"רק 5% שומן והטעם מצוין" אסם בקמפיין למיונס 5% שומן.
בקמפיין החדש דוחקת הספרה 5 את הספרה 6 מחוץ לתמונה וכך מיונז 65% שומן הופך למיונס 5%.
בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח.
אסם מעלה קמפיין חדש לתמיכה במוצר המהפכני שהשיקה לאחרונה - מיונס 5% שומן. הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום גיתם/BBDO, כולל סרט פרסומת שישודר בערוצים 2 ו-10. המסר התקשורתי של הקמפיין: "רק 5% שומן, והטעם מצוין!". הקמפיין מתמקד בחדשנות הקטגורית שמביא עמו המוצר, ובבשורה המהפכנית - מעתה אפשר לוותר על 65% שומן במיונז רגיל וליהנות ממיונס 5% שומן בלבד. הקמפיין הופק בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
בקמפיין החדש רואים אריזה של מיונז 65% שומן, כאשר ברקע נשמעות קריאות השתאות מאחוזי השומן הגבוהים ואז לפתע ספרת ה- 5 דוחקת את הספרה 6 מהמסך, וכך מיונז בעל 65% הופך להיות מיונס 5% שומן בלבד. לנוכח הבשורה החדשה מתחלפות קריאות הבוז בקריאות שמחה.
סרט הפרסומת מדגיש את הערך המוסף של המוצר החדש - אחוזי השומן הנמוכים. זאת לאור סקרים שערכה אסם, המראים כי למרות שיותר מ - 80% ממשקי הבית משתמשים במיונז, הצרכן הישראלי אינו ער לתכולת השומן והקלוריות ואחוזי השומן הגבוהים המצויים במוצרים הקיימים בשוק. הסקרים מראים כי צרכן המיונז הממוצע מעריך שבמיונז רגיל יש כ-30% שומן לעומת 65% בפועל (!), ובמיונז לייט כ-15% שומן, לעומת 25%-35% בפועל.
לדברי איציק צאיג, סמנכ"ל שיווק אסם, "הקמפיין החדש ממשיך את המסר שהצגנו בקמפיין למיונס 9% שומן. הציבור הרחב קיבל באהדה רבה את בשורת המיונס בעל אחוזי השומן המפוחתים, ועתה משהופחתו אחוזי השומן עוד יותר אנו מאמינים כי גם מוצר זה יתקבל בשמחה. מטרתנו היא להעלות את מודעות הצרכן הישראלי לאחוזי השומן הגבוהים במוצרי המיונז הקיימים בשוק, שכן אנו צופים כי המוצר החדש, והקמפיין התומך בהשקתו, יהוו צעד נוסף ביצירת שינוי בדפוסי צריכת מיונז בישראל".
הקמפיין ימשך כשבועיים. במקביל לקמפיין הטלוויזיה יערכו מבצעים והטעמות בנקודות המכירה.
קרדיטים:
אסם
סמנכ"ל שיווק: איציק צאיג; מנהלת תחום קולינרי: לילך טל; מנהלת מותג: אביטל אולשה.
גיתם/BBDO:
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט; מנהל קריאטיב: ערן ברקן, קריאטיב: ירון יצחקוב ושני בר און; פלנר: ניר אפריימי; סופרוויזר: עדי כהן; תקציבאית: עידית פישמן ; מפיקה: ליאת משה.