X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הדברים באים בעקבות דרישה ברשות הפלשתינית לקבל את תיקו הרפואי של ערפאת; בית החולים: אנו כפופים לחוקי הגנת הפרטיות; עד כה לא ברור מה סיבת מותו של ערפאת
▪  ▪  ▪

שר החוץ של צרפת, מישל ברנייה, אמר (ג', 16.11.04) שלממשלתו אין כל כוונה לפרסם את התיק הרפואי של יו"ר ראש הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת. לדבריו, ההחלטה האם לפרסם את המידע נמצאת בידי משפחתו של ערפאת ואלמנתו סוהא, והם אלו שבסמכותם להחליט האם לפרסם את המידע.
בנושא החשד להרעלתו של ערפאת אמר ברנייה, כי "שמעתי את עמיתי, שר החוץ הפלשתיני נביל שעת', אומר בפירוש שתיאוריית ההרעלה אין מציאותית. אני יכול רק לחזור על כך".
דבריו של ברנייה באים בתגובה לדרישה של בכירים ברשות הפלשתינית, ובראשם ראש הממשלה אבו עלא מאמש (יום ב', 15.11.04) לשלטונות צרפת, לקבל את תיקו הרפואי של ערפאת.
עד כה לא פורסמה הסיבה הרשמית למותו של ערפאת, אף שנשללה האפשרות לסרטן או הרעלה. בית החולים הצבאי "פרסי", בו אושפז ערפאת, כפוף לחוקי הגנת הפרטיות והסודיות הרפואית, ואין באפשרותו לפרסם את המידע, עד שיתקבל אישור מאלמנתו.
אבו עלא דורש לקבל "דוח רפואי מלא על מותו של היו"ר ערפאת והסיבות למותו", כך נמסר בהודעתו.
יאסר עבד רבו אמר אמש: "אנחנו לא רוצים להיחפז למסקנות. אנחנו רק רוצים את הדוח הרפואי, על אף שאנחנו סומכים על הרופאים הצרפתיים".
מאחר ולא נקבעה סיבת מוות רשמית, נפוצו שמועות והערכות שונות בדבר סיבת המוות. מעט לפני הלווית ערפאת, ביום שישי האחרון, פורסם כי רופאו האישי של ערפאת, ד"ר אשרף אל-כורדי, טען כי הסבירות שערפאת הורעל היא הגבוהה ביותר מבין כל האפשרויות שהועלו לגבי הסיבות להחמרה במצב בריאותו. בנוסף, קרא אל-כורדי לבצע נתיחה שלאחר המוות על-מנת לברר את סיבת המוות [ראה קישור].
עם זאת, שר החוץ הפלשתיני, נביל שעת', שלל על הסף את האפשרות שערפאת הורעל, כשהוא מצטט את חוות דעת הרופאים הצרפתים. אך עדיין גורמים שונים בחברה הפלשתינית ממשיכים לטעון כי ערפאת הורעל.
יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת, בן 75, הלך לעולמו ביום 11.11.04 בבית החולים הצבאי "פרסי" בצרפת. הוא הובא לקבורה במוקטעה ברמאללה.

תאריך:  16/11/2004   |   עודכן:  16/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יאסר ערפאת
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי גפן
מתקפה חסרת תקדים על ח"כ יעקב ליצמן מיהדות התורה; רבה של קריית מוצקין ומראשי עמותת רבני פיקוח נפש הרב דוד דרוקמן, תוקף את ליצמן על העדרותו מוועדת הכספים שאישרה את המקדמות לתושבי גוש קטיף, וטוען כי מדובר בסחר בדם יהודים
עומר שיקלר
אזרחים דיווחו כי שמעו נפילה של קטיושה סמוך לישוב שלומי; לא דווח על נפגעים; צה"ל והמשטרה שיגרו כוחות לערוך סריקות מדרום לישוב שלומי; לפני כשבועיים נחתה קטיושה באזור; החשד: ארגון פלשתיני הוא המנסה לחמם את הגיזרה הצפונית
עומר שיקלר
שידרוג מערך האבטחה - כ-12 מיליון ש"ח, השיפוצים - 4.5 מיליון; הוחלט לאחד את הפרויקטים כדי לחסוך בעלויות
רנית נחום-הלוי
כך מכנים צעירי מפלגת העבודה וסטודנטים את שרת החינוך, במסגרת מאבקם נגד החלטת הממשלה לבטל את מסקנות ועדת וינוגרד; "שינוי": פגיעה בסטודנטים תגרור התנגדות לתקציב המדינה
אלונה קורן
השלימה הצעת רכש למניות סולל בונה הנסחרות בבורסה; המניות יימחקו מהמסחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il