X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראשי "המטה העולמי להצלת העם והארץ" פנו ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לחקור את שרון ותומכיו על "סיוע לנאצים שבדורנו"; הרבנים וולפא וראפ: "אין במכתב משום הסתה, ואין קריאה לאלימות"; משרד המשפטים: טרם התקבלה תלונה בנושא; ועד רבני חב"ד: ההינתקות "אסורה באיסור חמור של פיקוח נפש"
▪  ▪  ▪

ראשי "המטה העולמי להצלת העם והארץ" - הרבנים שלום וולפא ויקותיאל ראפ, פנו אל היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בדרישה להעמיד את ראש הממשלה, אריאל שרון, ותומכיו לדין "כמשתפי הפעולה עם הנאצים שבדורנו" וזאת על-פי החוק של "עשיית דין בנאצים ובעוזריהם".
לדבריהם, ארגוני המחבלים הם הנאצים של דורנו "כאשר לאחרי כל זה פועלים הממשלה והכנסת ופקידי ציבור לגירוש המוני של אלפי יהודים מבתיהם ורכושם, ובמטרה למסור נכסים ואדמות אלו לארגונים הנאצים, שבלי ספק ישתמשו בהם כדי להגביר את פעולות החבלה וההרג של יהודים". לדברי הרבנים, "ארגוני המחבלים הם הנאצים של דורנו, ותוכנית ההינתקות היא בבחינת שיתוף פעולה עם הנאצים".
בסיום מכתבם מציינים הרבנים וולפא וראפ: "אין במכתב משום הסתה, ואין קריאה לאלימות. באנו רק לעודד את רשויות המשפט במדינת ישראל לעשות צדק, לפחות על-פי חוקי המדינה".
ממשרד המשפטים נמסר כי טרם נתקבלה פנייה כלשהי בנושא.
במקביל, ועד רבני חב"ד בארץ - שהוא הגוף הרבני העליון של חסידות חב"ד בישראל - מפרסם היום (א', 24.10.04) את עמדתו בנושא ה"הינתקות". הוועד קובע, כי התוכנית שמוליך ראש הממשלה "אסורה באיסור חמור של פיקוח-נפש ויש בה משום הפקרת שלומם וביטחונם של מיליוני יהודים החיים בארצנו הקדושה".
אנשי הוועד מציינים עוד: "אנו קוראים לכל יהודי למחות בכל כוחו נגד תוכנית מסוכנת ואומללה זו, ובוודאי שאין לתת יד ולסייע לביצועה בכל דרך שהיא".
קריאות אלה נשמעות, לאחר שבסוף השבוע יצאה קריאה מצד 80 רבנים, אשר קראו להימנע מסירוב פקודה. "אנו נקראים וקוראים להכיר בסמכותן של החלטות הממשלה והכנסת בהכרעות מדיניות וצבאיות".
נוסח המכתב המלא
המטה העולמי להצלת העם והארץ
ת.ד. 6132 צפת 13410
בס"ד ט' מרחשון תשס"ה
24 באוקטובר 2004
כבוד
היועץ המשפטי לממשלה
משרד המשפטים
ירושלים
שלום וברכה,
הנדון: העמדת מר שרון ותומכיו לדין, כמשתפי פעולה עם הנאצים שבדורנו
אנו פונים אליך, בקשר עם החוק של "עשיית דין בנאצים ובעוזריהם", אשר הפושעים הנדונים על פי סעיפיו, נשפטים לעונשים כבדים ביותר.
כידוע, הנאצים לא סיימו את תפקידם בתום מלחמת העולם השניה, והמייצגים שלהם בדורנו הם ארגוני המחבלים למיניהם, שכולם, גם ה"מתונים" ביותר, מצהירים השכם והערב, על שאיפתם להשמיד כל יהודי באשר הוא.
גם אלו שחתמו בעבר על "הסכמי שלום", לא הסתירו את כוונתם הסופית, לחסל את ישראל "בשלבים". וזאת החל מה"מופתי" ששיתף פעולה עם אייכמן, ועד לראשי ארגוני המחבלים בדורנו. על תורה נאצית זו גדלים היום מליוני תינוקים, ילדים וילדות מוסלמים, במזרח התיכון (ראה מחקרו של מר דוד בדין מנכ"ל סוכנות הידיעות "מקור ישראלי", שמוזכר בשבועון "משפחה" 674).
