X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

יום חמישי בערב. שקט מוחלט במשרד. אין טלפונים - כל הקווים בגינות שומרון מנותקים כבר שש שעות. שקט מוזר אחר ההצפה המטורפת של כל ארבעת הקווים בשבועות האחרונים. כולם בשכונה בטוחים שזה בגללי. בכל הרובעים השכנים יש קווים ורק כאן נתק של יום שלם. הם בטוחים השכנים - שמישהו מאנשי שרון מנסה בדרכים כאלו למנוע מאיתנו לעבוד נגד תכנית ההינתקות שלו.
אולי הם צודקים. אחרי הכל - גם במערכה הפוליטית הקודמת, בזמן ההתמודדות על רשימת הליכוד לבחירות לכנסת, חדר מישהו למערכת הטלפונים פה בניסיון לטפול עליי שיחת איום על בנה של שרת החינוך ...
נו טוב... בינתיים אפשר ליהנות מהשקט ולכתוב.
יום חמישי בערב וכל אמצעי התקשורת מתגייסים בכדי להסביר לליכודניקים איזה אסון יהיה פה אם לא יאשרו ביום א' את התוכנית של שרון. הבורסה צנחה היום באחוז ומשהו (זה הכל) וכבר מודיעים על מפולת כלכלית איומה הצפויה לנו אם לא תאושר התוכנית (זה כל כך מגוחך שבא לצחוק - עקירת ימית שהיתה מעט מזעיר מן המדובר עכשיו, הובילה לאינפלציה תלת ספרתית ולמשבר כלכלי שלקח לישראל 10 שנים לצאת ממנו. ואז היה גם מיליארדי דולרים אמריקנים שהוזרמו על-ידי קרטר - עכשיו הכל יבוא מכיסה של ויקי כנפו...).
חוץ מזה - מסבירה התקשורת לליכודניקים - אמריקה!!! מה יקרה עם אמריקה!!! יש לכם מושג לאיזה אסון אתם גוררים אותנו אם לא תצביעו בעד?!?! בוש יתעצבן ויפתח עלינו במלחמה (פחות או יותר) או במקרה הטוב ירעיב אותנו למוות (נו מה לעשות שדווקא הנסיגה מסיני הובילה לקיצוץ מתמשך ב"סיוע" האמריקני - מי ששווה פחות מקבל פחות, וחוץ מזה האמריקנים בכלל לא רצו את התוכנית הזו אלא נגררו אליה על-ידי שרון, וחוץ מזה כל ה"סיוע שלהם לא מדגדג את מה שתעלה לנו העקירה הזו, וחוץ מזה אמריקה היא דמוקרטיה אמיתית ושם מבינים היטב את משמעותה של הכרעה דמוקרטית, וחוץ מזה...).
גם - אומרים לליכודניקים - אתם תחריבו את המפלגה שלכם - אתם בעצם מצביעים אי-אמון במנהיג שלכם, אתם נגררים אחרי הימין הקיצוני (ראש הממשלה ב'פריים טיים' חצי שעה שידור חי בכל הרשתות כאילו נאומי העצמאות והזיכרון והשואה לא הספיקו) נגררים אחרי ה"פייגלינים" (לא עלינו) - יש להם מזימה זדונית להפיל את הליכוד כמו שעשו בעבר (לא משנה שכל הגיון פוליטי אומר בדיוק להיפך - שקבלת התוכנית משמעה יציאת מפלגות הימין, כניסת שמעון פרס, חיסול הליכוד מבחינה מהותית וכמובן בהמשך מבחינה פוליטית).
רומזים להם - לליכודניקים המותשים - שבכלל אין טעם להצביע נגד, כי שרון ממילא לא יקשיב להם (אז מה אם הוא התחייב מפורשות מעל בימת הוועידה ולפני כל העולם שהוא - שרון - יקבל את הכרעת חברי הליכוד).
משגעים אותם את הליכודניקים - ומן העבר השני , מול כל הכסף, העוצמה, והרצון של המנגנונים הגדולים - להתנתק, להתנתק מהארץ, להתנתק מהיהדות, להתנתק מהשורש... מול כל זה עומדת איזו מתנחלת קטנה מחומש, שבעלה נהרג בדרך הביתה, או סתם בחור מהישיבה הסמוכה - או תושב גוש קטיף - מול כל אלה עומדים אנשים שלא איבדו את האמונה, אנשים מציאותיים, ואומרים לליכודניק - אל תתנתק, תישאר מחובר, מחובר לעצמך. לא צעדנו 3000 שנה כדי לחזור לארץ הזו ולהתנתק. עתיד מזהיר צפוי לנו - אם רק נתחבר.
מי ינצח בקרב על ליבו של עם ישראל?
בשונה מדור המדבר ששלח את המרגלים - הליכודניקים לא מוצאים את ה'מן' מונח בבוקר על-סף ביתם - ולא מתרועעים עם משה רבינו. מה שהם מקבלים לארוחת בוקר זה אריה גולן ושלי יחימוביץ'. לארוחת ערב הם מקבלים את דודו טופז וחיים יבין. גם כל מה שבאמצע לא משאיר מקום לנקודת האמת שבהם.
מי ינצח בקרב על ליבם?
'אופס' - חזרו הטלפונים.
לעבודה...
________________
הכותב הוא ראש חטיבת מנהיגות יהודית בליכוד.

תאריך:  30/04/2004   |   עודכן:  30/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם שלום
מפלגת העבודה מרוסקת ונלעגת כיום. אם יזכה במשאל, יצרפה שרון לממשלה ויחזיר לתחייה את היריבה ההיסטורית של הליכוד
עו"ד אברהם פכטר
הסרט התיעודי "החווה הסינית - רשומון" לא הוקרן ביום הזכרון לחללי צה"ל בערוץ 2 משיקולים שונים, בהם המחלוקת בין הגנרלים וחלק מהמשפחות השכולות; החתירה לגילוי האמת כדי להוציא מסקנות לעתיד מוצדקת, הניסיון לחיסול חשבונות, הכפשות אישיות - בספק. הרמיזות נגד יושרו ואמינותו של שרון, שהושחלו לסרט - מגוחכות
שופר-ניוז
ארבעים שנה אחרי, חושף לראשונה שלום נגר, האיש שתלה ושרף במו ידיו את אדולף אייכמן את הסיפור המלא של התליה. ''לראות את המחזה הזה, זה היה נורא. בשבילי זה היה מלאך המוות בהתגלמותו'' הוא מספר    על וענונו: ''הייתי משליך אותו לצינוק עד סוף ימיו''    תיאור מצמרר; הראיון נערך על-ידי "שופרניוז"
עו"ד יוסי פוקס
משה איפרגן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il