X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪


יוניליוור ישראל משיקה מחדש את סדרת סבוני לוקס
את הקמפיין תוביל כוכבת סקס והעיר הגדולה, שרה ג'סיקה פרקר.
תשקיע במהלך השיווקי 1 מיליון דולר.
סדרת הטיפוח החדשה כוללת 8 מוצרים:
4 סבונים מוצקים ו-4 סבונים נוזליים
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בכיכובה של שרה ג'סיקה פרקר, תחת הסיסמה: "לוקס גלי את הכוכבת שבך" "LUX brings out the star in you".
יוניליוור ישראל מצפה לתפוס עם סדרת לוקס החדשה נתח של כ-8% מתחום הסבונים עד סוף 2005.
יוניליוור ישראל המשווקת את מותג הבינלאומי לוקס משיקה את סדרת לוקס החדשה בהשקעה של כ-1 מיליון דולר. הסדרה החדשה מיועדת לנשים צעירות ו'טרנדיות' המעדיפות מותגים, המפנקים אותן ונותנים להן להרגיש מיוחדות ונשיות.
המהלך השיווקי הינו חלק ממהלך עולמי הכולל 8 מוצרים: 4 סבונים מוצקים ו-4 סבונים נוזליים. היא מביאה עימה בשורה מרעננת בשוק הישראלי, עם חדשנות בינלאומית הכוללת מגוון ניחוחות חזקים ומיוחדים, מרכיבים איכותיים, מרקם מפנק, אריזות אטרקטיביות, צבעוניות עשירה ומראה מדליק.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "יוניליוור ישראל מצטרפת למהלך עולמי של השקה מחדש של סדרת סבוני הרחצה של לוקס תחת הסיסמה: "גלי את הכוכבת שבך". המותג לוקס זוכה להצלחה בינלאומית רחבה ובישראל. אנו צופים לתפוס 8% נתח שוק תוך שנה".
מיכל גולדמן, מנהלת שיווק HPC יוניליוור ישראל: "כפי שעלה ממחקרי שוק שערכנו, סדרת סבוני לוקס החדשה מציעה לצרכניות חדשנות בשני רבדים. ברמה המוצרים - מגוון ניחוחות מפנקים, מרקמים ייחודיים וצבעוניות עשירה. וברמה השיווקית, פנייה לקהל צעיר ודינמי באמצעות תמיכה שיווקית המתמקדת בעולם הנחשק של הזוהר והדוגמניות".
מנתוני דוח נילסן אוגוסט 2004 עולה כי שוק הסבונים בישראל מגלגל כ-250 מיליון ₪ בשנה, כאשר 73% מהצריכה הינה של סבונים נוזליים והשאר (27%) סבונים מוצקים. דאב, אף הוא מותג יוניליוור, הינו ממובילי הקטגוריה עם נתח שוק של 16%. לוקס מחזיק כיום בנתח שוק של 3%.
המהלך השיווקי להשקת סדקת לוקס. החדשה ייתמך בקמפיין פרסום בכיכובה של שרה ג'סיקה פרקר, כוכבת הסדרה סקס והעיר הגדולה תחת הסיסמה: "לוקס גלי את הכוכבת שבך" ובאנגלית: "LUX brings out the star in you".
הקמפיין, העולה באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, כולל סרטונים בערוץ 2, 10 ו-24, עיתונות, שילוט חוצות, אוטובוסים, פעילות בנקודות המכירה ופעילות קד"מ שתכלול התנסות נרחבת.
שרה ג'סיקה פרקר, שנבחרה להוביל את הסדרה החדשה של לוקס בתחומי הרחצה והאמבט, מצטרפת לשורה של כוכבות על זוהרות אשר הובילו בעבר את הקמפיינים הנוצצים של לוקס וביניהן - מרלין מונרו וסופיה לורן, שהיו בעבר 'הפנים של לוקס'. הבחירה בשרה ג'סיקה פרקר משקפת את דמות האישה המודרנית האוהבת לחגוג את הנשיות שלה, בעלת ביטחון עצמי, אוהבת לפנק את עצמה במותגים.
על הקמפיין
הקמפיין מתרחש על רקע העיר ניו יורק ומציג בחורה המתכוננת לקראת אירוע סלברטאים נוצץ וזוהר. על מנת להרגיש במיטבה היא מתרחצת בסדרת סבוני הרחצה של לוקס. ביחד עם בן הזוג המדהים שלה היא יוצאת לאירוע וכשהיא רואה את התור הארוך היא מחפשת את כניסת ה- VIPובערמומיותה נכנסת ללימוזינה החונה בקרבת מקום ומגיעה דרך כניסת ה-VIP כשהיא מדמה את עצמה לשרה ג'סיקה פרקר. הסרטון ממחיש את המסר של המותג "גלי את הכוכב שבך" - "LUX brings out the star in you".
בסדרת לוקס החדשה 8 מוצרים
סבונים נוזליים
לוקס (ורוד) Nutri Pearls מועשר בויטמינים, בתמציות פרי ובגרגרי עיסוי עדינים.
לוקס (כחול) Shimmering מועשר במינרלים מן הים.
לוקס (כתום) Oils of Orient המועשר בשמנים אוריינטליים ובחלב שקדים.
לוקס (לבן) Heavenly Milk מועשר בחלבוני פנינה ובתמציות סחלבים.
סבונים מוצקים
לוקס (לבן) Creamy Perfection מועשר במרכיבי לחות טבעיים.
לוקס (כתום) Silky Touch מועשר בתמצית נקטר אפרסק.
לוקס (כחול) Marine Massage מועשר במינרלים מן הים.
לוקס (ירוק) Energising מועשר באלוורה ומנטה.
מחירים מומלצים:
סבונים נוזליים 15.99 שקל (500 מ"ל).
סבונים מוצקים - באריזת רביעייה 13.99 שקל.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, שהיקף פעילותו כ-47 מיליארד יורו בשנה, בכ-150 מדינות ברחבי העולם. היקף הפעילות של יוניליוור ישראל מסתכם בכ- 1.5 מיליארד ש"ח בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי והמותגים המובילים שלהם הם: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, ורד הגליל, סיף פנטסטיק, בדין, פינוק, דאב, ואח' כמו כן יוניליוור הינה בעלת 51% מגלידות שטראוס. יו"ר יוניליוור ישראל הוא רון גוטמן.

תאריך:  31/10/2004   |   עודכן:  31/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן ויזל
במסגרת פעילות מטי"ק יוכלו מעתה עמותות הפועלות למען החברה בישראל לקבל שירותים פיננסיים בקשת רחבה ממשרד רו"ח ברוקס-קרת המתמחה בתחום
רונן הלל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם הקופון של המדינה
נועה שבתאי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם Orange
עידית רוזנברג, יחסי ציבור
- הודעה מטעם Enterasys Networks
שלומית שתיוי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם טרלידור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il