X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין המבקרים בתערוכה 20 שרים מרחבי העולם וכ-40 משלחות עיסקיות; בתערוכה יציגו 250 חברות; גם צה"ל בין המציגים
▪  ▪  ▪

למעלה 3,000,000 דולר הכנסה צפויה לענף התיירות בישראל, מ-4,000 מבקרים מחו"ל הצפויים להגיע לתערוכת טלקום ‏2004. התערוכה תתקיים בתאריכים 8-11 בנובמבר במרכז הירידים בת"א.
בין המבקרים בתערוכה 20 שרים, בהם: שרים מאיטליה; צ'כיה; סלובניה; תאילנד; אזרבייג'ן; קמרון; קולמביה ; בולגריה ; אנגולה; בריטניה; אוסטריה; ליטא; קנדה ולטביה. בנוסף מגיעות כ-40 משלחות עיסקיות להשתתף בתערוכה ביניהן משלחות מארה"ב, רוסיה, אוסטריה, איטליה, בולגריה, ספרד, צרפת, שוודיה, ברזיל, הודו, הונג קונג, טיוואן, יפן, סין, קוריאה, תאילנד, לטביה, צ'כיה, ניגריה, אוסטרליה. לדוגמא המשלחת היפנית כוללת משלחת מהקונצרן NTT DOCOMO חברת הטלקום השניה בגודלה בעולם.
בתערוכה יציגו למעלה מ-250 חברות. בנוסף מגיעים לתערוכה באופן עצמאי מבקרים, ומפיצים מרחבי העולם על-מנת להתרשם מהתערוכה ולהחשף להשגי הענף.
בין הביתנים בתערוכה:
- ביתן מתימו"פ: ביתן בו ייציגו כ-50 חברות סטארט-אפ. ביתן הסטארט-אפ מסובסד על-ידי לשכת המדען הראשי ומטרתו לחשוף את תעשיית הסטארט-אפ הישראלית לבכירי התעשייה הטכנולוגית מהארץ ומהעולם.
- ביתן צה"ל: ביתן הצבא המציג שילוב בין החילות השונים. ביתן זה מהווה אטרקציה גם לתלמידים המבקרים בתערוכה במסגרת יום התלמיד, העומדים בפני גיוס.
עו"ד אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים: "בכל המחקרים הקיימים בעולם ובארץ עולה, כי ההוצאה הממוצעת של תייר עסקי המגיע לכינוסים ולתערוכות כפולה לפחות מההוצאה הממוצעת של מבקר תיירותי "הרגיל" באותו פרק זמן".
"תערוכת טלקום 2004 מהווה דוגמא לכך ש"אירוע בודד" עשוי להביא למציאות בה אלפי מבקרים ייחשפו לפער שבין המציאות השקטה בישראל בפועל, לבין התדמית התקשורתית השלילית על ישראל בעולם. חשיפה זו תסייע רבות בעתיד, לא רק באופן ישיר כאמור לעיל, אלא גם להגעתם ולהגעת עובדיהם וחבריהם לחופשה בישראל, ומהווה הוכחה כי תערוכות הינן ה"עוגן החזק ביותר של התיירות", הוסיף כך עו"ד תמרי.

תאריך:  31/10/2004   |   עודכן:  31/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
על-פי המחקר צפויה להפוך לחברת הסלולר הגדולה בישראל
מחלקה ראשונה
סרטו של שמי זרחין "הכוכבים של שלומי" ממשיך לגרוף פרסים בפסטיבלים בינלאומיים; זכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל ויאדוליד בספרד במסגרת קטגוריית "נקודת מפגש"
הדר פרבר
מודיעה כי המטרה: צבירת טון תירס, בו יפטם את עצמו ישראל כץ. אם ידבק בעמדתו גם לאחר חודש פיטום - מתחייבת אנונימוס להניח לו
מירב לוי
כך עולה ממחקר שנערך באוניברסיטת תל אביב אשר בדק את התנהגויות של אנשי העסקים במצבי מו"מ שונים והפעלת מניפולציה של כוח כלכלי; לעומת הישראלים, לקחו היפנים אחריות גם על הנעשה בסביבה החיצונית
מחלקה ראשונה
גלנדון ואיזבלה הם ההוגים והמייסדים של זרם "האמנות המגניבה"; לאחר נעילת התערוכה ביפו תנדוד התערוכה ברחבי הארץ, בעיקר ביישובי הפריפריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il