ארגוני המחבלים הנאצים, הצליחו רק בשנתיים האחרונות, להרוג למעלה מ-1,000 יהודים, לפצוע למעלה מרבבה, ולהרוס עשרות אלפי משפחות יהודיות בארץ ישראל וברחבי העולם.
כאשר לאחר כל זה, פועלים אנשי הממשלה והכנסת, ופקידי צבור, לגירוש המוני של אלפי יהודים מבתיהם ורכושם, ובמטרה למסור נכסים ואדמות אלו לארגונים הנאצים, שבלי ספק ישתמשו בהם בכדי להגביר את פעולות החבלה וההרג של יהודים, הרי יש בזה בודאי שיתוף פעולה עם הנאצים שבדורנו.
קרוב ל-5,000 פצצות מסוגים שונים, שנחתו על גוש קטיף, לא הצליחו לשבור את רוחם של המתיישבים, ולעוקרם מהאחזות הגבורה באדמת ארץ ישראל. אם ראש הממשלה, שריו וחברי הכנסת, רוצים לעוקרם עתה בכח, על-ידי מי שאמורים להיות "צבא ההגנה לישראל", נעשים בכך מר שרון, תומכיו, וגם חיילי צה"ל, לקבלני הביצוע של ארגוני המחבלים! הם מעודדים את רוחם של נאצים אלו, ומשדרים להם, כי אכן יש סיכוי למלחמתם העיקשת להשמדת ישראל רחמנא ליצלן, וכי תורתם של היטלר ואייכמן מנצחת ח"ו במזרח התיכון.
חמורה לא פחות היא תכניתה של ממשלת ישראל, להכניס את המחבלים הנאצים למסגרת של אימונים צבאיים, על-ידי מצרים וכדומה. על-פי כל קנה מידה, יש כאן עזרה לאויב בשעת מלחמה, וזאת כאשר מדובר באויבים הנוראים ביותר, שאימונים אלו יסייעו בידם להשמיד עוד יהודים, ה' ישמרנו.
אנו פונים אליך בתור היועץ המשפטי לממשלה, לבדוק היטב בצורה נטולת דעות קדומות, את הטענות המועלות על ידינו, ולשקול את העמדתם לדין של ראש הממשלה, ושל כל אלו התומכים בכל דרך שהיא בתכניתו המחרידה (כולל חברי הכנסת שיתמכו ב"הינתקות" השבוע, וכולל החיילים שלא יסרבו פקודה), וזאת כאמור, על פי החוק של "עשיית דין בנאצים ובעוזריהם".
למותר לציין, שאין במכתבנו משום הסתה, אנו לא קוראים חס ושלום לאף אחד לקחת את החוק בידיים. באנו רק לעורר את רשויות המשפט במדינת ישראל, לעשות צדק, לפחות על פי חוקי המדינה (אם לא על פי חוקי האמת של תורתנו הקדושה).
בכבוד ובברכה,
הרב יקותיאל ראפ הרב שלום דובער הלוי וולפא
העתק:
ראש הממשלה, מר אריאל שרון
יו"ר הכנסת, מר ראובן ריבלין
__________________
בהכנת הידיעה השתתף שי גפן.

תאריך:  24/10/2004   |   עודכן:  24/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
קמפיין שערך בטרם מותו לתמיכה במחקר בתאי גזע שודר בזמן שאלמנתו קראה לאמריקנים באוהיו להצביע לקרי, התומך במחקר; בתוך כך - סופרמן חדש יעלה בקרוב לאוויר
גל ברגר
אחרי המשלחת המצרית, גם חמשת הרופאים מטוניס מאשרים: "מצבו של ערפאת טוב"; גורמים מדיניים: הוא לוקה בסרטן; הפלשתינים: בישראל מיהרו לקבור את הראיס; ערפאת ממשיך בפעילות שגרתית: ישב בראש המועצה הפלשתינית לביטחון לאומי
מירב לוי
כך עולה מנתוני משרד החינוך; המורים סיימו הכשרה של שלוש שנים במקצועות המתמטיקה ובידע דידקטי; מהסקר עולה עוד כי המורים מתקשים בעיקר במקצועות הגיאומטריה וההסתברות
אורלי ממן
זו הירידה רביעית ברציפות; השינוי מצביע על האטה בקצב ההתרחבות במשק
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
צריך לקבל למעלה מ-50% מהקולות כדי לנצח בבחירות באופן מוחלט וכדי להימנע ממירוץ חוזר מול יריבו העיקרי, שר החינוך לשעבר יונוס קנוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il