למעלה 3,000,000 דולר הכנסה צפויה לענף התיירות בישראל, מ-4,000 מבקרים מחו"ל הצפויים להגיע לתערוכת טלקום 2004. התערוכה תתקיים בתאריכים 8-11 בנובמבר במרכז הירידים בת"א.
בין המבקרים בתערוכה 20 שרים, בהם: שרים מאיטליה; צ'כיה; סלובניה; תאילנד; אזרבייג'ן; קמרון; קולמביה ; בולגריה ; אנגולה; בריטניה; אוסטריה; ליטא; קנדה ולטביה. בנוסף מגיעות כ-40 משלחות עיסקיות להשתתף בתערוכה ביניהן משלחות מארה"ב, רוסיה, אוסטריה, איטליה, בולגריה, ספרד, צרפת, שוודיה, ברזיל, הודו, הונג קונג, טיוואן, יפן, סין, קוריאה, תאילנד, לטביה, צ'כיה, ניגריה, אוסטרליה. לדוגמא המשלחת היפנית כוללת משלחת מהקונצרן NTT DOCOMO חברת הטלקום השניה בגודלה בעולם.
בתערוכה יציגו למעלה מ-250 חברות. בנוסף מגיעים לתערוכה באופן עצמאי מבקרים, ומפיצים מרחבי העולם על-מנת להתרשם מהתערוכה ולהחשף להשגי הענף.
בין הביתנים בתערוכה: - ביתן מתימו"פ: ביתן בו ייציגו כ-50 חברות סטארט-אפ. ביתן הסטארט-אפ מסובסד על-ידי לשכת המדען הראשי ומטרתו לחשוף את תעשיית הסטארט-אפ הישראלית לבכירי התעשייה הטכנולוגית מהארץ ומהעולם.
- ביתן צה"ל: ביתן הצבא המציג שילוב בין החילות השונים. ביתן זה מהווה אטרקציה גם לתלמידים המבקרים בתערוכה במסגרת יום התלמיד, העומדים בפני גיוס.
עו"ד אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים: "בכל המחקרים הקיימים בעולם ובארץ עולה, כי ההוצאה הממוצעת של תייר עסקי המגיע לכינוסים ולתערוכות כפולה לפחות מההוצאה הממוצעת של מבקר תיירותי "הרגיל" באותו פרק זמן".
"תערוכת טלקום 2004 מהווה דוגמא לכך ש"אירוע בודד" עשוי להביא למציאות בה אלפי מבקרים ייחשפו לפער שבין המציאות השקטה בישראל בפועל, לבין התדמית התקשורתית השלילית על ישראל בעולם. חשיפה זו תסייע רבות בעתיד, לא רק באופן ישיר כאמור לעיל, אלא גם להגעתם ולהגעת עובדיהם וחבריהם לחופשה בישראל, ומהווה הוכחה כי תערוכות הינן ה"עוגן החזק ביותר של התיירות", הוסיף כך עו"ד תמרי.