רשת ניו-פארם מרחיבה את תפישת היופי ומשיקה ליין תכשיטים איכותי וייחודי של המעצבת פזית קידר
רשת ניו-פארם מרחיבה את תפיסת היופי בקרב הצרכניות ומשיקה ליין תכשיטים איכותי וייחודי של המעצבת פזית קידר בהשקעה של כ-500,000 שקל-הקולקציה תימכר בחנויות רשת ניו-פארם ברחבי הארץ.
אילן נפתלי, סמנכ"ל שיווק וסחר רשת חנויות הדרגסטור ניו-פארם מסר: רשת ניו-פארם פועלת ומעניקה ללקוחותיה חווית קניה, שירות וחדשנות. כפועל יוצא מאסטרטגיה זו מרחיבה הרשת את תפישת היופי בקרב הלקוחות ומשווקת ברשת קולקציה מוגבלת של ליין תכשיטים איכותי וייחודי".
רשת ניו-פארם מרחיבה את תפישת היופי בקרב הצרכניות ומשיקה ליין תכשיטים איכותי וייחודי של המעצבת פזית קידר, בהשקעה של 500,000 ש"ח הקולקציה תימכר בחנויות רשת ניו-פארם ברחבי
הארץ.
המעצבת יצרה קולקציה מוגבלת של ליין תכשיטים איכותי וייחודי עבור רשת ניו-פארם, הקולקציה כוללת שרשראות, עגילים, צמידים, צעיפים ותיקי ערב במגוון צבעים, העשויים ממגוון חומרי גלם, כגון: מתכות, אבנים, פנינים ועוד.
האסטרטגיה של רשת ניו-פארם רואה בתפישת היופי כדבר משתנה ומתפתח, כיום היופי הוא לא רק שימוש בקרמים, מוצרי איפור וטיפוח שיער, אלא גם התוספות שמסביב, כמו שרשרת לצוואר, צמיד, צעיף או תיק מהודר. כתוצאה מאסטרטגיה זו החליטה הרשת לערוך ניסיון של מספר חודשים ב 16 סניפים ובמידה והמכירות יצלחו תרחיב הרשת את ההפצה לכל יתר סניפיה במהלך שנת 2005. הקולקציה תהיה חלק ממחלקת הקוסמטיקה על מנת שתקבל את תשומת הלב הנשית ותהיה חלק מחוויית הקנייה בחנות בכלל ובמחלקת הקוסמטיקה בפרט.
אילן נפתלי, סמנכ"ל שיווק וסחר רשת חנויות הדרגסטור ניו-פארם מסר: רשת ניו-פארם פועלת ומעניקה ללקוחותיה חווית קניה, שירות וחדשנות. כפועל יוצא מאסטרטגיה זו מרחיבה הרשת את תפישת היופי בקרב הלקוחות ומשווקת קולקציה מוגבלת של ליין תכשיטים איכותי וייחודי ברשת, בעיצוב של המעצבת פזית קידר".
פזית קידר, אם ל-3 ילדים, בוגרת שנקר ובעלת תואר במנהל עסקים. פזית הגיעה מתחום האופנה, ניהלה את מנגו ישראל, מורגן, פול&בר. פזית מאמינה כי חשוב לעודד יזמות נשית, היא נעה על ציר עיצוב וניהול.