X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ייפגש עם ראשי תעשיית התיירות הבריטית ועם סגנית נשיאת חברת "אמריקן אסקספרס"; הביתן הישראלי ימוקם השנה רחוק מאזור המזרח התיכון בשל חילוקי דיעות בין מארגני הכנס למשרד התיירות
▪  ▪  ▪

שר התיירות, גדעון עזרא, ייצא ביום ראשון הקרוב (7.1.04) לביקור ראשון מאז נכנס לתפקידו כשר התיירות, ללונדון כדי להשתתף ביריד התיירות הבינלאומי (WTM).
ביריד הבינלאומי משתתפים 190 מדינות וצפויים לבקר בו יותר מ-40 אלף אנשי מקצוע. שר התיירות יערוך ב-8 בנובמבר בשעה 11:30 בבוקר, בביתן הישראלי ביריד בלונדון, מסיבת עיתונאים לעיתונאים ישראלים.
במסגרת ביקורו בלונדון, יערוך השר פגישות עם ראשי תעשיית התיירות הבריטית. בין השאר ייפגש שר התיירות עם נציגי חברות שיט גדולות בעולם, כדי לחדש את סיורי נופש החופים בישראל. כמו כן, ייפגש שר התיירות עם ראשי הארגונים היהודיים בלונדון וכן עם ארגונים נוצרים גדולים כדי להגביר את תנועת התיירות לארץ.
שר התיירות גם ינאם באירוע של חברת "לונגווד" הבריטית, שהיא אחת מחברות התיירות הגדולות בבריטניה וייפגש עם סגנית נשיאת חברת "אמריקן אקספרס". 150 מציגים מישראל, המייצגים 35 חברות שונות מענף התיירות, ישתתפו ביריד הבינלאומי.
בין המציגים ביריד: נציגים מצמרת תעשיית התיירות הישראלית; נציגי מלונות; סוכני נסיעות; חברות תעופה; עמותות תיירות ועוד.
סמנכ"ל בכיר וראש מינהל השיווק במשרד התיירות, רמי לוי, מסר כי הביתן של משרד התיירות משתרע על שטח של 360 מ"ר, ויוצגו בו אטרקציות ואפשרויות התיור והטיול בישראל. ראש מינהל השיווק במשרד התיירות הוסיף כי בביתן הישראלי הוקמה פינת "חוף ים" ובה כסא נוח וחול ים וכן אטרקציות נוספות.
חילוקי דיעות בנוגע למיקום הביתן הישראלי:
בהקשר זה חושף מגזין "תוריסטגייד" חילוקי דיעות בין מארגני יריד וורלד טרוול מרקט למשרד התיירות על מיקום הביתן הישראלי. בשל התארכות המו"מ בין הצדדים הודיעו מארגני היריד לישראל, כי לא ניתן יהיה להקים השנה את הביתן הישראלי.
רק בעקבות פשרה של הרגע האחרון תשתתף ישראל ביריד. הביתן הישראלי ימוקם השנה בין הביתן הבריטי לביתן מדינות מזרח אירופה, הרחק מאיזור המזרח התיכון, אזור התצוגה המסורתי של ישראל.
לקראת פתיחת יריד WTM אמר השבוע אורן דרורי, נציג משרד התיירות בבריטניה, כי נרשמה עלייה משמעותית של 60 אחוזים במספר התיירים מבריטניה לישראל ב-8 החודשים הראשונים של 2004.

תאריך:  03/11/2004   |   עודכן:  03/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
שלושה חיילים נפצעו אחר-הצהריים מנפילת פצצת מרגמה במתחם של מפקדת אוגדת עזה; מוקדם יותר נורו שני חיילי צה"ל על-ידי צלף פלשתיני עת עסקו במיגון חממות הישוב רפיח-ים שבדרום גוש קטיף; אחד מהם נפגע מקליע בלחיו ומצבו מוגדר בינוני, ואילו השני נפצע בידו באורח קל
יפעת גדות
אמר כי "אנו עומדים לעבוד עם הממשל האמריקני ויש לנו הרבה לעשות בנושא משברים קיימים כמו גם לשקם ולחדש את היחסים הטרנס-אטלנטיים"
אלונה קורן
את טבלת השכר הובילו עובדי חברת חשמל ומקורות עם שכר ממוצע של 14,634 שקל ברוטו
אורלי ממן
צעד נוסף של החשכ"ל להגברת היעילות והחיסכון בהוצאה הממשלתית ואימוץ נורמות עסקיות מקובלות בעבודת הממשלה
גלית יצחק
כך עולה מסקר שיזמה חברת הנדל"ן בהרי; 36% מעדיפים לגור בדירה עם יציאה לגינה ו-36% מעדיפים קוטג'; נשים מעדיפות לגור בקוטג' וגברים בדירות גג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il