X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סקייליין
▪  ▪  ▪

לראשונה: ישראלי זכה בתואר יזם השנה בחו"ל
הישראלי גיל בלוטרייך זכה בפרס יזם השנה באונטריו קנדה.
הפרס, בקטגוריית התיירות והאירוח, הוענק לבלוטרייך על הקמת מלונות בוטיק בטורונטו.
גיל בלוטרייך, נשיא חברת הנדל"ן הקנדית סקייליין, ובעל חברת הנדל"ן מישורים הישראלית, זכה בשבוע שעבר בפרס יזם השנה באונטריו קנדה, בתחום התיירות והאירוח.
הפרס הוענק לו מטעם חברת ארנסט אנד יאנג (Ernst & Young), על הקמת מלון הפאר פאנטייג'ס במרכז טורונטו, שהפך תוך שנה מיום הקמתו ל"מלון הפאר של השנה בטורונטו". פרס יזם השנה מוענק לבעלי יוזמות ייחודיות שמראות הצלחה במישורים כלכליים, לצד חדשנות והתחייבות אישית הן לעסקים והן לקהילה. הטקס נערך במרכז הקונגרסים בטורונטו והועבר בשידור ישיר בטלוויזיה הקנדית.
בלוטרייך לא היה הנציג הישראלי היחידי בתחרות ,בגמר השנה השתתפו שני ישראלים נוספים שלא זכו בפרסים: לירון סגל, בן 23, בעל חברת תוכנה בטורונטו שהיה מועמד בקטגוריית "יזמים צעירים" ועובד טל, בעל חברת היי טק בתחום הביטחון והתקשורת.
גיל בלוטרייך היה מועמד בגמר כבר בשנה שעברה לפרס יזם השנה של ארנסט ויאנג בתחום הנדל"ן והבנייה וזכה במקום השני. השנה שבה ועלתה מועמדותו בעקבות פתיחתו של מלון בוטיק "פנטייג'ס" - מלון הסוויטות והספא שהקים בלוטרייך במרכז טורונטו, אשר הפך תוך שנה מיום הקמתו לאחד המלונות המצליחים והמוערכים ביותר בקנדה. במלון 111 סוויטות המצוידות במטבח מלא והמעוצבות בסגנון עכשווי, המלון מפעיל את כל החושים של האורחים מעיצוב, מוזיקה, תיאטרון, אומנות ואנרגיה. אורחים מהעולם ומקומיים.
בחודשים הקרובים אמור להיפתח מלון הבוטיק השני בן 27 קומות שיזם ובנה בלוטרייך במרכז טורונטו "הקוסמופוליטן" אשר מעוצב בסגנון הזן הבודהיסטי.
"זהו כבוד גדול עבורי לזכות בהכרה כזו", אמר בלוטרייך לאחר זכייתו בפרס, "ואני לוקח את הזכייה הזו כאתגר להמשכיות מוצלחת לא פחות בהובלת עסקים בתחום התיירות והאירוח. אני מתרגש בכל פעם מחדש כאשר אני מייצג את ישראל בעולם ואני שמח להראות לכולם כי יש לנו, הישראלים, מה לתרום גם במדינות אחרות".
בלוטרייך הקים את חברת סקייליין בשנת 1998, תוך זיהוי הפוטנציאל בשוק הקנדי. הוא הקים משרדים בטורונטו ורכש נדל"ן בהשקעה של 300,000$ בלבד. כיום מעסיקה החברה בעקיפין מאות עובדים ומוערכת ע"י גופי הערכה קנדיים בעשרות מיליוני דולרים. החברה מהווה את החברה השנייה בגודלה בטורנטו בהשכרת דירות מרוהטות למנהלים והיא משמשת כראש גשר בעבור חברות ישראליות המשקיעות בטורנטו בנדל"ן מניב מסחרי. החברה שותפה עם גופים פרטיים וציבוריים מכל העולם במרכזים מסחריים, בנייני משרדים ומבני תעשייה.

תאריך:  19/10/2004   |   עודכן:  19/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il