינה מעזה לבקש חקירה אמיתית בנוגע לנסיבות הרצח מכיוון שאיבדה אמון מערכת המשפט;
6. איפוא אנחנו חיים? האם אנו שבים לגונגל??
7. אליקים, אתה מדבר על זעקת המתנחלים העקורים? - אכן, קובץ מפואר של "קוזקים גזולים", שמעת כבר על מתנחל שיצא מבית - שקיבל חינם כמעט מבלי שקופת האוצר גדשה את כיסו בכסף?;
8. אם אתם באמת כאלה פטריוטים, כאלה אוהבי ישראל, לא הייתם מניחים לבחור ישראלי אחד ליהרג עבורכם;
9. מה? - חסר כבר אדמות בנגב? ובגליל? כבר הפכתם לירוק את כל הארץ?
10. בעצם, מי מממן לכם את כל הקמפיינים והמכוניות המשוריינות, וההתנחלויות והמשרדים והחברות והמפעלים והמנגנון?
11. אתם יכולים לשרוד ולשגשג רק בחברה צבועה - עם עיתונות כבושה - כמו אלא שלנו. אנחנו נטפלים לש.ג דוד אפל, סוגרים לאולמרט הכל יכול עוד תיק, בו בזמן האירועים האמתיים מתרחשים בשקט;
12. אדרבה, אם אתם רוצים לתפוס בכוח הנשק שטחים ערביים לא לכם, תארגנו מיליציות, תארגנו לוחמים, תגייסו כספים, תקימו צבא נפרד, תסכנו את עצמכם ולא את חיילי צה"ל הצעירים התמימים שבאים לקיים חובה אזרחית ומוחזרים הביתה בארונות. כך גם תינתן הזדמנות הוגנת ללוחמי פלשתין להילחם בתנאים הוגנים.
13. תדע לך, אליקים, הציבור אינו כה טיפש. האמת מטפטפת וכבר זורמת במוחות האנשים. נמאס להם להקריב את כל החיים. בשבילכם, העם כבר רואה את האמת מבצבצת מכל פינה. האמת המפעפעת הופכת לזעם גדול והית תתפוצץ יום אחד;
פורסם בעיתונות שהאליטות שלנו הופכות את כל גבעת רם בירושלים (גבעת הממשלה) למקלט אטומי גדול, לא גדול דיו להכיל את כל תושבי ירושלים, וכדי להבטיח את הרכב אוכלוסייית החוסים במקלט, הם קוראים לו הבור. תראו איך כל השקרים דומים. מה יש כבר: הבור בתל אביב לא מתאים לכם?
הלו, לעירק דמינו. גם הוא בנה לו מקלטי בטון שגיבים, תוך צפצוף על חיי עמו, ותראו למה הגיע?
אליקים, מתנחלים, אנא, קומו וצאו מכאן, לפני שתגררו אותנו ואת העולם כולו למלחמת עולם שאיש לא ישרוד ממנה, תתגברו על עצמכם, אנו יודעים כי שוחד ובצע כסף מעוורים אתה עיני האדם.
בשם אלהים, רדו מעל גבנו.

תאריך:  10/04/2004   |   עודכן:  12/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נילי ירון
כי כללי המשחק השתנו
דוד ליפשיץ
ה-BBC גרם וגורם נזק עצום לישראל וכן נזק שהוא, לדעתי, בלתי ניתן לתיקון; ה-BBC הוא אויב קשה ומר באיצטלא של גורם מכובד, בינלאומי, אובייקטיבי ואיכותי
אדי מלכא מור
מדינה אינה רשאית לשלוח כוח צבאי לחסל אדם באיזור מחייתו הטבעית
בן יוסף שלמה
השארת ההערכה בידי אמ"ן מחקר היא הערובה הטובה ביותר הקיימת לאי פוליטזיציה גם של תחום זה
עודד רוט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il