X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלקום
▪  ▪  ▪

סלקום מאפשרת קשר בין אנשים ומציגה: חמישה חברים
סלקום מאפשרת ללקוחותיה לבחור את חמשת האנשים שהכי קרובים אליהם (מכל רשת שירצו כולל בזק) ולהתקשר אליהם ב-35 אג' לדקת זמן אויר בלבד.
השיר הישראלי שנבחר לקמפיין הנוכחי: "לגור איתו" מלים ולחן:צביקה פיק.
סלקום משיקה היום את תוכנית השיווק הראשונה במסגרת המיתוג החדש. השקת התוכנית תלווה בקמפיין טלויזיה, עיתונות ואינטרנט שיוצג בימים הקרובים.
דוד לרון, ראש חטיבת הלקוחות בסלקום: "המיצוב החדש שסלקום בחרה הוא סביב עולם ה-Bonding - הקשר החם בין אנשים, כאשר הרעיון המותגי הוא שסלקום מאפשרת ללקוחותיה יותר דרכים לאהוב. תהליך המיתוג החדש יבוא לידי ביטוי בכל שטחי הפעילות והעשייה של סלקום: בפנייה ללקוחותינו, בתוכניות חדשות, בשירותי ערך מוסף ותכנים ייחודיים.
חמישה חברים היא תוכנית המשקפת את ערכי המותג החדשים. בתוכנית החדשה אנו מאפשרים ללקוחותינו לבחור את חמשת האנשים הקרובים אליהם ביותר ולקיים עימם קשר בתעריפים מוזלים. התעריף המוזל אינו מוגבל לחברים מרשת סלקום בלבד, אלא אנו מאפשרים ללקוח לשתף בתוכנית גם חברים המנויים על שרותי המתחרים.
תנאי התוכנית: הלקוח בוחר חמישה אנשים מכל הרשתות בארץ ואיתם הוא יוכל לדבר ב-35 אג' בלבד לדקת זמן אויר ולכל השאר ב-65 אג' לדקת זמן אויר (כולל דמי קישוריות), התוכנית כוללת תשלום חודשי של 4.90 שקל.
הקמפיין הפרסומי, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, כולל סרטון טלביזיה המבוסס על שיר אהבה ישראלי ("לגור איתו" מילים ולחן צביקה פיק) בהתאם לשפה הפרסומית החדשה של סלקום, כאשר כל שורה בשיר מציגה סיטואציה שונה. הסרטון מציג חבורת מילואימניקים והדינמיקה שביניהם, ממנה עולה החברות הכי עמוקה.
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - טל רביב, צוות קריאייטיב - אילן שפלר, ירמי ניר ורונה יעקובי, סמנכ"ל לקוחות - אורון צל, סופרוייזר - מירב עוז, תקציבאי - רובי ברזני, פלנר - אלון ברנר, מפיקה - הדס יוסיפון, סמנכ"ל מדיה - דן אלעזרי, במאי - שחר סגל, חברת הפקה - אולפנות
התוכנית מיועדת ללקוחות פרטיים וסוהו, למעט לקוחות טוקמן.

תאריך:  02/11/2004   |   עודכן:  02/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il