חברת האיפור הבינלאומית איל-מקיאג' יצאה בקמפיין אינטרנט בהשקעה כוללת של 15,000 $ תחת הכותרת - "תתכונני להגיד לכולם שאת עסוקה היום" חברת האיפור הבינלאומית איל-מקיאג' עלתה בקמפיין אינטרנט בהשקעה כוללת של 15,000$ באמצעות חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק.
הקמפיין תחת הכותרת "תתכונני להגיד לכולם שאת עסוקה היום" מקדם את המכללה הבינלאומית למקצועות האיפור בהנהלת גלית ורטהים. הקמפיין, בכיכובה של דוגמנית הבית נועה תשבי חושף לראשונה את מראה חורף 2005.
איל-מקיאג', בבעלות המאפרת גלית ורטהים וחנוך רידר, מחזיקה כ-12% משוק האיפור בישראל וכ-1% ממוצרי הטיפוח מה שהופך אותה לחברה המובילה במכירת איפור בארץ.
החברה מפעילה מכללה למקצועות האיפור, רשת של 14 חנויות למוצרי איפור, כאשר עד סוף שנת הכספים הנוכחית יתווספו 2 סניפים לרשת, חטיבה מקצועית לשיווק ישיר וסוכנות מאפרים.