X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גלקסי
▪  ▪  ▪

גלקסי תקשורת מביאה את המהפכה בתחום המרכזיות לבתים פרטיים ולעסקים קטנים:
משיקה לראשונה בישראל מרכזייה אלחוטית בטכנולוגיית ה-Dect מדגם יונדאי HY-209.
המרכזיה, המאפשרת כניסה של שני קווי חוץ ועד 15 שלוחות פנים אלחוטיות, מיועדת לבתים פרטיים בעלי שטח גדול ולעסקים קטנים הפרוסים על מספר קומות.
ניתן להוסיף למרכזיה מגברי עוצמה המגדילים את טווח קליטתה עד 600 מ'.
את המרכזיה ניתן להתקין באופן עצמאי, וזאת מבלי להזדקק לשירות של טכנאי ולתשתית מיוחדת.
גלקסי תקשורת, מקבוצת סולגוד תקשורת, מביאה לישראל את מהפיכת המרכזיות לבתים פרטיים ועסקים קטנים. החברה תשיק לראשונה בישראל מרכזייה אלחוטית בטכנולוגיית הדקט מבית יונדאי, דגם HY-209. המרכזיה, המאפשרת כניסה של שני קווי חוץ ועד 15 שלוחות פנים אלחוטיות, מיועדת לבתים פרטיים בעלי שטח גדול ולעסקים קטנים הפרוסים על מספר קומות.
המרכזייה, מתוצרת חברת יונדאי, ניתנת להתקנה באופן עצמאי, וזאת מבלי להזדקק לשירות של טכנאי ולתשתית מיוחדת. ניתן לחבר למרכזיה מזכירה או פקס חיצונים. בנוסף, קיימת אפשרות להגדיל את טווח הקליטה שלה עד 600 מ' וזאת על ידי חיבור של עד 6 תחנות ממסר.
רונן ברקוביץ, מנכ"ל גלקסי תקשורת, מסר כי מרכזית הדקט הינה צעד נוסף במעבר העולמי לטכנולוגיות אלחוט מתקדמות המאפשרות שחרור מכבלים וחוטים. לדבריו של ברקוביץ המרכזייה, המספקת טכנולוגיה אלחוטית מתקדמת בצורה שימושית וקלה, תוזיל את עלויות הצרכן בצורה ניכרת.
יכולות נוספות של מרכזית יונדאי מדגם HY-209 הן: תאימות GAP משמע, ניתן לחבר אליה גם טלפונים של חברות אחרות, אפשרות לחסום שלוחות לשיחות יוצאות, שיחה מזוהה בכל השלוחות, שיחה ממתינה מזוהה, אפשרות לבצע 4 שיחות בו זמנית (2 בקווים הפנימיים ו-2 בחיצוניים), אפשרות לשיחת ועידה, חלוקה לקבוצות חיוג, אפשרות ניווט השיחות הנכנסות לאחד משני קווי המרכזייה בהתאם להעדפה, ספר
טלפונים (20 זכרונות), דיבורית (רמקול) ביחידות האלחוטיות. יתרון בולט נוסף של המרכזייה הוא האפשרות להגדיל את המערכת בעת הצורך ולהוסיף שלוחות במחיר זול יחסית.
המארז הבסיסי של המרכזייה כולל: יחידת בסיס וספק כח, 2 שלוחות וספקי כח, 2 מטענים ו-6 סוללות נטענות (ניתן לרכוש בנפרד עד 15 שלוחות נוספות).
את המרכזייה ניתן יהיה להשיג ברשתות השיווק שקם אלקטריק אופיס דיפו סקאל אלקטריק והמשווקים המורשים. כמו כן ניתן להזמין את המוצר במרכז ההזמנות 03-7350350
מחיר המרכזייה לצרכן כולל מע"מ: 2,390₪
אודות גלקסי תקשורת
גלקסי תקשורת, חברת בת בבעלות קבוצת סולגוד תקשורת, מתמחה ביבוא, שיווק, מכירות ומתן שירותים למוצרי תקשורת ואלקטרוניקה של מותגים בינלאומיים ומותגים פרטיים. החברה פעילה בשוק התקשורת בישראל החל משנת 1985.
בתחילת שנת 2004 מיזגה קבוצת סולגוד תקשורת את פעילותה עם חברת גלקסי ורונן ברקוביץ מונה כמנכ"ל החברה. מיזוג זה אפשר לסולגוד תקשורת להיכנס לתחומי הטלפונים הנייחים כמו גם למוצרי תקשורת נוספים.
בין מגוון מוצריה משווקת גלקסי מערכות DECT של המותגים פיליפס ויונדאי, מוצרי טלפוניה אלחוטיים שונים, מרכזיות וחייגנים, אזניות אלחוטיות ודיבוריות לרכב של המותג JABRA, מכשירי קשר, קופות רושמות ועוד. בתחום האלקטרוניקה הבידורית משווקת החברה מערכות מיני/מיקרו סטריאו, מערכות שמע ניידות/דיסקמנים ו-MP3 מערכות קולנוע ביתי, DVX. בנוסף, משווקת גלקסי ציוד נלווה למחשבים, גאג'טים שונים, מוצרי USB ואביזרים משלימים למחשב של מותג HACKER ואת מותג XENNON אלקטרוניקה בידורית אישית החברה מתעתדת להתמחות בתחומים הנ"ל ולשווק את המוצרים המתקדמים ביותר בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות בעולם.
החברה, אשר ממוקמת באזור התעשייה של אור יהודה, מעסיקה כ-XX עובדים.
הודעה זו וכן מידע נוסף על החברה ניתן למצוא באתר החברה באינטרנט: www.galaxy-il.com

תאריך:  15/11/2004   |   עודכן:  15/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il